۸۵۸۴۲۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

موج انتقادات تند کارشناسان برزیلی علیه نیمار

رسانه‌های برزیلی به خاطر رفتارهای اخیر کاپیتان تیم ملی کشورشان به شدت از او عصبانی هستند.

ورزش سه: برزیلی‌ها از جنجال‌های اخیر نیمار عصبانی هستند. آخرین حاشیه مهاجم پاری سن ژرمن به فینال جام حذفی فرانسه برمی‌گردد که برابر رن در ضربات پنالتی شکست خوردند. بازیکن برزیلی که گران‌ترین انتقال تاریخ فوتبال را به نام خود ثبت کرده است در مراسم اهدای جام از هوادار تیم حریف عصبانی شد و به او ضربه زد.

این رفتار نیمار باعث واکنش رسانه‌های برزیلی شد چون بی انضباطی‌های کاپیتان برزیلی ادامه داشت. او به تازگی با محرومیت سه جلسه‌ای یوفا روبرو شده بود چون در دیدار پاری سن ژرمن و منچستریونایتد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به داور توهین کرد. تیم پاریسی در خانه مغلوب حریف انگلیسی‌اش شد و از صعود به دور بعد بازماند.

موج انتقادات تند کارشناسان برزیلی علیه نیمار

آندره ریزک، روزنامه‌نگار برزیلی در برنامه سلسائو اسپور تی وی گفت: هرگز ندیدیم که نیمار بگوید من اشتباه کردم، مشکل بازیکنان جوان پاری سن ژرمن بودند یا مشکل کسی است که جریمه می‌کند و نه کسی که جریمه می‌شود. مشکل همه کسانی هستند که می‌گویند او در جام جهانی خیلی بر زمین افتاد و نه کسی که بر زمین می‌افتد. همیشه مقصر دیگران هستند.

در این برنامه کارلوس ادواردو منصور، دیبر نشریه ورزشی گلوبو حضور داشت و درباره نیمار گفت: در حالی که یک بازیکن مجبور نیست توهین‌ها را بشنود، یک فوتبالیست به خاطر جایگاهش نباید حرکت خشنی مانند آن اتفاق از خود نشان دهد.

پائولو وینیسیوس، مفسر شبکه فاکس اسپورت اظهار کرد: اریک کانتونا به خاطر ضربه مشابه هشت ماه از حضور میادین محروم شده بود. در بازی که نیمار به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شده بود تنها باید درباره بازی‌اش صحبت کنیم و نه رفتارش.

موج انتقادات تند کارشناسان برزیلی علیه نیمار

لیویا لارانخیرا، گزارشگر شبکه تی وی گلوبو نیز به این اتفاق پرداخت و گفت: تیته (سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل) داگلاس کاستا را به خاطر پرت کردن آب دهان جریمه کرد و اجازه نداد در دو بازی دوستانه تیم ملی حضور داشته باشد. اکنون نباید نیمار را به دلیل ضربه زدن به یک هوادار جریمه مشابه کند؟

هنوز فدراسیون فوتبال فرانسه درباره میزان محرومیت مهاجم برزیلی رأی صادر نکرده است اما به احتمال فراوان او پنج تا هشت جلسه جریمه شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج