۸۵۸۷۳۳
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

پرسپولیسی‌ها به دنبال ارز نیمایی برای برانکو

مبلغ ریالی مطالبات برانکو فراهم شده اما از آنجایی که مسئولان باشگاه باید با ارز این پول را به سرمربی تیم خود بدهند به نظر می‌رسد بعد از بازگشت از ازبکستان این پول به برانکو داده شود.

خبرگزاری فارس: در حالی که مسئولان باشگاه پرسپولیس از سرمربی خود زمان گرفته بودند تا بتوانند تا تاریخ ۱۳ اردیبهشت مطالبات او را بپردازند اما تا امروز ۱۲ اردیبهشت این اتفاق رخ نداده است.

پرسپولیسی‌ها به دنبال ارز نیمایی برای برانکو

با تلاش‌های صورت گرفته مبلغ ریالی مطالبات برانکو فراهم شده اما از آنجایی که باید پول این مربی کروات به صورت ارز به او پرداخت شود به همین دلیل مسئولان باشگاه در تلاش هستند بتوانند با رایزنی‌های صورت گرفته و با تهیه ارز نیمایی پول برانکو را بدهند.

به نظر می‌رسد تا شنبه یا نهایتاً یکشنبه این مبلغ ارزی فراهم شود و در صورتی که مشکلی به وجود نیاید مطالبات برانکو بعد از بازگشت از ازبکستان به او پرداخت خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حتماً حتما مطالبات برانکو پرداخت کنید حتی نگذار ید یکروز به تاخیر بیفته ما مسلمان هستیم باید قولمان درست باشه چونکه تعلل در حرفمان بزرگترین گناه هست

      پاسخ ها

      • ممد دانیالی

        آقای مسلمان لطفا از جیب ما مایه نزار از جیب شخصی خودت بده تو که مسلمونی و خیلی رو عملی کردن قول ها تاکیید میکنی ... ارز نیمایی مال خرید کالاهای اساسی و حساس برا مملکته تو این اوضاع تحریم نه پر کردن جیب امثال برانکو برای منفعت یه باشگاه خاص... اینو بفهمید لطفا.. نه استقلال نه پرسپولیس و نه تیم دیگه ای این حقو ندارن ولی برام عجیبه این امتیازا چرا باید همیشه برای یه تیم خاص باشه؟؟؟

    • انتقاد سازنده

      جناب وزیر ورزش . چرا باید برای فوتبال ارز نیمایی پرداخت بشه . مگه کمر غول میشکنن ؟ چیکار میکنن مگه . اصلا چرا این دوتا باشگاه سرتا پا زیان ده رو واگذار نمیکنین به بخش خصوصی . چرا اینهمه پول رو توی زباله میریزین . بخدا حرومه . ولله حرومه .

    • ممد دانیالی

      ارز نیمایی مال خرید کالاهای ضوروری این مملکته نه برای دادن پول برانکو... بعد میگن دولت حمایتشون نمیکنه تف به این فوتبال که شده پر کردن شکم یه مشت مفت خور از جیب این مردم بدبخت و بریدن سر تمام تیم های لیگ برتری بخاطر یه تیم خاص محبوب حکومتی...

    • antilong

      لنگیا تا فعلا سه جام نیمایی از دولت گرفتند، ارز نیمایی هم میخوان؟؟؟

    • بدون نام

      لنگ تیم حکومتی اینم یه نمونه دیگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج