۸۵۸۹۰۶
۱۶ نظر
۵۰۰۷
۱۶ نظر
۵۰۰۷
پ

بازار مسکن امسال شاداب‌تر می‌شود

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: امسال بازار مسکن شاداب‌تر می‌شود و به زودی نقص‌هایی که تحریم‌ها در بازار‌های دیگر ایجاد کرده است، برطرف خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: مازیار حسینی، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه باید دو موضوع قیمت مسکن و بازار آن را از یکدیگر تفکیک کنیم، گفت: یک افزایش منطقی در بازار مسکن وجود دارد که متناسب با تورم اتفاق می افتد و دیگری فضای روانی و حبابی که امسال بازار مسکن تحت تأثیر آن قرار گرفته است.

وی افزود: با افزایش تولید مسکن و تکمیل واحدهای نیمه تمام تا پایان دولت دوازدهم، می‌توانیم حباب قیمتی که در این بازار ایجاد شده است را از بین ببریم.

حسینی با بیان اینکه موضوع مسکن با همه اقشار جامعه در ارتباط است، گفت: مسئله‌ای در اقتصاد به نام کلنگی یا اهرمی وجود دارد و تکمیل و تأمین هزار واحد مسکن مهر می‌تواند اثر مثبتی در بخش مسکن داشته باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: نظام عرضه و تقاضا در چند سال گذشته سیاستی انقباضی در پیش داشته به طوری که با عرضه کم و تقاضای زیاد، بازار مسکن به هم ریخته و قیمت‌ها افزایش یافته است، اما زمانی که عرضه را افزایش دهیم، می‌توانیم تقاضا را کنترل کنیم.

وی یادآوری کرد: ‌ هم اکنون بسیاری از ساخت و سازها در بازار مسکن را مردم و بخش خصوصی انجام می دهند و این روند در آینده اثر بسیار مثبتی بر بازار مسکن خواهد گذاشت.

حسینی با بیان اینکه ‌امسال بازار مسکن بازاری شاداب خواهد بود، افزود: این بازار می‌تواند نقص‌هایی که در سایر بخش های ساخت وساز ایجاد شده را برطرف و جبران کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد:‌ بازار مسکن، امسال با اجرای طرح‌ها و ایده‌های مختلفی که از سوی وزیر راه و شهرسازی مطرح شده، رونق می یابد و از سوی دیگر با تکمیل واحدهای باقی مانده مسکن مهر می‌توانیم بازاری خوب و با ثبات قیمتی را تجربه کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      فقط کلی گویی و نظر میدن..از عمل خبری نیست.

    • بدون نام

      گرانی مسکن===== نابودی ملت

    • علی

      لامصب جوری شاداب و رقصان شده که همه دارن از تهران فرار میکنند فدات

    • متذکر

      بیش از 90% قیمت تخیلی مسکن حبابه و کاهش های 30 الی 40 درصدری بازهم تخیلی خواهد بود و خریداری را جذب نمی کند و مسکن را همچنان در کمانگه می دارد!

    • بدون نام

      يعني خانه و آپارتمان در بدترين نفاط به متري ٣٠تا ٥٠ميليون ميرسه كه شاداب ميشه و يا بلند ميشه عربي ميرقصه كه شادابيتش رو ثابت كنه؟؟؟؟
      خجالت بكشيد

    • منوچ

      میشه بگین چکار کردین شاداب تر شده کشورهای دیگه هم استفاده کنن

    • بدون نام

      بله با سقوط مافیای حاکم بر بازارها و سقوط قیمتها مسلما خریداران بسیار شادمان خواهند شد شک نکنید. قل جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا. انشاالله به حق الله و ملائکه مقربش و رسولان مرسلش علیهم السلام اجمعین.

    • سعید

      چرت

    • بدون نام

      وقتی آب هست .
      شادابی هم هست .
      خ خ خ

    • بدون نام

      خدا کنه همه مسکنها ویران بشن

    • سیما

      شما به چی میگید شادابی؟

    • بدون نام

      بزودی قیمت مسکن آنچنان افت شدیدی خواهد کرد که حتی مفت هم کسی با التماس نخرد! و کسی که با قیمت تخیلی خریده باشد با افسوس به ضرر خود نگاه کند همانطور که صاحبان الاک اضافی و سازندگان و املاکی های کلاش به ضررهای خود افسوس می خورند!!!!!

    • بدون نام

      این املاکی های کلاشند که مقصر گرانی با قیمتهای توهمی مسکن اند نه سایتهای مجازی! این کلاشان این سایتها را هم به گند کشیده اند و باید جمع آوری بشوند!

    • فاطمه

      وای،یعنی شاداب تر از اینی که هست!

    • بدون نام

      احتمالا دیگه همه میزنن به سیم آخر

    • بدون نام

      انشاالله افسرده تر وخرابتر اگه بخواد گرانتر بشه ویران بشه خیلی بهتره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج