جاباما
۸۵۸۴۳۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

باکایوکو دوباره میلان را به دردسر انداخت

هافبک روسونری با بی‌انضباطی‌اش، خود و تمام هم‌تیمی‌هایش را به دردسر انداخت.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، جنارو گتوزو، سرمربی تیم فوتبال میلان تصمیم گرفته که تمام بازیکنانش را به یک اردوی تنبیهی ۵ روزه ببرد.

دلیل این تصمیم سرمربی ایتالیایی تأخیر بیش از یک ساعته هافبک تیم تیموئه باکایوکو برای حضور در تمرینات امروز (چهارشنبه) بوده که سبب شده تنها در ۱۰ دقیقه پایانی کنار هم‌تیمی‌هایش باشد.

باکایوکو دوباره میلان را به دردسر انداخت

بی‌انضباطی هافبک ساحل عاجی آنقدر گتوزو را خشمگین کرده که نه تنها در حضور همه بازیکنان به بازیکن قرضی تیمش تاخته بلکه کل تیم را با بردن به یک اردوی تنبیهی 5 روزه مجازات کرده است. گفته می‌شود که با وجود تلاش بازیکنان برای منصرف کردن گتوسو، وی اعلام کرده که تصمیمش قطعی است. قرار است میلان تا بازی بعدی‌اش که دوشنبه هفته آینده مقابل بولونیا است در این اردو بماند.

باکایوکو که تابستان سال گذشته به صورت قرضی از چلسی به میلان پیوست، در قراردادش بندی دارد که به روسونری اجازه می‌دهد با پرداخت 35 میلیون یورو، او را بخرد هر چند با توجه به عملکردی که وی در این فصل داشته بعید به نظر می‌رسد چنین اتفاقی رخ دهد، ضمن اینکه بابت بی‌انضباطی‌اش هم مجازات فردی سنگینی در انتظارش است.

این نخستین باری نیست که در یکی دو هفته اخیر باکایوکو میلانی‌ها را به دردسر می‌اندازد. دو هفته پیش او با تمسخر پیراهن آچربی، بازیکن لاتزیو، روسونری را در معرض جریمه کمیته انضباطی قرار داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج