جاباما
۸۵۸۱۷۰
۵۰۶۱
۵۰۶۱
پ

اولین تریلر فیلم سونیک منتشر شد

شرکت فیلم‌سازی پارامونت پیکچرز، اولین تریلر فیلم «سونیک» را منتشر کرده است. این تریلر با تایید شایعات و عکس‌هایی که از فیلم منتشر شده بودند، بدترین طراحی تاریخ سونیک را مقابل‌مان گذاشته است.

دیجی کالا مگ: شرکت فیلم‌سازی پارامونت پیکچرز، اولین تریلر فیلم «سونیک» را منتشر کرده است. این تریلر با تایید شایعات و عکس‌هایی که از فیلم منتشر شده بودند، بدترین طراحی تاریخ سونیک را مقابل‌مان گذاشته است.

اولین تریلر فیلم سونیک منتشر شد

البته این طور که به نظر می‌رسد، خود فیلم «سونیک جوجه‌تیغی» (Sonic the Hedgehog) چندان هم بد نیست. با قصه‌ای معمول روبرو هستیم و سونیک می‌خواهد دنیا را نجات دهد، ولی نقش ضد قهرمان فیلم به «جیم کری» (Jim Carrey) سپرده شده است و او مثل همیشه، اجرایی شگفت‌انگیز از خود ارایه داده است.

اولین تریلر فیلم سونیک منتشر شد

جیم کری نقش «دکتر اگمن» (Doctor Eggman) را بازی می‌کند و با اینکه مثل کاراکتر اصلی بازی‌ها، چاق نیست و سری بدون مو هم ندارد، ولی اجرایی بسیار خوب از خود ارایه دهد.

نکته‌ی جالب این جاست که ظاهرا خود سازندگان فیلم هم از این موضوع خبر دارند، چون تریلر بیشتر روی جیم کری تمرکز دارد و سعی می‌کند تا جایی که می‌تواند، سونیک را نشان ندهد.

طراحی ظاهری شخصیت سونیک، که نمی‌دانیم با چه دیدگاهی صورت گرفته، هیچ شباهتی به سونیک و آنچه از این شخصیت در ذهن داریم، ندارد.

تعداد زیادی از افراد در توییتر با یکی دو ویرایش کوچک، طراح غیرقابل تحمل سونیک را بهتر کرده‌اند و نمی‌دانیم چرا سازندگان فیلم Sonic the Hedgehog حتی با اینکه ماه‌ها پیش سر و صدای زیاد راه افتاده علیه فیلم را دیده بودند، اقدامی برای بهتر کردن طراحی سونیک نکرده‌اند.

فیلم سونیک قرار است آبان ماه امسال در سینماهای دنیا اکران شود.

می‌توانید در ادامه اولین تریلر منتشر شده از فیلم سونیک را ببینید.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید

اولین تریلر فیلم سونیک منتشر شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج