۸۵۸۶۰۲
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

محاکمه جوان مست به اتهام قتل

پسر جوان که در حال مستی، دوست دوران کودکی اش را به قتل رسانده بود، دیروز محاکمه شد.

ایران نوشت: پسر جوان که در حال مستی، دوست دوران کودکی اش را به قتل رسانده بود، دیروز محاکمه شد.

۱۸ تیر ۹۷، جسد جوان پتوپیچ شده‌ای که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود، در زمین فوتبالی در جنوب تهران پیدا شد. در نخستین مرحله تحقیق مشخص شد که مقتول جوانی ۲۸ ساله است که چند روزی از قتل او می‌گذرد.

در حالی که تحقیقات برای یافتن هویت مقتول ادامه داشت، کارآگاهان دریافتند گزارش ناپدید شدن جوانی به‌ نام «فرید» با مشخصات مشابه مقتول به پلیس اعلام شده است. به این ترتیب خانواده فرید احضار و جسد را شناسایی کردند.

پدر فرید به افسر پرونده گفت: پسرم با چند روز مرخصی از زندان بیرون آمده بود. روز حادثه برای تفریح با دوستانش بیرون رفت ولی دیگر بازنگشت، حالا هم که جسدش را پیدا کرده‌اند. فرید از سال‌ها پیش با یکی از دوستانش به‌ نام میثم اختلاف داشت و ما فکر می‌کنیم او قاتل است.به این ترتیب میثم دستگیر شد و در حالی که سعی داشت در بازجویی‌ها پلیس را گمراه کند اما سرانجام مجبور به اعتراف شد.

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست، پرونده صبح دیروز در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران مورد رسیدگی قرار گرفت. در ابتدای جلسه خانواده مقتول درخواست قصاص کردند. سپس متهم در جایگاه ایستاد و گفت: آن روز مست بودم که در خیابان مقتول را دیدم.

من و فرید از بچگی با هم دوست بودیم و او همان زمان یک بار با چاقو به سرم زده بود. به همین خاطر از او خوشم نمی‌آمد اما آنقدر از او کینه نداشتم که تصمیم به قتلش بگیرم.

متهم ادامه داد: فرید به من گفت قرار است فردای آن روز به زندان برگردد و از من خواست تا با هم خوش بگذرانیم ، او با حمیددوست مشترک‌مان به خانه ما آمدند. همه مست بودیم و فرید مواد هم مصرف کرده بود. وقتی حمید رفت، من می‌خواستم به دیدن نامزدم بروم اما او اصرار داشت مدت بیشتری بماند. همین موضوع باعث شد با هم درگیر شویم. او با چاقو خودزنی کرد و یک ضربه هم به من زد.

من هم چاقو را از دستش گرفتم و چند ضربه به او زدم. چند ساعت بعد وقتی متوجه شدم نفس نمی‌کشد، از ترس جنازه را پتوپیچ کردم. می‌خواستم آن را از خانه بیرون ببرم که پدرم سر رسید و ماجرا را فهمید. پدرم را تهدید کردم در این باره به کسی حرفی نزند. بعد شبانه جنازه را حوالی زمین فوتبال رها کردم.

با پایان اظهارات متهم، قضات وارد شور شدند تا درباره رأی این پرونده تصمیم بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اونکه بدرک واصل شد واینهم یک آدم کثیف بی سر وپا یی بیش نیست واینها اصلاح شدنی نیستند حتی اگر ازدواج کنند فقط مرگ اینها جامعه را پاک میکند نگذارید جنایتی دیگر این فرد رقم بزند چون این افراد ذاتشون خراب

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کی جرات میکند حرف دلش را بزند هر وقت بیان ب معنای ماقعی آزاد شد اون وقت تمام مردم درد دلها دارند که برای پلیس کشورمان بکنند فعلا هیچ اعتباری نیست

    • بدون نام

      باید اعدام بشه مست یعنی چه کسانیکه قاتلن چه مست چه شیشه ای چه معتاد یا هر کوفتی باید اعدام بشه قصاص دست دزد باید قطع بشه چه دزد معمولی چه دزد بیت المال چه اختلاسگر این مست بوده ان اقای ه ق اقای . ج ل جنایت کر ده اسمش را اعلام کنن وطبق جنایتش مجازات بشه والسلام

    • بدون نام

      گسی که مهمان خانه اش را بگشد از سگ کثیف تر است فقط با اعدام این افراد امنیت جامعه پابرجا میماند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج