۸۵۸۰۴۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

شکست سنگین پروژه تلفن همراه با باتری غول‌آسا

شرکت Avenir Telecom چند ماه پیش در جریان کنگره جهانی موبایل، از تلفن غول‌آسایی تقریبا شش برابر باتری یک تلفن معمولی رونمایی کرد، اما شرکت اخیرا اعلام کرده به علت تامین نشدن بودجه موردنیاز خود از طریق سرمایه‌گذاری جمعی، این محصول تولید نخواهد شد.

ایرنا: شرکت Avenir Telecom چند ماه پیش در جریان کنگره جهانی موبایل، از تلفن غول‌آسایی تقریبا شش برابر باتری یک تلفن معمولی رونمایی کرد، اما شرکت اخیرا اعلام کرده به علت تامین نشدن بودجه موردنیاز خود از طریق سرمایه‌گذاری جمعی، این محصول تولید نخواهد شد.

چند ماه پیش وقتی شرکت Avenir برای نخستین بار از پیش نمونه تلفن هوشمند خود با ۱۸ هزار میلی‌آمپر ساعت باتری (معادل حدود شش برابر باتری یک تلفن معمولی) رونمایی کرد، خیلی زود تصاویر آن دست‌مایه خبرها و حتی شوخی‌های مطبوعاتی گردید.

شکست سنگین پروژه تلفن همراه با باتری غول‌آسا

خصوصا که به لطف این باتری غول‌آسا، ضخامت گوشی معادل سه‌گوشی تلفن همراه معمولی بود. به زبان ساده مثل‌اینکه یک باتری همراه (پاوربانک) را پشت یک تلفن هوشمند چسبانده باشید. در زمان رونمایی، این محصول با انتقادات گسترده بسیاری از متخصصان هم روبرو بود. متخصصانی که به‌درستی معتقد بودند برای مواجهه با مشکلات فنی مثل محدودیت باتری تلفن هوشمند، همیشه آسان‌ترین راه، بهترین راه نیست.

Avenir از ابتدا این پروژه را به‌صورت سرمایه‌گذاری جمعی بر روی وب‌سایت Indiegogo معرفی کرده و قرار بود در صورت برآورده شدن منابع مالی، تلفن تولیدی به قیمت 549 دلار به بازار عرضه شود.

با این‌حال درنهایت تنها 15 هزار دلار از منابع مالی موردنیاز تامین شد که تنها کمی بیش از یک درصد بودجه لازم بود. این شرکت بودجه موردنیاز برای تولید این تلفن را یک‌میلیون دلار برآورد کرده بود که حتی در مورد پروژه‌های موفق هم تامین آن از طریق سرمایه‌گذاری جمعی به‌سختی ممکن است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج