جاباما
۸۵۸۳۰۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گتوزو: فوتبالیست‌های امروزی مدام غُر می‌زنند

سرمربی تیم فوتبال میلان از رویکرد بازیکنان امروزی دنیای فوتبال ناراضی است و آن را غیرقابل مقایسه با نسل‌های گذشته می‌‌داند.

خبرگزاری تسنیم: جنارو گتوزو می‌گوید رویکرد و ظرفیت نسل فعلی بازیکنان فوتبال به هیچ عنوان مانند بازیکنان نسل‌های گذشته این رشته نیست.

سرمربی میلان که خود در زمان بازیگری‌اش جزو یکی از پرافتخارترین نسل‌های تاریخ این باشگاه بوده و با آن قهرمانی‌های فراوانی در سری A و لیگ قهرمانان اروپا کسب کرد، به خبرگزاری آنسای ایتالیا گفت: نسل قبلی بازیکنان میلان برای شأن و شخصیت این باشگاه احترام قائل بودند و قوانین را رعایت می‌کردند.

گالیانی و برلوسکونی (مدیر و مالک باشگاه) تنها چند بار برای حل و فصل مشکلات مجبور به مداخله شدند. بازیکنان آن تیم ذهنیت فوق‌العاده‌ای داشتند. آن تیم تاریخچه‌ای درخشان داشت و بازیکنان برای آن تاریخ و قدمت احترام قائل بودند. الان اما کار خیلی مشکل‌تر است.

گتوزو افزود: ذهنیت بازیکنان نسل فعلی تغییر کرده است. زمانی که از میلان رفتم (در پایان دوران بازیگری‌ام)، می‌دانستم که خیلی چیزها عوض شده بود. برایم صحبت کردن با لحنی که سال‌های سال به شنیدنش عادت کرده بودم، سخت شده بود. یادم است اولین روزی که به زمین تمرینی میلانلو رفتم، صورتم را اصلاح کردم و تنها دو تار موی ریشم در روشویی مانده بود. به خاطر همان دو تار مو، دو پس گردنی از کاستاکورتا خوردم و فوراً فهمیدم که چه خبر است.

سرمربی ۴۱ ساله روسونری درباره تجربه‌ای که از یک سال و نیم مربیگری در این تیم به دست آورده است، تأکید کرد: ذهنیت بازیکنان فعلی فوتبال متفاوت است و زمان می‌برد که آنها به ذهنیتی که ما قبلاً داشتیم، برسند اما خب فراموش نکنید که دوره و زمانه عوض شده است. یک مربی باید گروهی از بازیکنان را پیدا کند که آماده‌اند خودشان را برای تیم قربانی کنند، دنبال پیشرفت باشند و .... حالا شما به عنوان یک مربی خیلی باید حواس‌تان باشد که به آنها چه چیزی می‌گویید چون اگر کوچکترین چیزی به آنها بگویید، شروع به غُر زدن می‌کنند و دنبال بهانه خواهند بود. زمانه عوض شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج