۸۵۸۴۶۴
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

۸نامزد کسب عنوان برترین بازیکن ماه لیگ برتر

دو بازیکن از لیورپول و یک بازیکن از منچسترسیتی برای تصاحب این عنوان رقابت خواهند کرد.

وبسایت نود: به نقل از سایت رسمی لیگ برتر انگلیس، ۸ بازیکن برای کسب عنوان برترین بازیکن ماه آپریل لیگ برتر انگلیس (که با همکاری EA Sports) اهدا می‌شود، رقابت خواهند کرد.

ادن هازارد (چلسی)، جوردن هندرسون (لیورپول)، آیمریک لاپورت (منچسترسیتی)، شین لانگ (ساوتهمپتون)، آیوزه پرز (نیوکاسل)، محمد صلاح (لیورپول)، جیمی واردی (لسترسیتی) و کریس وود (برنلی) ۸ بازیکنی هستند که برای کسب این عنوان نامزد شده اند.

هازارد در این ماه میلادی برای چلسی ۳ گل زد و ۲ پاس گل دیگر هم ارسال کرد تا تیمش به جمع ۴ تیم بالایی جدول بازگردد. گل انفرادی او برابر وستهم، نامزد برترین گل ماه آپریل شده است.

جوردن هندرسون در سه مسابقه از ۴ بازی لیورپول در این ماه یا گل زد و یا پاس گل داد (محموعا یک گل و سه پاس گل) تا کاپیتان لیورپولی ها نقش موثری در رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی تیمش در چهارمین ماه میلادی و حفظ فشار بر منچسترسیتی ایفا کرده باشد.

شین لانگ مهاجم ایرلندی ساوتهمپتون که زمانی رکورددار گل نزدن در لیگ برتر بود، در ۵ بازی این ماه ۴ گل به ثمر رساند. (گلزنی در ۳ بازی متوالی خانگی قدیس ها) از جمله این گل ها، گلی بود که لانگ ۷.۶۹ ثانیه بعد از آغاز دیدار برابر واتفورد به ثمر رساند و رکورد سریع ترین گل تاریخ لیگ برتر را به نام خود کرد.

آیوزه پرز مهاجم اسپانیایی نیوکاسل در ۵ بازی تیمش ۵ گل زد که البته ۳ تای آن ها، در یک بازی مقابل ساوتهمپتون به ثمر رسید. با گل زنی های پرز، تیم بنیتس یک گام دیگر به بقا در لیگ برتر نزدیک تر شد.

آیمریک لاپورت در تک تک دقایق ۵ بازی سیتی در این ماه (که همگی با پیروزی همراه بود) به میدان رفت و سیتی در این بازی ها با دریافت تنها یک گل، چهار بار دروازه خود را بسته نگه داشت. دیدارهایی که تنها مقابل پایین جدولی ها نبود و نام دو حریف سیتی در این ماه، تاتنهام و منچستریونایتد بود. لاپورت در این ماه یک پاس گل برابر کاردیف هم به نام خود ثبت کرد.

محمد صلاح نیز در هر ۴ برد لیورپول در آپریل ایفای نقش کرد و ۴ گل و یک پاس گل به نام خود ثبت کرد. او این ماه را با ۲ گل و یک پاس گل برابر هادرزفیلد به پایان رساند تا به صدر جدول رقابت برای کفش طلا صعود کند. شلیک دیدنی او در مقابل چلسی، نامزد برترین گل ماه شده است.

با حضور برندان راجرز، جیمی واردی به روزهای درخشان خود بازگشته است. او در ۳ بازی از ۴ بازی لسترسیتی در این ماه ۵ گل به ثمر رساند (از جمله دبل در مقابل آرسنال) تا در جدول گلزنان خود را ۱۸ گله کند.

برنلی در ماه آپریل ۷ بار در مقابل رقبا گلزنی کرد و کریس وود روی ۵ گل از این تعداد نقش مستقیم داشت. (۳ گل و ۲ پاس گل) برنلی با کسب ۷ امتیاز از ۴ مسابقه، خیال خود را از تجربه چهارمین فصل متوالی در لیگ برتر تا حدود زیادی راحت کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      اقایاخانم نویسنده فوتبال خارجی برترینها.بارهاس ازکلمه لیگ برتردرتیترهااستفاده میکنی شایدافرادی اصلادوست نداشته باشن اخبارفوتبال خارجی رودنبال کنن.لیگ خودمونم که همین اسموداره.پس لطفااخبارلیگ انگیسوباپسوندهمون کشورکثیف تیترکنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج