۸۵۸۲۶۶
۸ نظر
۵۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۳
پ

حق با شفر است یا استقلال؟

یک وکیل دادگستری با اشاره به رفتار باشگاه استقلال با شفر و راه ندادن او به محل تمرین این تیم، گفت: اگر به صورت قانونی و رسمی و براساس قرارداد مراتب عزل ایشان ابلاغ شده باشد دیگر نیازی به حضور ایشان در تمرین نیست ولی صرفا اگر در سایت منعکس شده و ابعاد خبری پیدا کرده، این امر دلیلی بر اطلاع مربی نمی‌شود و باید به صورت رسمی و قانونی این عزل ابلاغ شده باشد.

ایسنا: رسول کوهپایه زاده درباره راه ندادن شفر سرمربی سابق تیم استقلال به محل تمرین این تیم، گفت: این موضوع بستگی به قرارداد منعقده بین مربی و باشگاه دارد که طبق آن، باشگاه این اختیار را دارد که به هر دلیلی همکاری با مربی را قطع کند و او را راه ندهد. در قرارداد منعقده درج شده که اگر خطایی از مربی سر بزند چه تبعاتی خواهد داشت و ضمانت اجرا و تعهدات طرفین و سایر موارد در قرارداد آمده است.

این وکیل دادگستری تصریح کرد: در وضعیت فعلی به هر حال فارغ از این که این اختیار برای باشگاه وجود دارد که مربی مورد نظر خودش را انتخاب کند ولی آیا گرفتن تضمیمات عجولانه به نفع منافع تیم و به تبع خیل عظیم تماشاگران تمام می شود یا خیر؟ حتما باشگاه مشاور حقوقی دارد و وکلایی در اختیار دارد که بر قرارداد مسلط هستند و ضمانت های اجرای قرارداد را به مسئولان باشگاه گوشزد کرده‌اند.

وی تاکید کرد: بطور کلی در شرایط خاص اقتصادی فعلی جدا از اینکه این باشگاه یکی از محبوب ترین باشگاه‌های فوتبالی کشور است و هر نوع تصمیمی عواطف احساسی جمع قابل توجهی را تحت تاثیر می‌گذارد، این اشتباه تکنیکی و حقوقی اگر منجر به پرداخت وجهی به عنوان جریمه و تخلف از شروط قرارداد از جیب باشگاه و هواداران و جیب مردم شود، پذیرفتنی نیست.

کوهپایه زاده درباره حضور شفر در تمرین گفت: اگر باشگاه به صوت رسمی و قانونی مراتب عزل مربی را ابلاغ کرده، دیگر نیازی به حضور ایشان در ورزشگاه نیست و در غیر این صورت اگر مربی بر سر تمرین حاضر شده دو دلیل دارد، یکی بعد رسانه‌ای است که به آن داده است و دیگری این است که توجه افکار عمومی و هواداران و رسانه ها را به خود جلب کند تا اگر در آینده بخواهد به صورت قانونی حق و ادعایی را مطالبه کند از این حیث بگوید که من طبق تعهداتم بر سر تمرین حاضر شدم ولی طرف مقابل حاضر به پذیرشم نشد.

انتشار خبر اخراج مربی در سایت، دلیل بر اطلاع او نیست
ابلاغ باید قانونی و رسمی باشد

کوهپایه زاده در پاسخ به سوالی درباره اینکه فتحی مدیرعامل استقلال گفته که «اصولا حضور شفر در تمرین استقلال نادرست بوده و ما وقتی که خبر تعلیق ایشان را روی سایت منتشر کردیم به اطلاع ایشان رساندیم که نباید در تمرین حاضر شود اما ظاهرا وی گفته که نامه‌ای به دست من نرسیده است؟» گفت: اگر به صورت قانونی و رسمی و براساس قرارداد مراتب عزل ایشان ابلاغ شده باشد حرف مدیرعامل باشگاه درست است و دیگر نیازی به حضور ایشان در تمرین نیست ولی صرفا اگر در سایت منعکس شده و ابعاد خبری پیدا کرده، این امر دلیلی بر اطلاع مربی نمی‌شود و باید به صورت رسمی و قانونی این عزل ابلاغ شده باشد.

وی افزود: این طور به نظر می رسد که مربی از مراتب عزل مطلع شده اما این موضوعات کشاکشی بین مربی و باشگاه است که حتما به دنبال احقاق حقوق خودشان در آینده هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اوخي اينم با ده دوازده ميليارد و دوستان قبلی هم پانزده میلیارد و هزینه های بی سرانجام الکی نزدیک بیست میلیارد جمعا چیزی حول 40تا پنجاه میلیارد فقط در یک فصل مگه استخلال رگ گنج نشسته این هم پول و درامد داره منطقی نگاه کنید ببینید کدوم تیم حکومتیه استخلال فقط بابت گند کاریاش چیزی حدود پنجاه میلیارد هزینه کرده و ی سوال دیگه ایا شفر دلاله یا برانکو در این زمان کم که شفر سرمربی بوده چند بلزیکن بی کیفیت جذب تیم شدن و رفتن از همین منشا بگیرید تا پاتوسی و ایسما .... دلال کاملا مشخصه استقلالی های عزیز حکومتی بودن و مردمی بودن هم مشخصه فقط ی خورده منطق میخواد
      پرسپولیس با جذب هفت بازیکن و استقلال با جذب بیست و سه بازیکنی ایا باز هم پرسپولیس حکومتیه یا استقلال
      استقلالیای عزیز فرهادتون هم چهار روز دیگه توسط خود شما هووو میشه این مکتب تیم حکومتی با تیم مردمی
      فرار تیمتون کم اوردن بهانه گرفتن و هزاران بهانه دیگه برای جلو دادن اینکه شما مظلوم واقع شدین اولا اشتباه داوری جزی از بازیع ولی این جز برا تیم شما به کل تبدیل شده و هر روز بی منطق تر از دیروزید ان شا لله خدا شفاتون بده تیم حکومت
      یه نگاه ب تاریخچه ننگینتون بندازین که چطور با حکومت ها تغییر اسم دادین نان ب نرخ روز خورای حکومتی

      پاسخ ها

      • رامین

        افرین. دقیقا اصل مطابو ادا کردی چقدرجالب درود. سپاس

      • خوزستان .۴ و ۷

        این همه زر زدی کی حوصله داره بخونه

    • ناشناس!

      بالاخره ما بخاهیم یا نخاهیم ایشون یه مدت شوفر استقلال بوده و استقلال را به ایستگاه آخر یعنی ایستگاه متخصصان آسیا رسونده و در حال حذف قرار داده باید قدرشو دونست!

    • بدون نام

      کاش زودترمی رفت

    • بدون نام

      با شفر استقلال با این کار کل فوتبال را بی شخصیت کرد

    • N

      نباید اینجوری پسش میزدن بالاخره اونم زحمت کشیده برای استقلال من پرسپولیسیم ولی واقعا استقلال هم تیم خوبیه با این کارا دارن به استقلال گند میزنن

    • بدون نام

      شفر بابد میموند تا آخر فصل ولی بیچاره مجیدی رو خودش پرورش داد ولی نابودش کرد مجیدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج