۸۵۸۸۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

والورده و مرگ خود خواسته فوتبال مالکانه در بارسا

بارسلونا شب گذشته به همان شیوه ای لیورپول را قتل عام کرد که تیم انگلیسی در آن تبحر داشت.

ورزش سه: به نقل از مارکا، بارسا ۳-۰ بر لیورپول غلبه کرد تا یک گام بلند به سوی فینال لیگ قهرمانان برداشته باشد. در اغلب تصاویر بازی شب گذشته، مسی، لوئیس سوارز، تراشتگن و پیکه به عنوان قهرمانان نبرد دیده می شوند ولی والورده برنده واقعی نمایش بود.

والورده و مرگ خود خواسته فوتبال مالکانه در بارسا

برنامه دقیق او برای مقابله با لیورپول، به قدری کامل بود که اجازه نداد بارسا متحمل هیچ ریسکی شود. گذاشتن آرتورو ویدال به جای آرتور ملو در ترکیب یازده نفره ابتدایی، پیامی روشن از جانب والورده بود. بارسا خودخواسته از اسلحه همیشگی و تاریخی خود یعنی مالکیت توپ و میدان صرفنظر کرد و آن را به لیورپول داد.

بارسا توپ را به حریف انگلیسی داد؛ در حالی که در بیشتر دقایق بازی لیورپول نمی دانست که از این مالکیت چگونه استفاده کند. لیورپول تیمی است که همواره منتظر اشتباه حریف، توپ ربایی و استفاده از ضدحملات است. لیورپول مالکیت را 52 به 48 از بارسا برد ولی نتیجه را 3-0 باخت تا صرفنظر از یک معجزه فوتبالی، تیم حذف شده در نیمه نهایی باشد.

بدون توپی برای ربایش، لیورپول به نوعی خلع سلاح شده بود و در حمله قدرت همیشگی را نداشت. البته که آنها موقعیت های خوب گلزنی هم داشتند؛ ولی صلاح و مانه هم در موقعیت هایی که پیدا کردند، سد بزرگی چون تراشتگن را مقابل خود دیدند.

والورده و مرگ خود خواسته فوتبال مالکانه در بارسا

والورده از مدت ها پیش به این نتیجه رسیده بود که با استفاده از فلسفه همیشگی بارسا مشکل می‌توان در اروپا به موفقیت رسید و در تصمیمی شجاعانه، فوتبال مالکانه را که در بارسا یک اصل همیشگی بود، کنار گذاشت و حالا بارسا در لیگ قهرمانان، تیمی متکی بر ضدحملات شده است.

نتیجه پایانی، والورده را پیروز واقعی میدان کرد و حالا دهان منتقدانی که معتقدند بارسا همیشه باید به فلسفه خود وفادار بماند نیز بسته شده است؛ چه اگر نتیجه غیر از این بود، والورده حالا باید پاسخگوی خیانت خود به باشگاه کاتالان می بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • N

      والورده یک مربی عالی و مردبی بامعرفت و با ادب هست♡♡♡

    • بدون نام

      این مزخرفات چیه نوشتی بارسا فقط مسی و بس،لیورپول بارسا رو مجبور به دفاع کردن کرد تنها چیزی که بارسا رو برنده کردن مسی بود،هر چند داور هم در حق لیورپول نامردی کردی و هم پنالتی رو نگرفت هم مسی رو اخراج نکرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج