۸۵۸۰۵۱
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

رئال مادرید؛ از بد به بدتر!

رئال در مقابل وایکانو، دهمین شکست فصل را هم تجربه کرد.

وبسایت نود: به نقل از مارکا، فصل ۰۹-۲۰۰۸ برای رئال مادرید با ۱۶ باخت در تمامی رقابت ها به پایان رسید؛ فصلی که توسط بسیاری به همان باخت ۶-۲ مقابل بارسلونا در نیوکمپ خلاصه می‌شود. همان باخت، پرونده لالیگا و فصل را برای رئال خوانده راموس بست.

بعد از بارسا، رئال در ۴ بازی بعدی هم شکست خورد. انتخابات ریاست باشگاه در تابستان ۲۰۰۹ برگزار شد و صدر تا ذیل سانتیاگوبرنابئو تغییر کردند تا این اطمینان حاصل شود که اتفاقات فصل ۰۹-۲۰۰۸ قرار نیست هیچ وقت تکرار شود.

رئال مادرید؛ از بد به بدتر!

یک دهه بعد، قهرمان 13 دوره اروپا با آن رکورد بد در تعداد باخت برابری کرده است. 3 بازی برای رئال تا پایان فصل لالیگا باقی مانده و شرایط کنونی تیم، احتمال شکست در هر سه مسابقه را اصلا کم جلوه نمی‌دهد. باخت در هر 3 مسابقه بعدی، رئال را با رکورد بدترین فصل از نظر تعداد باخت در تاریخ 117 ساله اش برابر خواهد کرد؛ رکوردی که با 19 باخت در فصل 85-1984 ثبت شد. البته بعد از آن فصل جهنمی، رئال مانند ققنوس برخاست و در هر 5 فصل بعدی لالیگا به قهرمانی رسید.

این را هم نباید از یاد برد که رئال در حال حاضر 18 امتیاز با تیم صدرنشین و البته قهرمان فصل 19-2018، بارسلونا، فاصله دارد. رئال 10 مسابقه را در رقابت های لالیگا واگذار کرده، دو باخت در کوپا دل‌ری مقابل لگانس و بارسلونا رقم خورده، 3 باخت در لیگ قهرمانان (2 باخت مقابل زسکامسکو و یک باخت مقابل آژاکس) ثبت شده و یک باخت هم در بازی سوپرکاپ اروپا مقابل اتلتیکومادرید رقم خورده است؛ اولین بازی دوران جولن لوپتگی، همان شب غم انگیز تالین که آغاز فصل وحشت آور 19-2018 رئال مادرید بود.

از این 16 باخت، 8 باخت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رقم خورده و رئال 8 بار نیز در خانه رقبا مغلوب شده است. قهرمان 4 دوره از 5 دوره اخیر لیگ قهرمانان سرانجام به پایان دوران پادشاهی خود در اروپا رسید و در این بین نباید نقش تابستان آشفته و بی برنامه رئال را نادیده گرفت.

رئال 19-2018 شباهت های زیادی به ورژن 09-2008 دارد. هر دو تیم به یک اندازه شکست خوردند (16 باخت)، هر دو حذف هایی دردناک در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان داشتند (رئال در 2009، در آنفیلد 4-0 به لیورپول باخت و در 2019، در خانه 4-1 به آژاکس) و هر دو در طول فصل، یک شکست تحقیرکننده در مقابل بارسلونا را تجربه کردند. رئال 2009 در برنابئو به بارسا 6-2 باخت و رئال 2018 در نیوکمپ 5-1. آخرین حضور جولن لوپتگی روی نیمکت کهکشانی ها. با صحبت از این دو فصل، ما داریم درباره دوران پیش و پس از کریس رونالدو حرف می‌زنیم.

پرز بعد از بازگشت به راس باشگاه در تابستان 2009، چهره تیمش را با آوردن کریستیانو، کاکا، کریم بنزما و ژابی آلونسو دگرگون کرد. اقدام پرز برای نجات این فصل، بازگرداندن زین الدین زیدان به نیمکت باشگاه بود. هرچند 2 شکست از مجموع این 16 شکست در 8 حضور زیدان روی نیمکت رقم خورده است.

زیدان در شرایطی بازگشت به مادرید را پذیرفت که همه چیز از دست رفته بود و او برای بازسازی و بازگرداندن آرامش به رختکن به برنابئو بازگشت. او در این زمینه کار خود را به خوبی انجام داده اما تغییری در نتایج حاصل نشده است. فرم رئال زیدان در خانه با کسب 4 برد در هر 4 مسابقه بسیار خوب بوده است اما این تیم در خارج از خانه توفیقی نداشته، در مقابل لگانس و ختافه مساوی کرده و به والنسیا و لگانس باخته است.

تنها 3 بازی تا پایان فصل 19-2018 برای رئالی ها باقی مانده، اما همین 3 بازی نیز برای طرفداران رئال به سختی و کندی خواهد گذشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ریال حکومتی رو اینقدر بزرگ نکنین دلیل قهرمانی هاشون نبود عدالت و وجود پارتی بوده
      با وی ار آر کمی از این پارتی ها کاهش می یابد

    • بدون نام

      پنالدو کیه دیگه
      یووه بی پنالدو :قهرمان لیگ و حذفی و سوپر جام و حضور در فینال چمپیونز لیگ
      یووه با پنالدو :قهرمان لیگ

    • بدون نام

      لعنت بر لنگ و ریال حکومتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج