۸۵۸۶۷۱
۲۲ نظر
۵۰۰۳
۲۲ نظر
۵۰۰۳
پ

ورود استقلال به بازار؛ به دنبال اسدی و رضاوند

استقلال چراغ خاموش استارت خود را برای جذب بازیکنان با کیفیت اغازنموده است و حتی با چند بازیکن هم مذاکراتی را داشته است.

ایلنا: باشگاه استقلال که لیگ هجدهم را از دست رفته می‌بیند از چندی قبل برای فصل آینده دور خیز کرده و به دنبال بستن تیمی خوب برای فصل آینده است.در این خصوص شنیده می‌شود حتی برکناری وینفرد شفر و استخدام یک مربی خوب خارجی که بعد از بازی با پدیده خودرو مشهد اتفاق افتاد از مدت‌ها قبل گرفته شده بود و فقط زمان اجرای آن نامشخص بود.

همان طور که‌امیر حسین فتحی مدیر عامل باشگاه استقلال هم اعلام کرد قرار است سرمربی جدید تا قبل از پایان فصل انتخاب شده و کارش را شروع کند. اردوی پیش فصل هم مشخص شده و آبی پوشان با سرمربی جدید مانند نیم‌فصل به کمپی ورزشی در استانبول می‌روند.

طبق شنیده‌ها باشگاه استقلال برای بستن تیمی خوب از حالا دست به کار شده و با تعدادی از بازیکنان خوب لیگ وارد مذاکره شده و در برخی از موارد توافق‌های خوبی هم حاصل شده است.آبی پوشان برای تقویت خط هافبک به دنبال جذب دوتاسه بازیکن با کیفیت هستند.

قاتل پرسپولیس در راه استقلال

همان طور که پیش از این هم درباره وضعیت هافبک‌های دفاعی استقلال نوشته بودیم، از جمع ۴ بازیکن فعلی احتمالا یک یا دونفر ماندگار هستند و نیاز است تا خرید خوبی در این قسمت زمین انجام شود. از باشگاه استقلال خبر می‌رسد آبی‌ها با رضا اسدی هافبک دفاعی سایپا که‌امسال قراردادش تمام می‌شود و بازیکن آزاد است مذاکره کرده و حتی به توافق هم رسیده‌اند.

شماره ۱۴ سایپا همان بازیکنی است که در بازی حساس سایپا و پرسپولیس ۲ گل به تیم برانکو زد. با توجه به این‌که احتمال اخراج فرشید باقری در پایان فصل زیاد است، شاید اسدی شماره ۱۴ جدید آبی‌ها در فصل آینده باشد. همان شماره ای که‌اندرانیک تیموریان بر تن می‌کرد.

علاوه بر باقری، قرارداد دیگر هافبک‌های استقلال یعنی روزبه چشمی، امید نورافکن و علی کریمی هم تمام می‌شود و باشگاه برای حفظ آن‌ها باید با این بازیکنان توافق کرده و قرارداد تازه ای منتقد کند. این موضوع دست باشگاه را برای حفظ یا ردکردن هرکدام از این بازیکنان باز می‌گذارد. تا امروزهم خبری از توافق یا مذاکره با این بازیکنان منتشر نشده است.

یک نفتی- سایپایی دیگر در راه استقلال

علاوه بر رضا اسدی یک بازیکن دیگر نارنجی پوشان هم مورد توجه استقلالی‌ها قراردارد. آرش رضاوند که مانند رضا اسدی بازیکن سابق تفت تهران بود و از آنجا به سایپا آمد تا شاگرد علی دایی شود.

شماره ۷ سایپا هم که در پست وینگر بازی می‌کند یکی از اهداف اصلی آبی‌ها به شمار می‌رود و احتمال دارد همراه اسدی برای فصل آینده پیراهن آبی را بر تن کند. با توجه به مشکلاتی که استقلال در پست وینگر دارد خرید بازیکن در این پست منطقی به نظر می‌رسد و احتمالا باشگاه در مشورت با اهالی فن و شاید هم فرهاد مجیدی برای مذاکره و جذب این بازیکنان اقدام کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دیگه چه قدرتمندی بابا پارسال تا حالا 40 تا بازیکن گرفتن

    • mehdii

      هرسال همینه کلی هزینه میکنن ،داورا همه بازیا رو براشون درمیارن،وزیر تمام قد پشتشونه ولی آخر فصل بین چهارتا مدعی پنجم میشن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقأ درست گفتی این کیسه ها اد قدیم اینجورین تازگی نداره نه ثبات مدیریتی دارن نه بازیکن اگه تیم قراره بابازیکن قهرمان بشه سوراختور باید قهرمان میشد

    • سجاد

      نصف بودجه مملکت تو استقلال خرج شد باز هیچی نشد

    • بدون نام

      هربازیکنی راهم بگیرن سودی نداره
      تاموقعی که برانکو باشه رنگ قهرمانی را نمینن بقیه‌ی تیمها
      مگراینکه بخوان واسه نائب‌قهرمانی تیم ببندن

    • آرس

      از اول فصل تا حالا ششتقلال ۳۱بازیکن جدید گرفته بعلاوه تمام بازیکنانی که قرار داد داشتن پول بیت المال چقد حیف و میل میشه اگه از جیب خودشان خرج کنن مهم نیست۰دولت قرار شد واگذار کند پس چی شد؟

    • علی

      بدبختا هر سال اینموقع که میشه همزمان هم دنبال بستن تیم قدرتمند برای فصل بعد هستن هم دارن با حسرت قهرمانی سرورشون رو میبینن... آرزو به دل از دنیا نری صلوات

    • Alireza Baran

      محمد صلاح و فرمینیو از لیورپول،رونالدو از یووه، بنزما و مودریچ از رئال،راکیتیچ و جوردی آلبا از بارسلون،مولر و روبن از بایرن فصل بعد تو کیسه تهران،آخر فصل که میشه باز میگن بازیکن نداریم،بابا جان ول کنین این داستانهارو نمی تونید زوری نیست که ،باید واسه چهارم و پنجمی تیم ببندید.اصلا هرچی برانکو بگه.

    • بدون نام

      يکي به حساب کتاب کيسه بسه اينهمه پول حيف وميل ميکنن شفروتيام وغيره وغيره پول بيت المال روگرفتندورفتندبازم اين تيم دنبال بازيکن جديده پس قبول کنيد کيسه تيم حکومتيه وپشتش هم وزارت ورزشه که صداشون درنميادبااين همه تيم اول کشورفقط باپشتوانه هوادارنش ودانش مربيش حسرت قهرماني روتودل کيسه وشله زردگذاشته وخواهدگذاشت ،امپراتورفوتبال کشور پرسپوليس

    • اسی

      لنگی بی مغز و بیشعور اگر استقلال 1000بازیکن بگیر و صد هزار میلیارد دلار خرج کنه و بیت المال را به فنا بده به اندازه یک هزار شما و هدایتی خرج نمی کند

    • بدون نام

      تا کور شود هر آنکه نتواند دید

      پاسخ ها

      • ........

        هر سال بیست بازیکن تو باشگاه استقلال رد و بدل میشه لعنت به لنگیای کثیف از فدارسیون گرفته تا بقیه

    • پسررررر

      بیچاره اسدی و رضاوند
      از همی تریبون به این دو تا عزیز میگم قدر فوتبالتونو بدونید
      مکتب کیسه باعث نابودی فوتبالتون میشه
      ای چن ساله همه بازیکنا تاپ رو گرفتن و خراب کردن

    • متی

      اینا فقط دنبال بازیکنی هستن که به پرسپولیس گل زده خاک تو سرتون عقب مانده های کیسه کش

    • بدون نام

      به شما لنگیهای حکومتی ربط نداره

    • علی

      وزیرپرسپولیسی.
      واقعن که
      هرچی پوله مال استقلال

    • بدون نام

      باقری کجا بره. بهترین بازیکن تیم هست چون ی انتقاد کرده باید بره .

    • تاتارات

      تا وقتی که وزیر و فدراسیون و کمیته داوران در خدمت تیم لنگ هستن ، همین آش است و همین کاسه ،اول فصل قهرمان مشخص است، این یه سیرک است

    • بدون نام

      لیگ امسال تموم نشده اگه تارتار تبانی نکنه اس اس قهرمانه انشاالله

    • بدون نام

      هرکس دوگل زد ششقلال دنبالش خواهد رفت کریمی باتجربه اروپا بدردششقلال نخورد یاتبریزی میدون دیده اونایی که بازیکن معرفی میکنند نانی برایشان دارد وگرنه چراازحالا برنامه ردیف میکنند قیمتها رانجومی میکنند اخرسال هم میبینند به نیمکت چسبیده شدند

    • بدون نام

      وقتی تیم سرمربی نداره چطور بازیکن میگیره!؟؟؟این هم شاهکارهای مدیریتی اقای فتحی و وزیر بیشرفه

    • بدون نام

      لنگیا حق دارن اینجور حرف بزنن چون وزیر شیافپولیسی خوب میدونه چطور استقلال و نابود کنه با اوردن افتخاری و بعد فتحی کمر استقلال و شکسته،اخه کجای دنیا مدیرعامل سر خود بازیکن میگیره،یادتونه پارسال چطور وزیر تیم و از هم پاشوند الان هم دقیقا داره همین کارو میکنه،رئیس هیت مدیره استقلال کاندید مدیر عاملی شیافپولیس بوده واقعا جالبه،اگه هواداران استقلال برن دم مجلس و تا وزیر و بیرون نکنن کوتاه نیان بعد هم استقلال و بدن دست مدیران استقلالی اون موقه بجای 9سال باید 18 سال دنبال پماد سوختگی و شیافهای مدرن باشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج