۸۵۸۴۸۶
۶ نظر
۵۰۲۴
۶ نظر
۵۰۲۴
پ

مالباختگان، باند سارقان حرفه‌ای را شناسایی کنند

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: باند سارقان حرفه ای که با جیب بری، کیف قاپی و زورگیری اقدام به سرقت به عنف کرده بودند دستگیر شدند و دستور انتشار تصاویر بدون پوشش آن ها جهت شناسایی شهروندان از سوی دادستان البرز صادر شد.

خبرگزاری فارس: سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: درپی وقوع جیب بری و سرقت های متعدد به عنف در مناطق مختلف استان البرز پیگیری این موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد که متهمان با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ نقره ای با پلاک های جعلی مخدوش اقدام به سرقت در مناطق مهرشهر، گلشهر، مهرویلا، فردیس و مشکین آباد می کردند.

مالباختگان، باند سارقان حرفه‌ای را شناسایی کنند

وی اذعان کرد: مأموران با تعقیب های پلیسی خودروی مذکور را در محدوده مهرشهر شناسایی کرده و پس از تحت نظر قرار دادن خودرو در یک فرصت مناسب، دستور توقف آن را صادر کردند که راننده بدون توجه به فرمان ایست پلیس به سرعت خود افزود و متواری شد.

نادربیگی مطرح کرد: پس از دقایقی تعقیب و گریز خودرو، مأموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک گلوله به لاستیک خودرو آن را متوقف کردند و سه نفر از اعضای باند در محل و یک نفر که اقدام به فرار کرده بود در منطقه مشکین دشت دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه چهار پلاک سرقتی نیز در حین دستگیری کشف و ضبط شد، خاطرنشان کرد: در بازرسی های صورت گرفته از متهمان 15 قبضه سلاح سرد، یک قبضه اسلحه کلت کمری، 57 دستگاه گوشی تلفن همراه و 43 عدد کیف دستی زنانه کشف شد.

وی ادامه داد: متهمان تاکنون به 150 فقره جیب بری و سرقت به عنف اعتراف کرده اند و تا کنون بیش از 100 مالباخته نیز شناسایی شده اند.

نادربیگی یادآور شد: دستور انتشار تصاویر بدون پوشش این افراد از سوی دادستان البرز صادر شده است تا افرادی که به این شیوه مورد سرقت قرار گرفته اند برای شناسایی متهمان و پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی استان البرز واقع در میدان طالقانی کرج - بلوار تعاون مراجعه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حدود یک ماه و نیمه که ی عده سارق طلاجات و وسایل خانه مردم اسلام آبادغربوبه سرقت میبرن.جالب اینجاست که با وجود کوچک بودن شهر تا حالا نیروی انتظامی و آگاهی هم نتونستن کاری انجام بدن.معلوم نیست آدم باید به کی پناه ببره و کمک بخواد.

    • بدون نام

      به خدا قسم یک ماه دیگر آزاد و با تجارب بیشتر در خدمت مردم میباشند

    • آب از سر چشمه گل آلوده

      علت این سرقتها چیه؟
      چرا این افراد با چهره پشیمان باید دست به دزدی و کیف قاپی بزنن؟

    • محمد

      اون وسطی با اون شکمش چجور فرار میکرده

    • مطلب اروزی

      حمه اینها عامل اصل بایس ترس وحراس مردم حستند اینها نباید دوباره اذادکردن باید حرتورشده اینا نباید دوبار زنکی مردم رامختل کنن

    • بدون نام

      اینها از این هیکل های خرسشون خجالت نمیکشند حتی توی خونشون میرند پیش خانواده شرمشان نمی آید از روی آنها زن وفرزند پدر ومادر این بی شرفها را اعدام کنید تا مردم راحت بشند اگر ادعا میکنید شرف وامنیت مردم براتون در اولویته ودروغ نمیگید وبراتون صرف ندارند آخه این ارازل که هیچی حالیشون نمیشه چرا بابد روی خاک پاک خدا بگردند وزمین را آلوده وکسی از دستشون آسایش نداشته باشند یا اینها را بدید دست مردم خودشون می دونند باها شون چکار کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج