۸۵۸۶۵۰
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

پنتاگون: برای جنگ در ونزوئلا آماده نشده‌ایم

وزارت دفاع آمریکا روز چهارشنبه برنامه ریزی برای دخالت مستقیم نظامی در ونزوئلا در راستای سرنگونی دولت نیکلاس مادورو، رئیس جمهوری ونزوئلا را رد کرد. پنتاگون با این حال اعلام کرد که برنامه ای جامع در مورد بحران سیاسی ونزوئلا تهیه کرده است.

برترین‌ها: وزارت دفاع آمریکا روز چهارشنبه برنامه ریزی برای دخالت مستقیم نظامی در ونزوئلا در راستای سرنگونی دولت نیکلاس مادورو، رئیس جمهوری ونزوئلا را رد کرد. پنتاگون با این حال اعلام کرد که برنامه ای جامع در مورد بحران سیاسی ونزوئلا تهیه کرده است.

پاتریک شاناهان، وزیر دفاع موقت ایالات متحده تاکید کرد که واشنگتن برای مقابله با بحران سیاسی ونزوئلا «برنامه ریزی تمام عیار» انجام داده است. سخنان این مقام ارشد دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در حالی بیان شد که مایک پمپئو، وزیر خارجه ایالات متحده روز گذشته اعلام کرد که کاخ سفید در صورت لزوم آماده دخالت نظامی در ونزوئلا است.

کاترین ویل بارگر، دستیار وزیر دفاع موقت آمریکا نیز در پاسخ به پرسشی در مورد صدور دستور آماده باش به ارتش آمریکا برای جنگ در ونزوئلا اعلام کرد که چنین دستور صادر نشده است. وی با این حال افزود: «اما ما طبیعتا همواره تمامی گزینه ها و برنامه ها را برای احتمالات پیش رو بررسی می کنیم.»

ارتش آمریکا پیش از این در جریان ارسال کمک های بشردوستانه به ونزوئلا از طریق کلمبیا ایفای نقش کرده بود.

ایالات متحده به همراه حدود ۵۰ کشور جهان خوان گوایدو، رهبر مخالفان دولت ونزوئلا را به عنوان رئیس جمهوری این کشور به رسمیت شناخته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من جای مادورو بودم مثل آقا خودم کناگیری میکردم .با ملت ودولت جدید هم دست دوستی میدادم .مگر آدم چقدر عمر میکنه .اینجوری هم خدا راضی میشه هم مردم .باز توی کشورش راحت با خانواده به زندگیش ادامه میده وقتی بیشتر از ۵۰ درصد مردم ناراضی هستن موندنش به نفعش نیست .باید به کشورش هم فکر کنه اجازه نده یه عده قاطی معترضین بشن وبه اموال عمومی خسارت بزنن .انشاالله کل دنیا به آرامش برسه

    • بدون نام

      هاهاها...گاوچرانها به پایان سلام کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج