۸۵۸۲۶۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

اریکسن: با دست خودمان آژاکس را بزرگ کردیم

کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی تاتنهام از عملکرد تیمش در جریان شکست دیروز مقابل آژاکس به خصوص در نیمه اول بازی ابراز تاسف کرد و گفت تاتنهام خودش شکست را به خودش تحمیل کرد.

ورزش سه: دیشب بعد از شکست ۱-۰ تاتنهام مقابل آژاکس آمستردام در خانه تیم لندنی، کریستین اریکسن، ستاره خط میانی اسپرز از عملکرد تیمش در این مسابقه و به خصوص در نیمه اول آن ناراحت و عصبانی بود و گفت بازیکنان تاتنهام در این بازی کاری کردند آژاکس بهتر از آنچه واقعاً بود به نظر برسد.

با وجود اینکه تاتنهام چندین نفر از بازیکنان کلیدی‌اش از جمله هری کین و سون هیونگ مین را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت ولی اریکسن این را بهانه مناسبی ندانسته و می‌گفت از عملکرد ضعیف تیمش در جریان بازی و به خصوص در نیمه اول مسابقه ناراحت و عصبانی است.

اریکسن بعد از بازی در این باره گفت:" ما کمتر از حد همیشگی خودمان بودیم. در ۲۰ دقیقه اول که به جز تماشای توپ هیچ کار دیگری نکردیم. این وضعیت قابل تحمل نیست و باید برای بازی برگشت با آژاکس حتماً تغییرش بدهیم".

ستاره دانمارکی تاتنهام در ادامه گفت:" ما با دستهای خودمان کاری کردیم آژاکس بهتر از آنی که بود دیده شود. البته آنها تیم خوبی هستند ولی به نظر من، خود ما بودیم که به آنها کمک کردیم تا این حس را پیدا کنند که می‌توانند بازی را تحت کنترل در آورند. بله این تقصیر ما بود".

اریکسن در ادامه اضافه کرد:" تغییری که در سیستم تیم ما اجرا شد به ما کمک کرد تا برای پرس کردن حریف از روش متفاوتی استفاده کنیم و بازی مستقیم‌تری را در دستور کار قرار بدهیم ولی با اینحال همچنان از تاتنهامی که می‌شناسیم فاصله داشتیم. در نیمه دوم ما مستقیم‌تر بازی کردیم و آنها را به شدت تحت فشار گذاشتیم ولی در زدن ضربات آخر کم آوردیم و نتوانستیم دروازه‌شان را باز کنیم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • N

      دقیقا ولی حقتون بود حق باید من سیتی میومد بالا ن شماااااااا حالا هم مهم نی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج