۸۵۸۷۳۰
۱۲ نظر
۵۰۰۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
پ

نماینده تهران: زیبنده نیست با کارگر برخورد شود

یک عضو فراکسیون امید با تأکید بر اینکه طرح آزادی تجمعات در حال حاضر در کمسیون داخلی و امور شوراها در دست بررسی است، می‌گوید: معتقدم بر اساس قانون اساسی، تجمع و راهیپمایی نیازی به مجوز ندارد. مسئولان امنیت و ناجا نیز آستانه تحملشان را بالا ببرند، چرا که زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست تا با کارگری در روز کارگر برخورد شود.

خبرگزاری ایرنا: یک عضو فراکسیون امید با تأکید بر اینکه طرح آزادی تجمعات در حال حاضر در کمسیون داخلی و امور شوراها در دست بررسی است، می‌گوید: معتقدم بر اساس قانون اساسی، تجمع و راهیپمایی نیازی به مجوز ندارد. مسئولان امنیت و ناجا نیز آستانه تحملشان را بالا ببرند، چرا که زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست تا با کارگری در روز کارگر برخورد شود.

صبح روز گذشته تعدادی از دانشجویان و فعالان کارگری به مناسب روز جهانی کارگر مقابل مجلس تجمع کردند، اما با این تجمع برخورد شد و بر اساس گزارش‌های میدانی، تعدادی هم بازداشت شدند.

حجت‌الاسلام احمد مازنی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی درباره نحوه برخورد با تجمع‌کنندگان روز کارگر در مقابل مجلس و بازداشت برخی از آن‌ها به رغم تأکید دولت و مجلس بر تعیین مکان‌هایی به این منظور، به ایرناپلاس می‌گوید: اولاً روز کارگر را به‌تمامی کارگران تبریک می‌گویم. اواخر سال ۹۶ و بعد از حوادث دی‌ماه، طرحی را با قید دو فوریت و بر اساس قانون اساسی با ۷۰ امضا به‌منظور حمایت از تجمعات و راهپیمایی‌ها به هیئت رئیسه تقدیم کردیم. متأسفانه دو فوریت آن اصلاً مطرح نشد و با تأخیر مواجه و نهایتاً با مشورت آقای دکتر لاریجانی به‌صورت عادی اعلام وصول شد و حالا کمیسیون داخلی و امور شورا‌ها در حال بررسی آن است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در واکنش به اینکه مسئولان استانداری گفته‌اند این تجمع بدون مجوز بوده و ناجا موظف به برخورد با آن بوده است، تأکید می‌کند: من معتقدم بر اساس قانون اساسی، تجمع و راهپیمایی نیازی به مجوز ندارد، مخصوصاً اگر به مناسبتی خاص برگزار شود و هدف دوستان انتقاد و اعتراض باشد. حالا باید منتظر بررسی‌های مجلس باشیم تا ببینیم نتیجه آنچه می‌شود.

این عضو فراکسیون امید با بیان اینکه من شنیده‌ام امروز برخورد خوبی با تجمع‌کنندگان نشده است، می‌گوید: من خواستار خویشتن‌داری مأموران امنیتی و به‌طور خاص نیروی انتظامی هستم تا اگر جایی شعار تندی داده شده است، آستانه تحملشان را بالا ببرند. چراکه زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست تا با کارگری در روز کارگر برخورد شود. البته اگر کسی بنا داشت به این بهانه شیطنتی انجام دهد، باید درباره او شفاف‌سازی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای آقا
      دلخوش سیری چند ؟
      سال‌هاست مملکت پر شده پر از این زیبنده نیست‌ها...

    • مالد

      زبون بارکردی رای میخای ...هههههه

    • بدون نام

      لطفا روز کارگر را روز عزای ملی کارگر در ایران نامگذاری کنید.!!!!!!

    • بدون نام

      زیبنده نیست که برخورد شود ولی می شود، چون شما سراندرپا خودتون نازیبا هسنین برای همین رفتارهای نازیبا ازتون سر می زنه.

    • بدون نام

      دوست عزیز، کسایی که باهاشون بد برخورد شده کارگر نبودن، از فرستادگان آمریکا بودند برای اخلال در امنیت، کارگرای ما اگر از گرسنگی واقعا بمیرن صدا ازشون در نمیاد که هیچ تازه پاش برسه از تمام ارکان نظام دفاع می کنند.

    • بدون نام

      خجالت بکشید.همش حرف زدید فقط

    • بدون نام

      مدیران نادان در کلیه نهادها == ملت بیچا ره و در به در

    • بدون نام

      کارگرادم حساب نمیکنید دولت مادولت سرمایه داری بااین قانونای مس

    • بدون نام

      اره داای ماشاالادگ شکاهاقدرته شودارین کارگرهاگردن بزنین حق شونومیخورین کمه برخوردهم کنین خداقوتتون بده خداایهم است

    • س

      خوب شد که گفتی تمام مشکلات مان را حل کردی چرا قبلا نمی گفتی حالا چطوری به یاد کارگران ننه مُرده افتادی اقا شما باید رئیس جمهور باشی با این یک کلمه تمام مشکلات مان را حل کردی باز هم تشکر خداوند متعال شرمنده زن بچه ات بکنه مثل ما

    • بدون نام

      نماینده تهران برخورد با کارگران کار آمریکا و اسراییل بوده وگرنه توی ایران که اصلا با کسی برخورد نمیشه

    • ماشاالله خان

      اقای زیبنده نیست تا حالا کجا بودی مگه چی شده تا حالا مجوز لازم بود ولی از امروز مجوز لازم نیست نکنه قانون عوض شده؟!!!!؟!؟!! برو پی کار ت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج