جاباما
۸۵۸۷۳۹
۹ نظر
۵۰۱۱
۹ نظر
۵۰۱۱
پ

خسارت سیل قطعاً توسط دولت تأمین می‌شود

رییس فراکسیون پیشگیری و مدیریت بحران مجلس شورای اسلامی گفت: خسارت سیل قطعاً توسط دولت تأمین می‌شود، اما در حوزه سرمازدگی محصولات کشاورزی نیز خسارات بالایی ایجاد شده است که در این راستا یکشنبه هفته آینده مجلس جهت اتخاذ راهکارهای منطقی، موضوع را بررسی می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: رییس فراکسیون پیشگیری و مدیریت بحران مجلس شورای اسلامی گفت: خسارت سیل قطعاً توسط دولت تأمین می‌شود، اما در حوزه سرمازدگی محصولات کشاورزی نیز خسارات بالایی ایجاد شده است که در این راستا یکشنبه هفته آینده مجلس جهت اتخاذ راهکارهای منطقی، موضوع را بررسی می‌کند.

سید مهدی مقدسی در جلسه ستاد مدیریت بحران استان مرکزی با اشاره به اینکه استان مرکزی جز پربارش‌ترین استان‌ها، اما با کمترین خسارات قرار دارد، بیان کرد: اکوسیستم جهان تغییر کرده است و شاهد تغییر اقلیم و بهم‌ریختگی وضعیت دمایی جهان هستیم، اما سیل اخیر ایرادات مهندسی ما را عریان کرد.

وی تصریح کرد: فراکسیون پیشگیری و مدیریت بحران مجلس شورای اسلامی موضوع پیشگیری را مدنظر قرار داده است تا مطالعات علمی دقیقی در این راستا انجام شود و از ظرفیت دانشگاهیان نیز استفاده خواهد کرد.

مقدسی با بیان اینکه باید تجهیزات مدرن در اختیار داشت تا خدمات رسانی به خوبی انجام شود، گفت: نکته مهم در حوزه مدیریت بحران آمادگی همیشگی است و برای به روش‌های نوین مجهز بود، کنترل و مدیریت بحرانی مانند سیل قطعاً با استفاده از روش‌های نوین و تجهیزات به روز سرعت بیشتری خواهد داشت و سیل اخیر تجربه‌ای خواهد بود تا در آینده با استفاده از تجهیزات مدرن با سرعت بیشتر و اثربخشی بالا بحران را مدیریت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اگر امکانات مدرن در اختیار بود سرعت پیشگیری نیز افزایش می‌یافت، افزود: در بحث خسارات سیل ششم و چهاردهم فروردین‌ماه کمیته برای ارائه یک طرح ۹ ماده‌ای جهت تأمین منابع مالی تشکیل شد و در کمیسیون برنامه و بودجه و عمران نیز مورد بررسی قرار گرفت و خوشبختانه این طرح با دستور مقام معظم رهبری مغایر نبود و امید است که منابع لازم جهت جبران خسارات زیر ساختی فراهم شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس اسلامی اظهار کرد: شخصاً طرحی را آماده کرده‌ام و با دعوت از وزارت جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، نیرو و وزارت کشور در صددیم که در بحران‌های آتی خسارات را حداقل برسانیم.

وی با بیان اینکه اگر استان مرکزی کمترین خسارت را نسبت به دیگر استان‌ها متحمل شده است صرفاً به دلیل تلاش و مدیریت بحران بوده است، گفت: خسارت سیل قطعاً توسط دولت تأمین می‌شود، اما در حوزه سرمازدگی محصولات کشاورزی نیز خسارات بالایی ایجاد شده است که در این راستا یکشنبه هفته آینده مجلس جهت اتخاذ راهکارهای منطقی، موضوع را بررسی می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جیب ملت

    • بدون نام

      قطعا توسط دولت از جیب ملت

    • علی

      کدام حرفتان درست از آب در آمده که این دومیش باشه

    • بدون نام

      عزیز با کدام پول بی ارزش کردن پول ملت

    • بدون نام

      البته از جیب مردم

    • نااشنا

      با افزایش مالیات و عوارض و گران کردن بنزین

    • بدون نام

      دولت گفت ازملت میگیریم بودجه نداریم ماااااا

    • فففف

      قطعا حرف مفت زدن و خوب بلدین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بنزین را گران میکنند و از جیب مردم خرج میکنند ...
        شما در اشتباهی اگر فکر کنی خودشان از دزدی هایشان کم کنند !!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج