جاباما
۸۵۸۲۴۷
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

مانه: می‌خواهم بارسلونا را شکست دهم

مهاجم سنگالی لیورپول با اعلام این که رونالدینیو الگوی فوتبالی‌اش است، عنوان کرد می‌خواهد زمینه ساز حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا شود.

ایسنا: به نقل از تلگراف، تیم فوتبال لیورپول امشب (چهارشنبه) در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه بارسلونا به میدان برود.

سادیو مانه، مهاجم سنگالی تیم فوتبال لیورپول این روزها در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و توانسته است گل‌های خوبی نیز برای تیمش به ثمر برساند.

او پیش از بازی مقابل بارسلونا، گفت‌: من بارسلونا را با رونالدینیو می‌شناسم. او الگوی فوتبالی من محسوب می‌شود اما می‌خواهم با نمایش خوبم زمینه ساز حذف بارسلونا شوم.

مهاجم لیورپول در بخش دیگری از صحبت‌های خود، اضافه کرد: من همیشه از بازی‌های رونالدینیو لذت می‌بردم و خیلی دوست داشتم برابر او بازی کنم. هنوز هم او را دوست دارم و برای همیشه قهرمان و الگوی من است.

مانه در ادامه اظهاراتش، اضافه کرد: خیلی مهم است که بتوانیم در این مسابقه دروازه حریف را باز کنیم. هیچ چیزی اهمیت ندارد. اینکه کدام بازیکن گلزنی می‌کند مهم نیست. باید بازی در نوکمپ لذت ببریم و بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم تا کارمان در بازی برگشت آسان‌تر شود.

مهاجم سنگالی در پایان صحبت‌های خود، اظهار کرد: کوتینیو بازیکن بسیار خوب و تکنیکی محسوب می‌شود و مطمئن هستم که می‌تواند نقش کلیدی در تیم بارسلونا ایفا کند ولی من دوست دارم که او چهارشنبه شب روز بدی مقابل ما داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازی کن خوبی هستی اما اثلا در حدو اندازه این نیستی که بارسا رو شکست بدی

    • بدون نام

      شتر در خواب بیند پنبه دانه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج