۸۵۸۷۹۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

جلالی: صحبتی برای فصل بعد با من نشده

سرمربی نساجی مازندران درخصوص مصاحبه مالک نساجی درباره روند انتخاب سرمربی برای فصل بعد که هنوز به نتیجه نرسیده‌اند، گفت: صحبتی با من نکردند، گزینه‌های سرمربی‌گری فصل آینده را باید از خودشان بپرسید.

خبرگزاری فارس: مجید جلالی، سرمربی نساجی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان با اعلام اینکه ما داریم خودمان رو برای بازی‌ای آماده می‌کنیم که می‌تواند این بازی باعث شود که جدول ما را باور کند،

یعنی عملکرد ما طوری است که ما مورد باور هستیم به‌عنوان یک تیم خوب، یک تیم سخت‌کوش و نیاز داریم که جدول ما را باور کند، ما برای بازی با استقلال خوزستان هم همین دیدگاه را داشتیم اما این بازی، بازی خوب ما نبود، وقتی سطح دوندگی و ملاک‌های دیگر را نگاه می‌کنم، بد نبوده اما مثل بازی‌های قبل نبودیم، اظهار کرد: ما مصرانه و خیلی باانگیزه می‌خواهیم و با شوق اینکه هم خودمان را در جدول ارتقا دهیم و هم هواداران‌مان را خوشحال کنیم به میدان می‌آییم و خیلی هم نسبت به بازی امیدوار هستیم.

جلالی: صحبتی برای فصل بعد با من نشده

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درخصوص به بازی گرفتن یک بازیکن جوان در بازی با استقلال خوزستان که همین تغییر تاکتیکی منجر به این شد بازی برده به تساوی بکشد، توضیح داد: بازی را خوب شروع کرده بودیم و خیلی هم زود گل زدیم، نیمه اول تا دقیقه ۲۵، سه بار دیگه ما شانس گل داشتیم که خیلی ساده آنها را هدر دادیم،

شما یک وقتی تو جدول به بازی‌هایی می‌رسید که آن بازی‌ها منطق گذشته را ندارد، مثلا بازی سپیدرود با تراکتورسازی طبق منطق گذشته نبود، معمولا در انتهای فصل تیم‌هایی که پایین جدول هستند، خطرناک‌ترین تیم‌ها می‌شوند، این بازی هم همین‌طور شد و من روی سطح دوندگی و جوانی نیما مختاری حساب کردم و در آن دقایق او را وارد بازی کردم، به هر حال این‌ها بازیکنان همین تیم هستند، بالاخره یک جایی باید دیده بشوند، اگر ما دیدگاهی داشته باشیم برای آینده باید همه نفرات را در جریان بازی ببینیم، شاید بعضی‌ها به آنها بازی نرسد اما بعضی‌ها را بازی می‌دهیم.

سرمربی نساجی مازندران با بیان اینکه صنعت نفت آبادان بهترین نتایجش در این هفته‌ها به‌دست آمده است، عنوان کرد: در دو بازی گذشته ۶ امتیاز گرفتند و ۷ گل زدند، یعنی در بهترین شرایط قرار دارد و همین چالش باعث می‌شود که فردا بازی راحتی نداشته باشیم ولی باید آنقدر سختکوش باشیم تا به خواسته‌مان برسیم.

جلالی گفت: محرومی نداریم اما متاسفانه گولسیانی از ناحیه پا مصدوم است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درخصوص مصاحبه مالک نساجی درباره روند انتخاب سرمربی برای فصل بعد که هنوز به نتیجه نرسیده‌اند، بیان کرد: صحبتی با من نکردند، گزینه‌های سرمربی‌گری فصل آینده را باید از خودشان بپرسید، همیشه درخصوص انتخاب سرمربی دو سمت وجود دارد، یک سمت باشگاه قرار دارد و سمت دیگر سرمربی، ۵۰ درصد نظر باشگاه ملاک است و ۵۰ درصد هم نظر سرمربی.

به گزارش فارس، از سری رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر دو تیم نساجی و صنعت نفت از ساعت ۱۷ روز جمعه ۱۳ اردیبهشت‌ماه در استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر به دیدار هم خواهند رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج