جاباما
۸۵۸۲۴۸
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

بنیانگذار جشنواره ساندنس به حبس ابد محکوم شد

استرلینگ ون‌واگنن از بنیانگذاران جشنواره فیلم ساندنس با پذیرش زودهنگام اتهام سوء رفتار جنسی خود، به حبس ابد با امکان درخواست عفو مشروط پس از چند سال محکوم شد.

خبرگزاری صبا: استرلینگ ون‌واگنن از بنیانگذاران جشنواره فیلم ساندنس با پذیرش زودهنگام اتهام سوء رفتار جنسی خود، به حبس ابد با امکان درخواست عفو مشروط پس از چند سال محکوم شد.

بنیانگذار جشنواره ساندنس به حبس ابد محکوم شد

به نقل از هالیوودریپورتر، استرلینگ ون‌واگنن فیلمساز، تهیه کننده و یکی از بنیانگذاران جشنواره فیلم ساندنس آمریکا که چندی پیش به سوء ‌استفاده جنسی از یک کودک متهم شده بود، گناهکار شناخته شد.

در خبری که وکیل مدافع ون‌واگنن اعلام کرده است، او با قبول اتهامات خود به حبس ابد محکوم شده است و طبق توافق تنها پس از گذشت ۶ سال می‌تواند تقاضای عفو مشروط کند.

ون‌واگنن ۷۱ ساله کمتر از یک ماه گذشته و در اوایل ماه آپریل به لمس نامناسب دختری ۷ ساله در خلال سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ در ایالت یوتا متهم شده بود. از آن مدت تا کنون او با وثیقه‌ای ۷۵ هزار دلاری آزاد بود.

خبر پذیرش این اتهام و پذیرفتن این توافق موجب شگفتی همگان شده است چرا که هنوز زمان زیادی از آغاز این ماجرا نمیگذرد و ون‌واگنن در اولین حضور خود در دادگاه با مقامات دولتی به چنین معامله‌ای دست زده است. استیون شاپیرو، وکیل مدافع ون‌واگنن در این باره گفت موکل او تصمیم گرفته است با چشم‌پوشی از حقوق خود برای درخواست محاکمه مجدد هر چه زودتر به این قائله خاتمه دهد تا خانواده‌ش کمتر آسیب ببیند.

استرلینگ ون‌واگنن به همراه رابرت ردفورد یکی از بنیانگذاران جشنواره فیلم یوتا بود که بعدها به جشنواره فیلم ساندنس مشهور شد. مسئولان این فستیوال پیش از این با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده بودند که با ون‌واگنن از سال ۱۹۹۳ ارتباطی نداشته‌اند و از طریق رسانه‌ها متوجه سورفتار او شده‌اند. این جشنواره ضمن محکوم کردن این رفتار با خانواده قربانیان اظهار همدردی کرد.

استرلینگ ون‌واگنن تهیه‌کننده فیلم «سفر به بانتی‌فول»(۱۹۸۵) است که جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را برای جرالدین پیج به ارمغان آورد. او سال‌های سال در دانشگاه‌های مختلف به تدریس سینما مشغول بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پیرمرد کثیف همه کاراشو کرده تازه محکوم شده؟

    • بدون نام

      سیرمونی ندارند.این همه زن دورت بوده به دختر هفت ساله هم رحم نکردی؟ آخه خدا چرا نر آفرید؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج