جاباما
۸۵۸۲۱۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

فرمانداری تهران: بلیت مترو محدودیت زمانی ندارد

معاون عمرانی فرماندار تهران در واکنش به خبر اعمال محدودیت دو ساعته برای حضور شهروندان در مترو تهران و خرید مجدد بلیت، گفت: برای مترو همانند سال گذشته محاسبه بلیت شهروندان بر اساس مسافت خواهد بود و در مصوبه چیزی به عنوان محدودیت زمان ندیده ام.

خبرگزاری ایسنا: معاون عمرانی فرماندار تهران در واکنش به خبر اعمال محدودیت دو ساعته برای حضور شهروندان در مترو تهران و خرید مجدد بلیت، گفت: برای مترو همانند سال گذشته محاسبه بلیت شهروندان بر اساس مسافت خواهد بود و در مصوبه چیزی به عنوان محدودیت زمان ندیده ام.

غلامحسین آرام با تاکید بر اینکه تنها آنچه که در مصوبه شورا آمده و مورد تأیید هیأت تطبیق قرار گرفته است ملاک عمل محاسبه نرخ بلیط مترو خواهد بود افزود: من در مصوبه چیزی با عنوان "محدودیت زمانی" ندیدم و تصور می‌کنم چنین مسئله‌ای به اشتباه عنوان شده و صحیح نباشد؛ به هر ترتیب فرمانداری تنها آنچه که در مصوبه وجود داشته باشد می‌پذیرد.

80 روز تردد رایگان ساکنان محدوده طرح ترافیک در طرح

وی درباره اعمال تخفیف طرح و ترافیک در تهران برای اقشار با شرایط خاص گفت: آژانس‌ها و وانت بارها از ابتدای سال پیگیر بودند که طرح ترافیک برای آنها همانند سال گذشته محاسبه شود که مقرر شده تخفیف ۷۰ درصدی برای آنها اعمال شود.

معاون فرماندار تهران درباره شرایط شهروندانی که محل سکونت آنها در دو محدوده طرح و ترافیک و زوج و فرد قرار گرفته است افزود: برابر دستورالعمل جدید مقرر شده است این افراد بتوانند ۸۰ روز در سال به صورت رایگان وارد محدوده شوند و انتخاب این ۸۰ روز نیز به اختیار خود آنها خواهد بود و در هر فصل ۲۰ روز می‌توانند از این امکان استفاده کنند البته برای این کار باید حتماً در سامانه ثبت نام کنند و بعد از این ۸۰ روز در طول یک سال استفاده کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج