۸۵۸۴۶۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

جمشیدی: هیچ وقت به رشید نگفتم برو ...

احمد جمشیدی سخنگوی باشگاه ذوب آهن می گوید که مصاحبه منتشر شده از او علیه رشید مظاهری صحت ندارد.

ورزش سه: روز گذشته مصاحبه ای از احمد جمشیدی سخنگوی باشگاه ذوب آهن در مورد رشید مظاهری منتشر شد. از جمشیدی در مورد احتمال خروج رشید مظاهری در پایان فصل پرسیده بودند که او گفته بود، مظاهری هر جایی که بخواهد می تواند برود.

رشید مظاهری گلر ملی پوش ذوب آهن روز گذشته در شرایطی در دروازه سبزپوشان قرار گرفت و روی گل دوم سایپا نمایش خوبی نداشت که امروز در مصاحبه ای که انجام داد، دلیل نمایش ضعیفش را همین مصاحبه دانست.

ساعتی پس از انتشار مصاحبه رشید مظاهری، احمد جمشیدی سخنگوی باشگاه ذوب آهن حرف های جالب توجهی در مورد مصاحبه ای که به نقل از او منتشر شده، مطرح کرده و می گوید چنین حرفی را اصلا نزده است.

سوال ابتدایی ما از احمد جمشیدی در مورد دلیل مصاحبه اینچنینی پیش از دیدار برابر سایپا بود که او در این رابطه گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد. من دو مصاحبه در مورد رشید کرده ام و در هر دو مصاحبه گفته ام که رشید یکی از دروازه بان های تاپ کشور است. به ذوب آهن و پیراهن تیم تعصب دارد و در تیم می ماند. هیئت مدیره و مدیرعامل دوست دارند، ایشان به کارش ادامه دهد.

جمشیدی: هیچ وقت به رشید نگفتم برو ...

جمشیدی ادامه داد: اصلا روحیات من طوری است که هیچ وقت به خودم اجازه نمی دهم، اینگونه در مورد گلر ملی پوش صحبت کنم. یکی از خبرگزاری ها در این مورد شیطنت کرده که از نظر حقوقی پیگیری خواهیم کرد.اینجا خانه رشید است. یادمان نرفته که چطور در بازی های حساس برای ما بازی ها را درآورده.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن افزود: اصلا نه برای رشید که برای تمام بازیکنان ذوب آهن ما چنین نگرشی داریم. خود رشید هم می داند که من آدم اینطوری نیستم. تمام بازیکنان زحمت کشیده اند و خدا را شکر شرایط باشگاه به اوج رسیده.بازیکنان باتجربه تیم مثل قاسم، ارسلان، بوحمدان، میلاد فخرالدینی و .. می دانند که من اصلا به خودم اجازه نمی دهم اینگونه صحبت کنم. چون ما مدیون بازیکنان هستیم که در بازی ها جانشان را می گذارند. دیروز هم قبل از بازی مبالغی پرداخت شد. پشتیبان تیم هستیم و من از لحاظ اخلاقی هم اصلا این کار را نمی کنم.

جمشیدی در ادامه با یک خواهش از مظاهری ادامه داد: از آقای رشید مظاهری خواهش می کنم سعی کند به عنوان یک ملی پوش از حاشیه ها دور باشد. هیئت مدیره باشگاه با جدیت دنبال تمدید قرارداد ایشان است. به هر حال بازیکن قراردادش تمام می شود ولی هیئت مدیره دنبال این است که قرارداد بازیکنان تمدید شود.

جمشیدی با اشاره به بودجه باشگاه برای فصل آینده و برنامه هایی که برای بستن قدرتمند تیم وجود دارد، بیان کرد: برای فصل آینده بودجه خوبی بسته می شود و دنبال این هستیم که تیم خوبی داشته باشیم. چون بازی های آسیایی هم داریم. دنبال برطرف کردن نقص ها هستیم تا با قدرت در بازی های آسیایی شرکت داشته باشیم.

سوال بعدی ما از جمشیدی در مورد رابطه او و سعید آذری بود که به نظر چندان دوستانه به نظر نمی رسد. جمشیدی با رد این موضوع تاکید کرد: اصلا چنین چیزی وجود ندارد. من تمام مصاحبه هایم از روزی که با اصحاب رسانه صحبت می کنم در حمایت از آقای آذری مدیرعامل باشگاه است. آقای آذری با قدرت به کارش ادامه می دهد و هیچ اختلافی نیست. حمایت از مدیرعامل و هیئت مدیره به طور کامل وجود دارد.

از جمشیدی در مورد احتمال تغییر آذری پرسیدیم که او بیان کرد: به هر حال باشگاهی با این عظمت و دغدغه هایی که دارد، آقای آذری هم حق دارد خسته شود ولی اینکه در باشگاه یا هیئت مدیره بحث تغییری باشد، اصلا صحت ندارد. این بحث در هیئت مدیره حتی یک بار هم مطرح نشده.

سخنگوی ذوب آهن در نهایت حرف هایش را اینگونه خاتمه داد: بازی دیروز هم شاید روز بچه ها نبود. مشکلی نیست. بچه ها از جان مایه گذاشتند. سرمربی بهترین کارش را کرد. ما نگران چیزی نیستیم. در لیگ ما نهایتا به رتبه شش می رسیم و برای کسب رتبه بهتر فرصتی نیست. خواهش می کنم بچه ها با احساس مسئولیت و تعصب خود بازی های آسیایی را به پایان برسانند و امیدوارم در لیگ هم به خوبی کار کنیم تا با رضایت کامل فصل برای ما تمام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • melika.perspolis

      داداش ارسلان فقط خوب بازی میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج