۸۵۸۵۰۹
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

صادقی: حضور شفر در ابتدای فصل اشتباه بود

امیرحسین صادقی، بازیکن پیشین استقلال معتقد است که بازگرداندن وینفرد شفر به استقلال کار اشتباهی بود.

خبرگزاری تسنیم: امیرحسین صادقی، بازیکن پیشین استقلال درباره برتری ۴ بر ۲ آبی‌پوشان مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: استقلال تیم بزرگی است و امروز خوب بازی کرد. استقلال همیشه باید چنین نتایجی کسب کند.

وی در مورد حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت تیم فوتبال استقلال گفت: باید از مربیان جوان ما حمایت شود تا اگر مربیان بزرگی چون کی‌روش به ایران آمدند، از آنها استفاده کنیم. مجیدی پنج سال دوره‌های مختلف مربیگری را گذرانده و می‌تواند به استقلال کمک کند.

صادقی: حضور شفر در ابتدای فصل اشتباه بود

بازیکن پیشین استقلال درخصوص دیدار آبی‌پوشان مقابل الدحیل قطر در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: استقلال می‌تواند به دور بعد صعود کند، اما باید بپذیریم که تیم شرایط خیلی سختی دارد. ببینید بازیکنان استقلال با چه استرسی بازی کردند. تیم در دیدار رفت هم شکست سنگینی متحمل شد، اما آنها باید حفظ آبرو کنند و برای سال آینده آماده شوند.

صادقی در پاسخ به این پرسش که چرا استقلال در لیگ هجدهم نتایج خوبی کسب نکرد، تصریح کرد: پیش‌تر هم گفته بودم بازگرداندن شفر به استقلال در ابتدای فصل اشتباه بود. او سال گذشته نتایج خوبی گرفت، اما این نتایج خوب به خاطر عقبه حاصل از کار علیرضا منصوریان بود. بازیکنان جدیدی به استقلال اضافه شدند و تیم را تقویت کردند. فکر می‌کنم افتخاری و مدیران قبلی باشگاه، قرارداد بستن با مربیان خارجی را بلد نبودند که نمی‌دانم دلیلش چه بود.

«کسی که به استقلال می‌آید، باید تمام فکر و ذکرش به قهرمانی باشد و مبلغ قرارداد او را باید پس از قهرمانی پرداخت کنند.»، وی ضمن بیان این جمله اظهار داشت: استقلال 30 میلیون هوادار و دو قهرمانی آسیا دارد. مجیدی هم با همین تیم به جمع چهار تیم برتر آسیا رسیده است. مربی در استقلال فقط باید برای قهرمانی بجنگد، وگرنه پولی که می‌گیرد، حلال نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی کله پز

      واقعا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج