۸۵۸۸۷۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

شاخصه‌های سرمربی آینده استقلال چیست؟

عضو کمیته‌فنی باشگاه استقلال می‌گوید سرمربی آینده این تیم نباید نگاه از بالا به پایین نسبت به این باشگاه داشته باشد.

ایسنا: امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال چهارشنبه جلسه‌ای با اعضای کمیته فنی این باشگاه درباره انتخاب سرمربی آینده آبی‌های پایتخت داشت. در این جلسه بیشتر نظرها روی انتخاب سرمربی خارجی برای استقلال بود.

مجید رضایی، پیشکسوت و دبیر کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت‌گو با ایسنا درباره این جلسه اظهار کرد: مفاد جلسات کمیته فنی به صورت محرمانه است و آقای مظلومی به عنوان سخنگوی این کمیته وظیفه اطلاع‌رسانی دارد. آقای شفر مربی‌ای باتجربه و به لحاظ انسانی، باشخصیت است و به استقلال کمک کرد که در آن شکی نیست.

به هر شکل برکناری او تصمیمی است که توسط باشگاه گرفته شده و خارج از حیطه کمیته فنی بود. در حال حاضر هم آقای مجیدی در بازی‌های آینده روی نیمکت است و امیدواریم در ادامه راه موفق باشد. نگاه استقلال به بازی‌های آینده لیگ برتر و لیگ قهرمانان است.

شاخصه‌های سرمربی آینده استقلال چیست؟

او افزود: مدیریت باشگاه از الان تصمیم‌ش را برای آینده گرفته و قطعاً باید از تجربه‌ای که در آوردن مربیان خارجی کسب کرده، استفاده کند.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال درباره ویژگی‌های سرمربی جدید استقلال توضیح داد: باید مربی‌ای برای استقلال انتخاب شود که به ویژگی‌های فوتبال ایران و استقلال احترام بگذارد و به هیچ وجه نباید نگاهش به استقلال از بالا به پایین باشد. در هر صورت ما دیدگاه‌هایمان را به مدیریت باشگاه گفتیم ولی بحث این است که باشگاه مربی‌ای با ویژگی‌های مناسب به خدمت بگیرند.

رضایی در پاسخ به این سوال که آیا از این پس جلسات کمیته فنی به صورت منظم برگزار می‌شود یا خیر، بیان کرد: جلسات از این پس برگزار می‌شود و بحث‌های فنی در آن بررسی می‌شود. البته باشگاه باید ابتدا سرمربی آینده را مشخص کند و پس از این که حضور او قطعی شد راجع به نوع همکاری کمیته فنی با او تصمیم‌گیری می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بله قربان گوباش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج