۸۵۸۶۲۴
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

گواردیولا با کلاه کپ روی سکو‌های نیوکمپ

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی دیشب در استادیوم نوکمپ حضور داشت و از روی سکوهای این استادیوم شاهد شکست ناامیدکننده رقیب اصلی تیمش در لیگ برتر، لیورپول، مقابل بارسلونا بود.

ورزش سه: شاگردان یورگن کلوپ در لیگ برتر انگلیس در یکی از حساس‌ترین و شانه به شانه‌ترین رقابتهای سالهای اخیر برای کسب عنوان قهرمانی با منچسترسیتی و پپ گواردیولا در جدال هستند ولی لیورپولی‌ها دیشب مجبور بودند نگرانی‌های انگلیسی را کنار گذاشته و تمام توجه خود را به لیگ قهرمانان و جدال با باشگاه سابق گواردیولا معطوف کنند.

گواردیولا با کلاه کپ روی سکو‌های نیوکمپ

گواردیولا هم فرصت تماشای این مسابقه مهم و آگاهی از آخرین وضعیت رقیب اصلی‌اش را از دست نداد و دیشب در استادیوم نوکمپ حاضر شد و در کنار تماشاچیان از روی سکوها شاهد مسابقه دو تیم بود. مسابقه‌ای که با درخشش استثنایی لیونل مسی با پیروزی 3-0 کاتالان‌ها به پایان رسید.

شکی نیست که شکست سنگین لیورپول در نوکمپ برای گواردیولا اتفاق دلچسبی بوده. قرمزهای لیورپول در انگلیس تیم پپ را از فاصله نزدیک تعقیب کرده و درحالیکه تنها دو بازی به پایان لیگ برتر باقی مانده با یک امتیاز کمتر شانه به شانه سیتی حرکت می‌کنند. گواردیولا امیدوار است ضربه سهمگینی که مسی دیشب در نیمه دوم بازی با دو گل خود به مرسی‌سایدی‌ها وارد کرده بتواند روحیه این تیم را آنقدر خراب کند که آثارش در دو بازی باقی مانده شاگردان کلوپ در انگلیس هم ادامه داشته باشد تا سیتی بتواند با خیال راحت جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج