۸۵۸۰۹۱
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

روز سخت عالیشاه در دیدار با تراکتورسازی

امید عالیشاه در بازگشت به تبریز، روز سختی را پشت سر خواهد گذاشت و باید به دنبال اثبات توانایی‌های خود مقابل تیمی باشد که هوادارانش کاملا نسبت به او موضع دارند.

ورزش سه: امید عالیشاه وینگر پرسپولیس که تا قبل از موضع گیری برانکو ایوانکوویچ نسبت به رفتار و اعتراض در جنگ تصاحب عنوان برترین پاسور فصل بود، احتمالا برابر تراکتورسازی به ترکیب اصلی بازخواهد گشت.

عالیشاه اکنون با ۵ پاس گل ، دو پاس دیگر با صدر جدول فاصله دارد و امیدار است طی ۳ بازی باقیمانده شرایط برای دستیابی به این عنوان فردی برایش مهیا شود. گفته می‌شود برانکو ایوانکوویچ بعد از چند بازی بار دیگر روی او برای حضوری ثابت در ترکیب اصلی تیمش حساب باز کرده و شماره ۲ سرخپوشان اکنون امیدوار است برابر تراکتورسازی بتواند پاسخ خوبی به این اعتماد بدهد.

وینگر پرسپولیس البته علاوه بر انگیزه‌های فردی برای تصاحب این عنوان، در جدال با تراکتورسازی با شرایط سختی روی سکوها احتمالا مواجه خواهد بود. او که برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی تبریز شده بود تا در تراکتورسازی حضور یابد، در نهایت با اتفاقات عجیبی مواجه شد. عالیشاه ابتدا برای جدایی از پرسپولیس و پشت سر گذاشتن دوران سربازی با مدیران تیمش با چالش مواجه شد و به عنوان خائن خوانده شد! موضوعی که البته با ارائه مستنداتی مبنی بر مشمول شدن توانست بی گناهی خود را در این قضیه به اثبات برساند.

روز سخت عالیشاه در دیدار با تراکتورسازی

عالیشاه اما با حضور در تراکتورسازی با پرونده محرومیت این باشگاه مواجه شد و از حضور در ترکیب بازماند و مجبور شد دو فصل را خانه نشین شود. با پایان دوران محرومیت تراکتورسازی البته او در دیدار با پرسپولیس با اتهام بزرگ کم کاری از سوی هواداران تراکتورسازی مواجه شد.

مصدومیت زودهنگام این بازیکن و خروج از ترکیب باعث شکل گیری این اتهام شد که البته اینبار هم با ارائه مستندات حضور در بیمارستان و ام آر آی به آن پاسخ داد. اما این مساله مانع از این نشد که هواداران تراکتورسازی نسبت به او جبهه نگیرند. عالیشاه در این فصل در شرایطی با پرسپولیس راهی تبریز شد که برابر ماشین سازی قرار گیرد که از همان لحظات ابتدایی حضورش در چمن بنیان دیزل با هجمه بزرگی از سوی سکوها مواجه شد و در جریان بازی نیز حواشی زیادی بین طرفین شکل گرفت.

اکنون در دیدار با تراکتورسازی و با توجه به حضور پررنگ‌تر هواداران تراکتورسازی به نظر می‌رسد او کار سخت‌تری برای کنترل روان و تمرکز خود داشته باشد تا بتواند به تیمش برای دستیابی به نتیجه کمک کند و باید دید از پس این موضوع برخواهد آمد یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترختوری ام!

      شما لطفا جو ندهید مگه تماشاگرهای تبریزی عقده ای یا کینه ای هستند هرچی بوده به قول خودتون راست یا دروغ تموم شده رفته !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله عقده ای هستن روز بازی ببین

    • بدون نام

      اول پرسپولیس کبیر ، بعد عالیشا و امثال عالیشا ها

    • ایرانی

      حاشیه نسازکیسه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج