۸۵۸۸۶۱
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

ساخت پلاژ مخصوص شنا در دریاچه ارومیه

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه امسال پلاژهایی برای شنای بانوان و آقایان در محل دریاچه ارومیه احداث می‌شود، بیان کرد: با احداث این پلاژها زمینه حضور گردشگران خارجی و داخلی فراهم می‌شود.

خبرگزاری فارس: محمدمهدی شهریاری امشب در مراسم افتتاحیه نهمین جشنواره‌ گل‌ها که در گللرباغی ارومیه برگزار شد، ضمن تشکر از برگزار کنندگان این جشنواره، اظهار کرد: با عنایت خداوند با بارش‌های امسال، رهاسازی آب موجب شده که وضعیت دریاچه ارومیه در شرایط خوبی قرار گیرد و باعث زنده شدن آن شود.

وی تصریح کرد: میزان آب دریاچه ارومیه از یک میلیارد و ۵۰ متر مکعب به چهار میلیارد و ۶۰۰ مترمکعب رسیده است که در روزهای آینده با حجم ورودی آب از حوضه آبریز به پنج میلیارد متر مکعب خواهد رسید.

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه امسال پلاژهایی برای شنای بانوان و آقایان در محل دریاچه ارومیه احداث می‌شود، بیان کرد: با احداث این پلاژها زمینه حضور گردشگران خارجی و داخلی فراهم می‌شود.

تفرقه‌افکنی و اختلاف کار شیطان است

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم بیان کرد: در حال حاضر با یک جنگ اقتصادی مواجه هستیم، جنگی که با یک جنگ نظامی برابری می‌کند و باید با یک حرکت جهادی در قالب کار و تلاش در برابر این جنگ مقاومت کرد.

نادر قاضی پور با اشاره به اینکه در شرایط کنونی تفرقه‌افکنی و اختلاف کار شیطان است، افزود: بدون شک عزت و سربلندی و تعالی هر امت در یگانگی و همبستگی آنها است، اتحاد و اتفاق بزرگ‌ترین عامل قدرت و شوکت هر جامعه و امت بوده و در مقابل، ذلت و سرافکندگی و سقوط هر امت در تفرقه و پراکندگی آن است.

وی بیان کرد: کارکنان زحمت‌کش شهرداری ارومیه با وجود مشکلات مالی همچنان در حرکت شهر ارومیه به سمت توسعه و آبادانی دست از تلاش و کوشش برنداشته‌اند و این قابل تقدیر است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه آذربایجان‌غربی استانی حساس و مرزی است، باید از نظام و کشورمان دفاع کرده تا به پیروزی کامل برسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نظر

      اقای نماینده اعصاب وروان بامبول/حرف اضافه نزن%

    • بدون نام

      نادر خان ان
      شاالله
      کی به پیروزی کامل می‌رسیم ؟شعار شعار...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج