۸۵۹۰۴۱
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

چراغ سبز زیدان به پرز؛ کهکشانی‌های ۳ در راه است

رئال به دنبال جذب ۵ بازیکن دیگر در تابستان خواهد بود.

وبسایت نود: به نقل از آاس، اگر رئال مادرید تمایلی جدی برای دنبال کردن همه برنامه های خود در فصل تابستان داشته باشد و برای دگرگون کردن ترکیب، بخواهد تمام بازیکنان مدنظرش را به سانتیاگو برنابئو بکشاند، باید بیش از ۵۰۰ میلیون یورو هزینه کند.

زین الدین زیدان سرمربی باشگاه نشستی با مسئولان رئال داشته و در این نشست، ۵ بازیکن به عنوان اهداف نقل و انتقالاتی رئال مشخص شده اند؛ پل پوگبا، ادن هازارد، کریستین اریکسن، تانگوی اندومبله و لوکا یوویچ. این ۵ بازیکن قرار است در کنار ادر میلیتائو، که قراردادش چند ماه پیش قطعی شد، ورودی های سانتیاگو برنابئو در تابستان ۲۰۱۹ باشند.

چراغ سبز زیدان به پرز؛ کهکشانی‌های ۳ در راه است

سران مادرید می‌دانند که پرهزینه ترین و سخت ترین مورد، انتقال پل پوگبا خواهد بود. رسانه های انگلیسی گزارش داده اند که منچستریونایتد برای رهاکردن پوگبای 26 ساله به رقمی کمتر از 150 میلیون یورو راضی نخواهد شد. همچنین چلسی نیز بر روی ادن هازارد، تگی 112 میلیون یورویی گذاشته، بازیکنی که تنها تا تابستان 2020 با چلسی قرارداد دارد و فروش او در تابستان 2019، معقول ترین گزینه به نظر می‌رسد.

چراغ سبز زیدان به پرز؛ کهکشانی‌های ۳ در راه است

همانند نمونه هازارد، قرارداد اریکسن با تاتنهام نیز در ۱۲ ماه آینده به پایان می‌رسد اما شمال لندنی ها هم روی او قیمتی ۱۰۰ میلیون یورویی گذاشته اند. البته رئالی ها رغبتی به پرداخت بیش از ۸۵ میلیون یورو برای هافبک دانمارکی (که اختلاف سطحی نسبی با ادن هازارد دارد) ندارند. البته این را هم باید در نظر داشت که تاتنهام در صورت جبران شکست بازی رفت مقابل آژاکس به فینال لیگ قهرمانان می‌رسد و آن گاه قیمت اریکسن با حضور در ویترین فوتبال دنیا به شکل خودکار افزایش خواهد یافت.

چراغ سبز زیدان به پرز؛ کهکشانی‌های ۳ در راه است

در نهایت به مورد اندومبله و یوویچ می‌رسیم. قیمت تعیین شده توسط لیون برای اندومبله 22 ساله 80 میلیون یورو است و مذاکرات برای انتقال 60 میلیون یورویی لوکا یوویچ از آینتراخت فرانکفورت در مراحل نهایی قرار دارد.

چراغ سبز زیدان به پرز؛ کهکشانی‌های ۳ در راه است

در مجموع این ۵ خرید برای رئال ۴۸۷ میلیون یورو هزینه خواهد داشت. با در نظر گرفتن انتقال ۵۰ میلیون یورویی میلیتائو از پورتو، هزینه های رئال در بازار تابستانی ۲۰۱۹ به ۵۴۰ میلیون یورو خواهد رسید، آن هم در حالی که رئال در ۵ سال گذشته برای خرید ۲۳ بازیکن مجموعا ۴۵۳ میلیون یورو هزینه کرده بود. برای تامین این هزینه، قهرمان ۱۳ دوره اروپا نیاز به سرمایه فراوانی خواهد داشت.

بنابه گزارش مالی باشگاه، رئال اکنون سرمایه ای ۱۵۰ میلیون یورویی در اختیار دارد و این سرمایه با فروش احتمالی بازیکنانی نظیر گرت بیل، خامس رودریگز و متئو کواچیچ افزایش خواهد یافت. قرارداد جدید با آدیداس نیز در راه است و با اعلام رسمی آن به زودی، سالانه بیش از ۱۰۰ میلیون یورو به حساب باشگاه تزریق خواهد شد. ارقامی که باز هم برای تامین این هزینه ها کافی نیستند.

رئال هم اینک وامی ۵۷۵ میلیون یورویی برای برنامه های بازسازی استادیوم خود گرفته (که البته قرار نیست تا سال ۲۰۲۲ قسط های آن را پرداخت کند) اما اکنون به نظر می‌رسد که رئال برای پیش برد اهداف خود در بازار، به وام دیگری نیازمند است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چی بگم بعضی ها ارزشش ندارن

    • برند شیشتقلال

      همین بازیکن هارو واسه سولاری میگرفتین سه گانه میاورد دیگه چرا زیدان آوردین قهرمانی باهاش میچسبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج