۸۵۸۸۷۴
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

فال روزانه ۱۳/ ۰۲/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۳/ ۰۲/ ۱۳۹۸

فال روزانه جمعه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی خلاق، قابل اعتماد، باهوش، سخت کوش، بسیار اجتماعی و طرفدار سادگی هستید. همچنین در انجام کارهایتان بسیار دقیق و کارآمد هستید. با این همه، شما باید یاد بگیرید تسلط بیشتری روی رفتارتان داشته باشید و مواظب باشید در برخورد با دیگران گستاخی نکنید و همچنین دست از منفی بافی بردارید. امسال بیشتر روزهای سال را در اوج سلامتی خواهید گذراند، اما بیماری های جزئی از قبیل سرماخوردگی مثل هرکس دیگری برای شما هم پیش خواهند آمد. شما باید سعی کنید در رژیم غذایی تان تجدید نظر کنید و از دخانیات و فست فودها دوری کنید. امسال از نظر مادی برای شما سال بدی نخواهد بود، اما نمی شود این را هم گفت که بهترین سال زندگیتان خواهد بود. سرمایه گذاری هایی که در گذشته انجام داده اید سود مورد نظرتان را برایتان به همراه نخواهند داشت و به همین دلیل هم نمی توانید پس اندازتان را به اندازه ای که می خواسته اید افزایش دهید، اما خوشبختانه اوضاع برایتان به گونه ای نخواهد بود که مجبور به تحمل سختی شوید. تا جای ممکن از پول قرض دادن به دیگران خودداری کنید زیرا هر لحظه ممکن است خودتان پولتان را لازم داشته باشید. در محل کارتان شما بدون شک بهترین عملکرد ممکن را از خود به نمایش خواهید گذاشت، اما اگر می خواهید پیشرفت کنید باید کمی سیاست را هم چاشنی کارتان کنید. شاید فرصت هایی برای تغییر شغل برایتان پیش بیتیند، اما یادتان باشد همه چیز به آن سادگی که در نگاه اول به نظر می رسد نخواهد بود. اگر متأهل هستید زندگی زناشویی شما امسال به خوبی پیش خواهد رفت، اما اگر هنوز مجردید باید امسال را هم تنها بگذرانید. خرداد، آبان، آذر و دی بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه ۱۳/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز ممکن است عشقتان بخواهد در مورد مشکلاتی که با خانواده اش دارد با شما درد دل کند. خودتان را برای شنیدن حرف های او آماده کنید و سعی کنید شنونده ی خوبی باشید. او از شما انتظار ندارد که برای مشکلاتش راه حلی پیدا کنید. همین که به حرف هایش گوش کرده و درکش کنید برایش کافی خواهد بود، اما اگر خودش از شما خواست که در مورد این موضوع قضاوت کنید با صداقت کامل نظر واقعیتان را به او بگویید. امروز اطرافیانتان از شما انتظارات زیادی دارند و شما هم از این که هر کاری که از دستتان برمی آید برای آنها انجام دهید لذت می برید، اما بهتر است مواظب باشید از حد معقول فراتر نروید و روز تعطیل خود را برای انجام کارهای دیگران هدر نکنید.

فال روزانه ۱۳/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز اگر کاری به عهده تان گذاشته شده است خوب به دستورالعمل هایی که به شما داده می شوند گوش کنید، زیرا ذهنتان به خوبی همیشه کار نمی کند. اگر حواستان را خوب جمع نکنید ممکن است مسیر اشتباهی را در پیش بگیرید و مجبور شوید از میانه ی راه همه چیز را از نو شروع کنید. از اینکه سؤال بپرسید و یا بگویید که متوجه توضیحات نشده اید خجالت نکشید. آهسته و پیوسته پیش بروید تا خیالتان از بابت اینکه اشتباهی نمی کنید راحت باشد. امروز همه به این موضوع که شما چقدر جذاب، خوش صحبت و تأثیرگذار هستید پی خواهند برد. اکنون زمان فوق العاده ای برای دعوت کردن دوستان و اعضای خانواده به منزلتان و یا بیرون رفتن با آنها می تواند باشد.

فال روزانه ۱۳/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز اگر هنوز مجرد هستید حواستان را خوب جمع کنید. اگر با شخص جدیدی آشنا شده اید که به نظرتان خیلی جذاب می آید و شخصیتش شما را تحت تأثیر قرار داده است، شاید بهتر باشد در پیش بردن رابطه ی خود با این شخص کمی احتیاط کنید زیرا احتمال دارد جنبه ای از شخصیت او که چندان هم برایتان خوشایند نیست هنوز از دیدتان مخفی مانده باشد. امروز در هر جمعی که حضور پیدا کنید با دیگر حاضرین اختلاف نظر خواهید داشت، اما بهتر است به جای این که از کوره در بروید حرف زدن در مورد مسائل جدی را کنار گذاشته و در مورد چیزهای پیش پا افتاده ای مثل آب و هوا و شلوغی خیابان ها صحبت کنید.

فال روزانه ۱۳/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز چیزی که به شدت آن را لازم دارید گم شده است و هر چقدر هم که تمام گوشه و کنار خانه را می گردید آن را پیدا نمی کنید. جستجوی شما برای پیدا کردن این وسیله آنقدر ادامه پیدا خواهد کرد که در پایان بی آنکه به هیچ نتیجه ای رسیده باشید احساس می کنید دارید دیوانه می شوید. اگر واقعا این وسیله را لازم دارید خوب فکر کنید و ببینید آن را کجا گذاشته اید، اگر فکرتان به جایی نرسید کمی دست نگه دارید و منتظر بمانید تا خودش پیدا شود! برخی مسائل مالی باعث نگرانی و ناراحتی شما شده اند. شاید ناگهان به این موضوع پی برده باشید که بیش از حد توانتان خرج کرده اید و یا خبر برسد که ماه های سختی را در پیش دارید و هزینه های زیادی در انتظارتان هستند.

فال روزانه ۱۳/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز از گوش کردن به غیبت هایی که دیگران می کنند خودداری کنید. تمام این شایعاتی که دارند مورد بحث قرار می گیرند و دهان به دهان می چرخند به احتمال زیاد هیچ پایه و اساسی ندارند. اگر اطرافیانتان اصرار دارند به صحبت کردن در مورد این موضوعات ادامه بدهند شما زیاد شنیده هایتان را جدی نگیرید و تا زمانی که خودتان از صحت آنها مطمئن نشده اید در مورد کسی قضاوت نکنید. شما دوستی بی نظیر هستید و از کمک کردن به دوستان و عزیزانتان لذت می برید و به خودتان افتخار می کنید. نظرتان در مورد این که کمی جلوتر بروید و در موسسات خیریه فعالیت کنید یا چند ساعتی در هفته را به فعالیت های اجتماعی که در راستای کمک به دیگران هستند شرکت کنید چیست؟

فال روزانه ۱۳/ ۰۲/ ۱۳۹۸

شما برای مدتی نسبتا طولانی به فکر خریدن یک وسیله ی لوکس و غیر ضروری بوده اید و امروز مقاومت در برابر وسوسه ی خرید این وسیله برایتان سخت تر از هر زمان دیگری شده است. قبل از هر کاری کمی فکر کنید و از اینکه واقعا این وسیله را می خواهید و بعدا از خرید آن پشیمان نخواهید شد و همچنین از اینکه خرید آن شما را در روزهای باقی مانده ی این ماه از لحاظ مالی تحت فشار قرار نخواهد داد اطمینان حاصل کنید. همیشه خرید اشیای لوکس به معنی پول هدر دادن نیست، گاهی خرید این وسایل می تواند به طور شگفت انگیزی اعتماد به نفس شما را بالا ببرد و به شما کمک کند نگاه بهتری نسبت به خودتان داشته باشید.

فال روزانه ۱۳/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز دوست دارید به وضعیت زندگی خود فکر کرده و ببینید که آیا از زندگی شخصیتان تا چه حد رضایت دارید و چه احساسی نسبت به زندگیتان دارید. شما نسبت به همیشه نیازهای خیلی بیشتری در خود احساس می کنید و فکر می کنید که این نیازهایتان بسیار حیاتی هستند و هر چه زودتر باید برآورده شوند. از فرصتی که دست داده است استفاده کرده و در مورد نیازهای خود، به ویژه نیازهای عاطفیتان، با شخصی که دوست دارید صحبت کنید. این کار باعث خواهد شد وضعیت رابطه تان وضوح بیشتری پیدا کند. یادتان باشد که حتما در مورد احساسات منفی خود نیز صحبت کنید تا پیش از آن که به رابطه تان لطمه ای بزنند از آنها رها شوید.

فال روزانه ۱۳/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز فرصت بسیار خوبی است برای این که به حس درونیتان و فقط به حس درونیتان اجازه بدهید شما را راهنمایی کند. اگر کار خاصی ندارید و وقت آزاد در اختیارتان است ذهنتان را رها کرده و قطار افکارتان را دنبال کنید و ببینید شما را به کجا خواهد کشاند. شاید با انجام این کار به واقعیتی در مورد خودتان پی ببرید که تا به حال از آن بیخبر بوده اید، چیزی که مدتها در انتظار بوده تا دیده شود. به یاد داشته باشید که اهداف و خواسته هایتان تا زمانی که خودتان برای تبدیل آنها به واقعیت تلاشی نکرده اید چیزی جز خیال و رویا نخواهند بود. امروز رفتن به رستوران را به شما توصیه نمی کنیم، چون یا از غذا خوشتان نخواهد آمد و یا مسموم خواهید شد!

فال روزانه ۱۳/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز از آن روزهایی است که دلتان می خواهد فقط در عالم خیال و رویا غرق شده و برای یک تعطیلات بی نظیر در دنیای خیالاتتان برنامه ریزی کنید. شما معمولا آدم خیلی با مسئولیتی هستید و کارهایی که به عهده دارید را به خوبی انجام داده و وقت خود را هدر نمی دهید، پس هیچ اشکالی ندارد اگر بخواهید روز تعطیلتان را به این صورت بگذرانید. این کار به شما فرصت سفر به دنیای درونتان را خواهد داد و اطلاعات جالبی را در مورد خودتان در اختیار شما خواهد گذاشت. شاید حتی در نهایت به این نتیجه برسید که بالاخره وقت آن رسیده است که ایده ای که مدتی است در سر دارید را عملی کنید!

فال روزانه ۱۳/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز ممکن است با شخصی آشنا شوید که علاقه ی بسیار زیادی نسبت به شما نشان داده و از هر لحاظی که فکرش را بکنید شما را مورد حمایت خود قرار خواهد داد. این که افرادی دور و برتان باشند که شما را مورد تشویق و حمایت خود قرار داده و باورتان داشته باشند خیلی خوب و ارزشمند است، اما نباید با آنها طوری رفتار کنید که انگار از شما پایین تر هستند و بخواهید توانایی هایتان را برای آنها به نمایش بگذارید چون این کار در واقع بیش از هرکس دیگری به ضرر خودتان خواهد بود. امروز تماشای فیلم هایی که در مورد موضوع های تلخ اجتماعی هستند را به شما توصیه نمی کنیم، اگر این کار را بکنید تا چند روز افسرده خواهید شد!

فال روزانه ۱۳/ ۰۲/ ۱۳۹۸

شما در موقعیت های بحرانی و دشوار حساسیت زیادی از خود نشان داده و ایده های خوبی به سرتان می زنند. در چنین موقعیت هایی شما نمی توانید بیکار نشسته و سختی کشیدن دیگران را تماشا کنید و به کمکشان نشتابید. با این حال گاهی هم به خاطر این که نسبت به خودتان چنین احساس مسئولیتی نمی کنید و به برآورده ساختن نیازهای شخصیتان اهمیت نمی دهید دچار عذاب وجدان می شوید. چرا حداقل امروز را به خودتان اختصاص نمی دهید و از روز تعطیلتان برای لوس کردن خودتان و توجه و رسیدگی به نیازهایتان استفاده نمی کنید. به هیچکس به غیر از خودتان توجه نکنید، بقیه می توانند حداقل این یک روز را منتظر بمانند!

فال روزانه ۱۳/ ۰۲/ ۱۳۹۸

روزهایی مانند امروز می توانند بهترین فرصت ممکن را برای شما فراهم کنند تا به زمینه هایی از زندگیتان که به توجه و رسیدگی شما نیاز دارند بپردازید. دلتان کمی هوای تازه می خواهد؟ مدت هاست به فکر یک شام رمانتیک دو نفره در کنار عشقتان بوده اید؟ هوس یک پیک نیک در اطراف شهر را کرده اید؟ پس معطل چه هستید؟ فرصتی بهتر از امروز برای این کارها پیدا نخواهید کرد. به جای این که تمام مدت رویای خوشبختی و شادی را در سر بپرورانید خودتان این احساس را به خود هدیه کنید. آن روزی که برای برآورده کردن رویاها و آرزوهایتان در انتظارش نشسته اید تا خودتان دست نجنبانید هرگز از راه نخواهد رسید.

فال روزانه ۱۳/ ۰۲/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج