۸۵۸۲۷۱
۲ نظر
۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۱۲
پ

دستگیری بیش از ۱۶۰سارق در طرح کاشف

رئیس پلیس پایتخت گفت: اولین مرحله از طرح کاشف در سال ۹۸ از چند روز گذشته به مرحله اجرا درآمد و در این مرحله از عملیات ۱۶۵ نفر از سارقین و مجرمین حرفه‌ای دستگیر شدند.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس پایتخت گفت: اولین مرحله از طرح کاشف در سال ۹۸ از چند روز گذشته به مرحله اجرا درآمد و در این مرحله از عملیات ۱۶۵ نفر از سارقین و مجرمین حرفه‌ای دستگیر شدند.

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ صبح امروز در نخستین اجرای مرحله اول طرح کاشف پلیس آگاهی تهران بزرگ (دستگیری سارقین شهر تهران) که در محل پلیس آگاهی تهران بزرگ برگزار شد، اظهار کرد: اولین مرحله از طرح کاشف در سال ۹۸ از چند روز گذشته به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در این مرحله از عملیات ۱۶۵ نفر از سارقین و مجرمین حرفه‌ای دستگیر شدند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: ۳۹ باند سارقین حرفه‌ای منهدم شد و افراد دستگیر شدند. بالغ بر ۲ هزار و ۲۳۰ فقره سرقت را این سارقین اعتراف کردند.

سردار رحیمی با اشاره به کاهش و یا افزایش جرم و کشف جرم در پایتخت اظهار داشت: در حوزه کشف جرایم در یک ماه گذشته سال جاری ۱۳ درصد افزایش کشف جرم سرقت را داشته‌ایم و سه درصد کاهش وقوع جرایم را شاهد بودیم.

وی افزود: ذکر این نکته ضروری است که پلیس پایتخت در بخش وقوع جرم در بین تمامی استان‌ها رتبه آخر را دارد. این در شرایطی است که در مورد کشف جرم سرقت آمار بالاتری را نسبت به سایر استان‌های دیگر داریم.

رئیس پلیس تهران بزرگ در تشریح جزئیاتی از نخستین طرح کاشف پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در این طرح ۷۱ نفر در رابطه با سرقت به عنف، زورگیری و کیف‌قاپی دستگیر شده‌اند که در این زمینه ۲۶ باند نیز متلاشی شده‌اند.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: ۱۱ باند سرقت از منازل منهدم شده و ۲۴ نفر در رابطه با سرقت اموال از منازل در نخستین طرح کاشف دستگیر شده‌اند.

وی با اشاره به دیگر جزئیات طرح کاشف پلیس آگاهی تهران بزرگ، تصریح کرد: ۷ نفر در رابطه با جعل اسناد و کلاهبرداری دستگیر شده‌اند و سه باند که در این زمینه فعال بوده‌اند، منهدم شده است.

رئیس پلیس تهران بزرگ بیان کرد: در همین طرح، ۵ قاتل دستگیر شده است و در همین جا لازم است یادآور شوم که پلیس تهران بزرگ در رابطه با دستگیری قاتلان، وضعیت خوبی دارد و به غیر از آخرین پرونده قتل (قتل یک وکیل) تمامی قتل‌هایی را که در تهران رخ داده است، قاتلان را شناسایی و دستگیر کرده‌ایم.

سردار رحیمی در هشداری خطاب به متهمانی که از زندان مرخصی گرفته‌اند و هنوز به بازداشتگاه و زندان برنگشته اند و به نوعی متهم فراری محسوب می‌شوند، گفت: به تمامی متهمانی که فراری محسوب می‌شوند هشدار می‌دهم تا قبل از اینکه پلیس دست به کار شود، خودشان را تحویل دهند. از امروز عملیات ویژه پلیس آگاهی با اضافه شدن ۳۰ دستگاه خودرو به تجهیزات آن آغاز به کار کرده و به احدی از متهمان و مجرمین امان نمی‌دهیم. پس بهتر است، این متهمان طی یکی دو روز آینده خودشان را تحویل دهند.

وی در پایان یادآور شد: فعالیت هر گونه پارکبان ممنوع است. اگر قرار باشد پارک بانی در منطقه‌ای فعال شود از طرف پلیس اعلام می‌شود اما بعید می‌دانیم که بخواهیم این طرح را فعال کنیم. طرح پارکبانان از یک سال گذشته ممنوع شده و تمامی پارک بانانی که غیر قانونی فعالیت می‌کردند، جمع شده اند و برای ادامه فعالیت اینها نه پلیس راضی است و نه شهرداری.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامی

      عجب مملکتی سارقین منازل ،سارقین خیابانی ،سارقین دولتی (نفت ،گاز)یهویی بگو هشتاد میلیون سارق

    • کامی

      عجب مملکتی سارقین منازل ،سارقین خیابانی ،سارقین دولتی (نفت ،گاز)یهویی بگو هشتاد میلیون سارق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج