جاباما
۸۵۹۰۲۲
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

آذرنیا: سه شکست پیاپی قابل باور نبود

حسن آذرنیا، سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: صحبت کردن در مورد اتفاقات گذشته بی‌فایده است و باید در دو بازی آینده تلاش کنیم تا سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاوریم.

خبرگزاری تسنیم: حسن آذرنیا، سرپرست تراکتورسازی با اشاره به تساوی خانگی تراکتورسازی برابر پرسپولیس گفت: ابتدا باید از حمایت هواداران تراکتورسازی تشکر کنم، همین‌طور مسئولان استان که ما را در برگزاری این بازی کمک کردند. ما بازی خوبی برابر پرسپولیس انجام دادیم و از لحاظ موقعیت گل و مالکیت، تیم برتر میدان بودیم.

بیرانوند یک موقعیت صد درصد را از تیم ما گرفت و چند فرصت خوب دیگر هم داشتیم. می‌توانستیم در این بازی خانگی به برد برسیم و این مساوی برای ما راضی‌کننده نبود. امیدوارم که در دو بازی بعدی نتایج خوبی بگیریم.

آذرنیا: سه شکست پیاپی قابل باور نبود

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی درباره سه شکست متوالی سرخپوشان و اینکه آنها شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست دادند، عنوان کرد: سه شکست پیاپی قابل باور نبود و اصلاً پیش‌بینی نمی‌کردیم که چنین اتفاقی برای تراکتورسازی رخ دهد. شکست برابر سپیدرود روی عملکرد ما تأثیرگذار بود، اما در بازی برابر پیکان نمایش خوبی نداشتیم.

با این حال در بازی با ذوب‌آهن خوب بازی کردیم و مستحق باخت نبودیم. قبل از بازی با پرسپولیس هم با تلاش مالک باشگاه شرایط خوبی در تیم ایجاد شد و اعتقاد من این است که نمایش خوبی داشتیم.

آذرنیا در پاسخ به این پرسش که «آیا قبول دارید تراکتورسازی بابت اتفاقات بازی با سپیدرود به شدت وارد حاشیه شد؟»، تصریح کرد: صحبت کردن در مورد اتفاقات گذشته بی‌فایده است. ما اصلاً تصور نمی‌کردیم که چنین شرایطی ایجاد شود، ولی حالا مهم این است که به آینده فکر کنیم. برای تیم ما گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بسیار مهم است و باید در دو بازی پایانی طوری نتیجه بگیریم که در نهایت به سهمیه برسیم.

وی با اشاره به کنار گذاشتن علی طاهران از تیم تراکتورسازی گفت: این تصمیم سرمربی بود. آقای لینکز به بنده اعلام کرد که این بازیکن به دلیل انجام مصاحبه غیرحرفه‌ای از تیم کنار گذاشته شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرت وپرت نگو

    • بدون نام

      شکست اول و که انداختید گردن فروزان شکستهای دوم و سوم تقصیر کی بود بازی با پرسپلیس هم که داشتید شکست چهارم و میخوردید با کلی زور زدن مساوی کردید این گلها رو هم فروزان خورد تو این ۴ بازی عقده در تار پود وجودتون رفته

    • بدون نام

      اه فروزان همچنان دتمنگیرتان است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج