جاباما
۸۵۸۳۲۰
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

کفشگری: هنوز پرسپولیسی‌ام

هافبک دفاعی سایپا در مورد بازی با ذوب آهن، گلزنی خودش در این دیدار و شرایط تیمش صحبت کرد.

ایلنا: مهرداد کفشگری در خصوص برتری سایپا مقابل ذوب آهن اظهار داشت: می‌دانستیم بازی خیلی سختی داریم و ذوب آهن فکر می‌کنم ۸-۹ بازی بود که شکست نخورده بود و در خانه بردن این تیم خیلی سخت بود ولی ما روی خستگی آنها حساب باز کرده بودیم و می‌دانستیم از دقیقه ۶۰ به بعد از نظر بدنی افت می‌کنند و روی همین موضوع برنامه ریزی کرده بودیم. خوشحالم که تمرینات‌مان جواب داد و فرصت‌هایمان هم گل شد تا به برتری برسیم.

وی در مودر گلزنی خودش در این بازی هم عنوان کرد: من پیش از این گل یک فرصت دیگر هم داشتم که شوتم به تیر دروازه خورد و خیلی حسرت خوردم. دوست داشتم در این بازی یک گل بزنم و خدا را شکر که فرصت دیگری به دست آوردم و به خواسته‌ام رسیدم. این را هم بگویم که رشید مظاهری از بزرگترین گلرهای فوتبال ماست و با خوردن این گل‌ها چیزی از ارزش‌هایش کم نمی‌شود.

هافبک دفاعی سایپا در مورد گلزنی او و رضا اسدی که هم پستی او است در این بازی گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و اصلاً اینطور نیست که فقط وظیفه مهاجم یا وینگر گل زدن باشد. در اکثر حمله‌ها رضا اسدی اجازه نفوذ دارد و در بازی‌های اخیر خوب هم گلزنی کرده و من هم گهگاهی اگر فرصتی پیش بیاید نفوذ می‌کنم و این بخشی از برنامه تیم ماست. در کل خیلی فرقی نمی‌کند کدام بازیکن گل می‌زند و مهم نتیجه گرفتن تیم است.

کفشگری در مورد بردن ذوب آهن که همسایه آنها در جدول بود خاطرنشان کرد: ما قبل از این بازی هشتم بودیم و ذوب آهن هفتم بود و حالا جابجا شدیم. این بازی معوقه بود و همانطور که گفتم می‌دانستیم آنها خسته هستند و از این موضوع استفاده کردیم و خیلی دوست داریم تا یک پله بالاتر برویم و در رتبه ششم لیگ را تمام کنیم.

وی در مورد اینکه چطور با وجود نداشتن شانس سهمیه در هفته‌های پایانی انگیزه دارند گفت: هرکس با دایی کار کرده باشد می‌داند بی‌انگیزگی در او و تیمش جایی ندارد. دایی حتی در بازی دوستانه مقابل تیم دسته سومی هم انگیزه بردن دارد و این روحیه کاملاً به تیم هم تزریق شده است و ما در تلاش هستیم تا در حال حاضر بهترین رتبه ممکن که ششم جدول است را به دست بیاوریم. ای کاش مقابل داماش شکست نمی‌خوردیم و به فینال جام حذفی می‌رفتیم تا شانس یک جام و گرفتن سهمیه را هم داشتیم.

هافبک دفاعی سایپا در مورد مشکلات این تیم هم اظهار داشت: دایی در نشست خبری خیلی از مسائل را گفت و من به عنوان بازیکن شاید نتوانم تا این حد به مسائل ورود کنم ولی واقعاً تیم ما تنهاست. مشکلات مالی یک طرف قضیه است و اینکه مدیریت باشگاه کنار ما نیست موضوع دیگری است. زمانی که آقای درویش بود حداقل در بازی‌ها می‌آمد و به ما روحیه می‌داد ولی آقای مدبر را نمی‌بینیم. بازیکنان در حال حاضر فقط به عشق علی دایی بازی می‌کنند وگرنه از باشگاه کسی به فکر ما نیست.

کفشگری در مورد عملکرد خوب خودش در دو بازی اخیر هم گفت: مصدومیتی که بد موقع گریبان‌گیر من شد اجازه نداد از ابتدای نیم فصل دوم در ترکیب تیم باشم و بعد از مصدومیتم خوشحال که دایی به من اعتماد کرد و فرصت داد تا بازی کنم و خوشحالم که از عملکرد من راضی است و خودم هم فکر می‌کنم بد کار نکردم.

وی با اشاره به شایعاتی که در مورد رفتن دایی به تیم ملی مطرح شده است هم عنوان کرد: من اطلاعی از این مسائل ندارم ولی فکر می‌کنم اگر قرار باشد مربی ایرانی برای تیم ملی انتخاب شود دایی گزینه خیلی خوبی است. او در فاصله کنار رفتنش از تیم ملی در دور قبل تا الان نتایج خیلی خوبی گرفته و با تجربه‌تر هم شده است و می‌بینید با جوان‌ها چقدر خوب کار می‌کنم. به نظرم گزینه مناسبی در این مقطع برای تیم ملی است.

هافبک دفاعی سایپا در مورد اینکه دوست دارد کدام تیم قهرمان شود هم گفت: من همانطور که قبلاً گفتم هنوز هم خودم را یک پرسپولیسی می‌دانم و به این تیم که از کودکی علاقه داشتم هنوز هم علاقه دارم. خاطرات خوبی آنجا داشتم و افتخار بستن بازوبند کاپیتانی به من رسید و هیچ وقت فراموش نمی‌کنم. امیدوارم پرسپولیس در این فصل هم قهرمان شود.

کفشگری در مورد بازی امروز پرسپولیس - تراکتورسازی هم عنوان کرد: بازی خیلی سخت و مهمی است. پیش از اینکه این دیدار از نظر فنی چطور باشد امیدوارم بدون اتفاق و حادثه‌ای به پایان برسد و ماجراهای دیدار هفته قبل مقابل سپاهان تکرار نشود. فوتبال ارزش این را ندارد که کسی صدمه ببیند یا خدای ناکرده جانش را از دست بدهد و ۳ امتیاز است و حالا به یک تیم می‌رسد. متاسفانه دیروز شنیدم به اتوبوس پرسپولیس حمله شده است و امیدوارم در ورزشگاه شاهد این مسائل نباشیم.

وی در مورد وضعیت فصل آینده خودش هم گفت: من فصل بعد با سایپا قرارداد ندارم ولی فعلاً به فکر ۳ بازی باقی مانده هستم و بعد از آن تصمیم می‌گیرم. پیشنهاداتی به من رسیده ولی ان را به پایان فصل موکول کرده‌ام و باید ببینم چه خواهد شد. اینکه دایی در تیم بماند یا جدا شود در تصمیم من و خیلی از بازیکنان دیگر به طور قطع موثر خواهد بود.

هافبک سایپا در مورد دیدار هفته بعد با پدیده هم خاطرنشان کرد: بازی خیلی سختی داریم و پدیده که از تیم‌های خوب لیگ برتر است تلاش می‌کند سهمیه بگیرد. روز گذشته شنیدم شهردار مشهد گفته قرار است ۲۰۰ اتوبوس برای اعزام هوادار به تهران آماده کنند و با تمام قوا می‌آیند که ۳ امتیاز را از ما بگیرند ولی ما هم هدفمان بردن این بازی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی مقدسی

      پس همونه زمانی که با لنگ بازی داری شل میشی تو لباس سایپا ولی یار لنگ

    • antilong

      بعله دو سال پیش که بازیکن پدیده بودی و دروازه خالی لنگ را باز نکردی و مهاجری بیرونت کرد اینو ثابت کردی

    • بدون نام

      جناب نامقدس فراموشکار نباش شریفات و میداودی را بیاد بیاور.

    • بدون نام

      لنگی باش تا جونت دربیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج