جاباما
۸۵۸۹۸۵
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

حناچی: فضا‌های شهری را حراج نمی‌کنیم

شهردارتهران با اشاره به اینکه در حال حاضر دخل و خرج شهرداری تهران به هم نمی‌خورد، تاکید کرد: قطعاً فضاهای شهری را برای تأمین منابع مالی به حراج نخواهیم گذاشت.

خبرگزاری ایسنا: شهردارتهران با اشاره به اینکه در حال حاضر دخل و خرج شهرداری تهران به هم نمی‌خورد، تاکید کرد: قطعاً فضاهای شهری را برای تأمین منابع مالی به حراج نخواهیم گذاشت.

پیروز حناچی در ششمین همایش پیاده روی بازنشستگان شهرداری تهران، گفت: با شرایط موجود دخل و خرج مجموعه شهرداری تهران با یکدیگر همخوانی ندارد و نیازمند تغییر پارادایم هستیم. بی تردید نمی‌توانیم فضاهای شهری را به حراج بگذاریم چرا که با انجام این کار دیگر شهر جای زندگی نخواهد بود.

وی به دو لایحه ارزش افزوده و درآمدهای پایدار که در دولت در حال بررسی است اشاره کرد و افزود: قطعاً با تصویب و ابلاغ این دو لایحه تأثیر بسزایی در وضعیت درآمدی و منابع مالی شهرداری‌ها خواهیم داشت. تلاش می‌کنیم خدمات رفاهی برای مجموعه شهر کاهش پیدا نکند.

شهردار تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه در آغاز دوره پنجم مدیریت شهری نظرسنجی انجام شد و طی آن شهروندان آلودگی و ترافیک را مهمترین دغدغه خود خوانده‌اند افزود: اگر امروز این نظرسنجی تکرار شود قطعاً مسائل اقتصادی دغدغه اول شهروندان خواهد بود اما در این حوزه ما تعیین کننده نیستیم اما می‌توانیم به گونه‌ای عمل کنیم که به موضوعات اقتصادی دامن نزنیم. کمک دولت در بودجه سالانه به شهرداری تهران ناچیز است. لذا شهرداری تهران باید به گونه‌ای عمل کند تا در تأمین منابع مالی خود از محل‌های صحیح و درست بتواند هزینه‌های شهر را تأمین کند.

شهردار تهران تاکید کرد: سال گذشته ۲۰ درصد آلودگی هوای شهر تهران کاهش پیدا کرد. البته باید به این نکته توجه کنیم که ما در شرایط عادی هم سه برابر حد مجاز جهانی آلودگی هوا داریم. قطعاً شرایط آب و هوایی کمک بسیاری برای کاهش ۲۰ درصد آلودگی هوا داشته اما تلاش همکاران ما در معاونت حمل و نقل و همچنین پلیس راهور بی تأثیر نبوده، قطعاً اجرای دقیق معاینه فنی و بکارگیری دوربین‌ها برای کنترل آن در این موضوع تأثیر بسزایی داشته است

حناچی در بخش دیگری از صحبت‌های خود خطاب به بازنشستگان شهرداری تهران گفت: یکی از دغدغه‌هایی که مدام از سوی خانواده بازنشستگان مطرح می‌شود بکارگیری فرزندان‌شان در مجموعه شهرداری تهران است. تلاش می‌کنیم ساز و کار روشنی برای این موضوع پیدا کنیم اما به این نکته توجه داشته باشیم که ما به دولت قول داده‌ایم که بکارگیری نیرو در شهرداری تهران از طریق فراخوان انجام شود که حتماً این کار را انجام خواهیم داد ولی از سوی دیگر در حال حاضر نیروهای شهرداری تهران سه برابر بیشتر از نیاز این مجموعه است. ما به دنبال تعدیل نیرو نیستیم اما تلاش می‌کنیم با ساز و کاری ویژه کار بیشتر و مفیدتری را از نیروها داشته باشیم تا بهره وری در این مجموعه افزایش پیدا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای حناچی دوچرخه سواری ات تمام شد.؟ وحالا به امور شهر وشهرداری می پردازید.؟!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی خیابان اضافه داشتیم گرفته جای دوچوخه درست کرده

      • AAAAAAAAA

        حناچی راستی دوچرخه خود را قفل کردی؟

    • بدون نام

      فعلا که حراج گذاشتی بدجور!!!صاحب نداره که شماهم هرچی دلت میخواهدانجام بده مثل یه شبه ۵۰%کرایه مترو راگرون کنوووووو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج