۸۵۹۰۶۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

گواردیولا: از بازی لیورپول مقابل بارسلونا لذت بردم

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، در نشست خبری در دیدار برابر لسترسیتی حاضر شد.

ورزش سه: سیتی برای فتح دوباره لیگ برتر باید در دو دیدار بعدی خود پیروز شود و این هفته آنها در خانه میزبان لسترسیتی هستند. گواردیولا، مربی سیتی حالا مدعی شد روباه ها با برندان راجرز متحول شده اند و می توانند حریف خظرناکی برای تیم وی لقب گیرند.

گواردیولا: از بازی لیورپول مقابل بارسلونا لذت بردم

دیدار برابر لسترسیتی: "در گذشته لستر تیمی مبتنی بر ارائه ضدحملات خطرناک بود، اما با ورود برندان راجرز، آنها حالا قادر به کنترل جریان بازی هستند. راجرز در این دو ماه کیفیت باورنکردنی خود را نشان داد و حالا لستر تیمی است که به سبک مورد علاقه او بازی می کند.

لستر کیفیت فوق العاده ای داشته و بسیار سریع بازی می کند. من سه بازی اخیر این تیم را دیده و واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم. بازیکنان سیتی خوب می دانند این دیدار برای ما فینال است و امیدوارم هواداران نیز بتوانند به ما برای ارائه یک عملکرد خوب کمک کنند.

لستر نمایشی با پرس بالا و باکیفیت در میانه میدان ارائه داده و به دنبال حمله کردن خواهد بود. در خاطرتان هست که در دیدار ما مقابل سلتیک در لیگ قهرمانان سال 2016 چه اتفاقاتی رخ داد."

درخشش جیمی واردی در بازی های بزرگ: "کارنامه واردی خود گویای همه چیز است و وی مهاجمی فوق العاده و باتحرک با قدرت تمام کنندگی بالاست. واردی نه تنها در چند بازی اخیر، بلکه همیشه بازیکن بزرگی بوده است."

شکست لیورپول مقابل بارسلونا: "فکر نمی کنم این شکست روی نتایج آنها در لیگ برتر تاثیر داشته باشند. بازی فوق العاده ای بود و هر دو تیم نمایش بسیار خوبی داشتند. عملکرد لیورپول بسیار خوب بود و من از تماشای آن بسیار لذت بردم. آنها برای موفقیت این فصل با تمام وجود مبارزه کرده اند و من فکر می کنم اگرچه بازی با نیوکاسل آسان نیست اما لیورپول آماده خواهد بود."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج