۸۵۸۹۵۳
۱۱ نظر
۵۰۰۷
۱۱ نظر
۵۰۰۷
پ

وزیر کشور: مسابقه‌ی گرفتن پست راه افتاده است!

وزیر کشور در جمع مدیران خراسان شمالی گفت: مسابقه گرفتن مسئولیت در کشور ایجادشده و برخی‌ها برای این کار حقی را ناحق می‌کنند تا به هدف خود برسند.

خبرگزاری فارس: عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز در آیین رونمایی از سند توسعه خراسان شمالی با اشاره به برخی از اقدامات دشمن علیه انقلاب و کشور در سیل اخیر اظهار کرد: دشمن از هر موضوعی برای بیان ناکارآمدی نظام استفاده می‌کند اما پیگیری رهبر انقلاب و تماس‌های رئیس‌جمهور باعث شد تا همه مسئولان پای‌کار بیایند و به خوبی وظیفه خود را انجام دهند.

وی اقدامات نیروهای مسلح در همان لحظات ابتدای سیل را بسیار مناسب توصیف کرد و افزود: هماهنگی کامل میان اعضای ستاد مدیریت بحران وجود داشت و تداخل میان اغلب امور ایجاد نشد.

وزیر کشور درمجموع مدیریت سیل را خوب عنوان کرد و افزود: این حادثه عظیم و ایفای نقش مسئولان و بسیج مردم از مرحله دفع مشکل گذر کرده‌ایم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع برنامه‌نویسی در کشور اشاره کرد و گفت: در کشور خوب برنامه می‌نویسیم اما اجرای مناسبی ندارد که باید ریشه اصلی این موضوع شناسی و برطرف شود.

رحمانی فضلی علت نخست عدم موفقیت در اجرای برنامه‌های توسعه در کشور را نظام اداری معرفی کرد و ادامه داد: ضعف بسیاری در نظام اداری و اجرایی کشور وجود دارد که نحوه اداره استان‌های و شهرستان‌ها باید یکدیگر دارای تفاوت بوده و این موضوع متأثر از سیستم اداری کشور است.

وی با انتقاد به برخی از اقدامات برای گرفتن مسئولیت در کشور گفت: برای مسئولیت گرفتن در کشور مسابقه می‌گذارند، رابطه ایجاد، پیگیری و اصرار می‌شود و حتی حق را ناحق می‌کنند تا فردی مسئولیت بگیرد.

وزیر کشور با تأکید بر اینکه خارج از فشارها کار خود را انجام می‌دهد تصریح کرد: حتی اگر فردی دارای شایستگی باشد اما فشار سایرین را داشته باشد را منصوب نمی‌کنم زیرا وام‌دار سایرین خواهد بود.

وی در بخشی دیگر به اهمیت موضوع تولید و اشتغال در کشور تأکید کرد و ادامه داد: می‌توانستیم ۵ برابر ظرفیت فعلی کشور پتروشیمی ساخته شود اما نشد و هر استان اکنون باید سنگر پرقدرتی در تولید و اشتغال باشد.

رحمانی فضلی وضعیت بارندگی در کشور را به‌طور میانگین ۳۰۰ میلی‌متر عنوان کرد و افزود: در وسعت کشور ۴۸۰ میلیارد مترمکعب بارش ایجادشده که می‌توان از آن به نحو مناسبی استفاده کرد.

وی مشارکت مردم را لازم و ضروری عنوان کرد و افزود: اگر مردم در محوریت کار نباشد کار مسئولان زار است و باید با فاسد ظالم برخورد شود.

وزیر کشور در انتها استاندار را به‌عنوان حاکم هر استان عنوان کرد و گفت: بار مسئولیت مقابله با تحریم‌ها بر دوش استانداران گذاشته می‌شود و می‌توانند این اقدام را انجام دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خودم

      جنابعالی که یکی از برندگان این مسابقه هستی....نترس جاتو نمیگیرن....فقط بچه حرف گوش کنی باش

    • ش پوراحمدی

      دررابطه بااون قسمت ازفرمایشات جناب وزیردررابطه بااعمال فشار برای گرفتن مسئولیت داشتم فکرمیکردم عجب ملت خدوم وفداکاری داریم که برای گرفتن یک پست بجهت خدمت باچه مشقت وفداکاری روبروهستند . فوقش اینکه اینهاهمه این خدماترا برای خودونزدیکان انجام داده وبفکرپرکردن جیب خود هستنددراصل قضیه ایجاداشکال نمیکندکه . بهرحال آقایان بااز خودگذشتگی بمیدان می آیند .

    • بدون نام

      آره ماشالله

    • بدون نام

      ما که نفهمیدیم چی میگه

    • قلی

      نفرمایید مسئولیت ...بفرمایید رانت ...مسابقه ی رانت خواری

    • بدون نام

      خودت چه پستی میگیری همراه با خانوادهات داماد پسر دختر عروس فامیل

    • بدون نام

      بخاطر اینکه مسولین پاسخ گو اعمالشون نیستند و توش نون داره!

    • بدون نام

      خودت هم یکیشون

    • حسین

      کی این مسابقه رو راه انداخته؟؟؟ حتما دشمن!!!!!

    • بدون نام

      عجب که‌همتون اینومیدانید

    • بدون نام

      بازخداپدرومادرتوبیامرزه که نمیگی راه افتادن این مسابقه زیرسرامریکا ودست نشانده هاشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج