۸۵۸۸۲۰
۱۱ نظر
۵۰۰۲
۱۱ نظر
۵۰۰۲
پ

برومند: آقا مدد بهتر از شفر نتیجه می‌گرفت!

سنگربان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: مدیران خواسته‌های بازیکنان را رسانه‌ای کنند تا فرق عاشق و کاسب مشخص شود.

خبر ورزشی: پرویز برومند، سنگربان سال‌های نه‌چندان دور استقلال از شکست این تیم برابر پدیده هنوز هم ناراحت است. او در این باره گفت: همه مدعیان به نفع استقلال بازی کردند و نتایج همه به سود ما بود، اما خود استقلال نتوانست به نفع خودش بازی کند و نتیجه بگیرد و در بدترین زمان ممکن شکست خورد. گلی که برابر پدیده خوردیم را یک تیم حرفه‌ای نمی‌خورد!

پرویز ادامه داد: خدا از مدیرعامل قبلی و معاونش توفیقی نگذرد که استقلال را به این روز انداختند در زمان آن‌ها ۵ بازیکن اصلی تیم جدا شدند و قرارداد شفر با مبلغ بالا برای دو سال تمدید شد. بدون شوخی می‌گویم اگر آقامدد جباری سرمربی استقلال بود بهتر از شفر نتیجه می‌گرفت.

برومند: آقا مدد بهتر از شفر نتیجه می‌گرفت!

چطور با یک مربی که در سن بازنشستگی است و همه بازیکنان می‌دانند آلزایمر خفیف دارد قرارداد بستند؟ چرا مسئولان ورزش افرادی که در حد باشگاه استقلال نیستند را به عنوان مدیر و معاون در این باشگاه می‌گذارند؟ در خصوص یکی از معاونان فعلی هم حرف‌هایی شنیده‌ام که اگر مطمئن شوم در رسانه‌ها اعلام می‌کنم، چون استقلال متعلق به میلیون‌ها ایرانی است.

برومند در پایان گفت: بازیکنان استقلال قدر این هواداران را بدانند. مدیران باشگاه لطف کنند خواسته‌های مالی بازیکنان برای امضای قرارداد را رسماً اعلام کنند تا مردم بدانند چه کسانی عاشق استقلال هستند و چه کسانی کاسب که با شعار و تئاتر خود را عاشق تیم نشان می‌دهند، اما صرفاً شیفته پول هستند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آب سر بالا بره قورباغه هفت تیر کش میشه خالا همه اینا از شفر خودشونو بالاتر میدونن

      پاسخ ها

      • ایرانِ ثروتمند!

        دقیقا مثل تو،
        که ضرب المثل رو هرجور که دوس داری بیان میکنی یه مشت بیشعور، فرهنگ و شعور ایرانی رو زیر سوال بردید بخاطر کرکری و رجز خوانی.

    • بدون نام

      اوه اوه مستر اخلاق هم از تو غار بیرون اومد . کیسه کشان موجوداتی عجیب و استثنایی هستن منجمله ویز ویز خروسمند که شهرتش بخاطر بی شعوری اش است تا بازی و اخلاق

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اماخوب پایانشونوزدی

    • غار پبشکسوتان استقلال!

      معلومه از گلی که پدیده به استقلال زده خیلی ناراحتی ولی تو کاره ای نیستی! با این حال اگه دوست داشتی اولین نفری که از پدیده ای ها دیدی بزن تو گوشش!!خخخخ

    • بدون نام

      اگر تو.بودی بهتر نتیجه میگرفتین چون با مشت لگد هم کمک میگرفتی

    • ایرانی

      شما یکی ببند

    • بدون نام

      کی نظر میده تو به خدا بیامرز حجازی خیانت کردی خجالت هم نکیکشی نظر میدی؟

    • انتقاد سازنده

      ببین چه کسی داره در مورد فوتبال حرف میزنه . بازیکنی که به جرم کتک کاری در زمین بازداشت میشه و ماه ها محروم . اونوقتی که تو توی گهواره بودی ، شفر فوتبال بازی میکرد . ریشه همه این فضاحتها شخص دیگه ای هستش که الان داره کیف میکنه و خوش خوشانشه . چقدر بدبخته این شفر که اینم داره محکومش میکنه .

    • kato

      یه مشت بیسواد که همینجوری رو هوا حرف میزنند! آخه شفر با ۴۰ سابقه در چند کشور دنیا و قهرمانی در جام ملتهای آفریقا با آقا مدد قابل مقایسه است! اگه اینطوریه و فقط با بازیکن خوب میشه نتیجه گرفت چرا میرید دنبال مربی میگردید و پول خرج میکنید؟! همین آقا مدد که میگی رو بیارن بعد نتیجه رو ببینیم ! پاریسن زرمن نمونه جهانی چنین قضیه ای هستش . پس قبل از اینکه دهنتونو باز کنید و استقلالو از تین نابودتر کنید یه کم فکر کنید. بعضی از پیشکسوتها اگه حرف نزنن بیشتر کمک میکنن!

    • کاربر قدیمی

      خدا نکند کسی از اسب بیافتد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج