۸۵۸۱۶۵
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

یک گام دیگر در اجرای اینستکس

سفارت ایران در پاریس در توییتی از دیدار بهرام قاسمی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه و مونتاین دبیرکل وزارت اروپا و امور خارجه این کشور و گفت وگوی سازنده و مثبت دو طرف خبر داد.

خبرآنلاین: سفارت جمهوری اسلامی ایران در فرانسه روز سه شنبه در حساب توییتری خود نوشت: قاسمی سفیر جمهوری اسلامی ایران امروز با جناب مونتاین دبیرکل وزارت اروپا و امور خارجه فرانسه ملاقات کرد.در این گفت وگوی بسیار سازنده و مثبت، موضوعات مورد علاقه دو طرف به تفصیل مرور شد.

گوردو مونتاین دبیر کل وزارت اروپا و امور اروپای وزارت خارجه فرانسه به عنوان نماینده فرانسه در سازوکار حمایت از مبادلات تجاری ایران و اروپا« اینستکس» حضور دارد.

روز گذشته«پر فیشر» مدیر آلمانی سازوکار ویژه مالی اروپا و ایران (اینستکس) در نشستی که با حضور فعالان اقتصادی، شرکت‌های تجاری، صاحبان سرمایه و مقام‌های دولت انگلیس در لندن برگزار شد، از آمادگی این شرکت برای انجام اولین تبادل تجاری با همتای ایرانی خود در سریع‌ترین زمان ممکن خبر داد.

اینستکس یا سازوکار حمایت از مبادلات تجاری ایران و اروپا یک ابزار ویژه مالی است که در ۳۱ ژانویه ۲۰۱۹ (۱۱ بهمن ۱۳۹۷) توسط آلمان، فرانسه و انگلیس، برای تسهیل تجارت غیر دلاری با ایران ایجاد شد.

مقر اینستکس در پاریس، فرانسه و ریاست آن بر عهده پر فیشر آلمانی، از مدیران پیشین کومرتس‌بانک، است. هدف اصلی از ایجاد این کانال مالی ویژه، دادن امکانات به شرکت‌های کوچک و متوسط اروپایی است تا بتوانند مجاری متعارف مالی خود با ایران را حفظ کنند.

این ساز وکار در گام نخست تجارت کالاهای اساسی (مواد غذایی و دارو) را تحت پوشش قرار می‌دهد؛ اما بتدریج دامنه‌اش گسترش خواهد یافت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دروغ اروپاییها باایران تمام شدنی نیست چراراه ورود وتبادل دلار را باز نکرده اند

    • خودم

      افرین قدم قدم....یواش یواش میدوی

    • بدون نام

      مگر تنگه هرمز مال ایران است که گوشتی بخرد بکن توی دیگ بخورد مثل جاد های از شهر یا روستای شما رد شد می توانید جلوی تریلیهای مردم بگیرید بعد هم اگر بگیری کتک می خوری دادگاه داری تنگه هرمز کتک سختی می خوری تا عمر داری یادت باشد دست نزن جز ترامپ ترامپ است نه اوزاکا بدبخت التماس کن ترامپ باید التماس کرد شاخ می زند شکم پاره بشه شوخی ندار

    • بدون نام

      مدیران نادان==== گرانی و آوارگی ملت

    • بدون نام

      انگار میخواد بره مریخ. عمو خجالت بکشید مسخره خودتونید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج