۸۵۸۴۶۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اعتراض شدید هواداران استقلال به فتحی و خطیر

هواداران استقلال که برای تماشای دیدار این تیم مقابل استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی حاضر شده‌اند، به مدیران این باشگاه به شدت اعتراض کردند.

خبرگزاری تسنیم: در حالی که استقبال خوبی از سوی هواداران تیم فوتبال استقلال برای دیدار این تیم مقابل استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی صورت نگرفته است، اما معدود هواداران حاضر در ورزشگاه اعتراض خود را به گوش مسئولان این باشگاه رساندند.

* تا ۳۰ دقیقه پیش از شروع مسابقه، حدود ۱۵۰۰ نفر در ورزشگاه حضور داشتند که استقبال سرد آنها از این مسابقه، حسابی به چشم می‌آمد. با این حال دودستگی نیز بین همین تعداد اندک وجود داشت. برخی از آنها اعتقاد داشتند که باید تیم را حمایت کنند و برخی نیز به شعار دادن علیه بازیکنان و مدیریت باشگاه اصرار داشتند.

*‌پیش از آغاز بازی، امیرحسین فتحی، مدیرعامل و علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال در جایگاه ویژه ورزشگاه حاضر شدند که حضور آنها اعتراض شدید هواداران را به دنبال داشت. برخی هواداران با فریاد به سمت مدیران باشگاه استقلال اعلام کردند: «اگر اللهیار صیادمنش را فروخته باشید، به استقلال خیانت کرده‌اید. شما استقلال را بیچاره کردید، پدر تیم را در آوردید و باید پاسخگو باشید».

* پس از اعتراض‌های هواداران، علی خطیر به سمت هواداران معترض رفت و خطاب به آنها گفت: «اگر به مجموعه ما اعتماد دارید، ما به خاطر شما شفر را برکنار کرده‌ایم. اکنون هم پشت فرهاد مجیدی قایم نشدیم و مطمئن باشید مربی خوب خارجی برای استقلال می‌آوریم». با این حال برخی هواداران استقلال با اعتراض اعلام کردند که شما باید مهدی رحمتی و باند او را از استقلال بیرون کنید که خطیر به آنها پاسخ داد: «ما باندی در استقلال نداریم». برخی هواداران نیز گفتند: «ما به شما اعتماد داریم، اما به فتحی اعتماد نداریم».

* با این حال پس از اینکه این صحبت‌ها میان هواداران استقلال و مدیران این باشگاه رد و بدل شد، برخی هواداران در حالی که بازیکنان در زمین چمن مشغول تمرین کردند بودند، شعار می‌دادند: «بازیکن بی‌غیرت نمی‌خواهیم، نمی‌خواهیم». در این بین فقط پژمان منتظری و سیدحسین حسینی بودند که از سوی هواداران تشویق شدند.

*‌ نیروهای انتظامی ورزشگاه نیز پس از طولانی شدن این گفت‌وگو میان هواداران و مدیران باشگاه، از فتحی خواستند که از نزدیک هواداران دور شود تا تنش روی سکوها ایجاد نشود.

* فرهاد مجیدی به هنگام رفتن به سمت نیمکت از سوی تماشاگران تشویق شد.

* نام روح الله باقری در لیست ۱۸ نفره استقلال قرار گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج