۸۵۸۵۰۱
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

مشکلی در عرضه سوخت وجود ندارد

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان پردیس گفت: شایعات و اخباری در فضای مجازی منتشر شد که باعث مراجعه برخی از شهروندان به جایگاه‌های عرضه سوخت شده اما بااین‌حال مشکلی برای عرضه سوخت در شهرستان پردیس وجود ندارد.

خبرگزاری فارس : سجاد برنجی معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان پردیس در حاشیه بازدید از جایگاه‌های سوخت شهرستان در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت عرضه بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت اظهار داشت: در حال حاضر ازلحاظ عرضه سوخت در جایگاه‌های شهرستان پردیس، شهرهای بومهن و پردیس مشکلی وجود ندارد و تأمین سوخت موردنیاز خودروها به‌صورت مداوم ارسال می‌شود.

وی گفت: حسب شایعات و اخباری که در فضای مجازی و رسانه‌ای منتشر شد، مراجعه برخی از شهروندان به جایگاه‌های عرضه سوخت بیشتر شده است.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان پردیس بابیان اینکه شهروندان به شایعات و اخبار غیررسمی توجه نکنند، بیان کرد: با هماهنگی‌هایی که صورت گرفته به همشهریان این اطمینان را می‌دهیم که ازلحاظ عرضه سوخت در منطقه مشکلی وجود ندارد.

برنجی افزود: این خواهش را از شهروندان داریم که از مراجعه بی‌مورد و غیرضروری به جایگاه‌های عرضه سوخت خودداری کنند زیرا این باعث شکل‌گیری صف‌های طولانی خواهد شد و ممکن است برای برخی از مردم ایجاد مزاحمت کند.

وی ادامه داد: مردم نیز باید مطمئن باشد که اگر اقدامی صورت بگیرد از سوی مراجع ذیصلاح اعلام و از طریق رسانه‌های رسمی کشور منتشر خواهد شد و این مراجعه به جایگاه عرضه سوخت جز ایجاد زحمت برای خود و دیگر همشهریان ثمر دیگری نخواهد داشت.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: ما در فرمانداری شهرستان اوضاع تمام جایگاه را با هماهنگی با پخش شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شرق استان تهران رصد می‌کنیم و تا به الآن عرضه سوخت در تمام جایگاه‌ها به‌صورت متوالی و مداوم انجام می‌شود و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مشکل در پول بنزین هست نه خود بنزین مردم تحت فشارند چرا اینها حالیشون نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بلی درسته مردم بدبخت شده با این همه گرونی
        مسئولین بی لیاقت به فکر مردم باشید

    • بدون نام

      مشکل در شعور مردم متاسفانه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج