جاباما
۸۵۹۰۷۳
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

بزیک: پرسپولیس سالی رویایی را رقم خواهد زد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم برانکو در سه جام مدعی است که اگر تنها دو جام را هم کسب کند سالی رویایی را برای هواداران رقم خواهد زد.

ایرنا: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم برانکو در سه جام مدعی است که اگر تنها دو جام را هم کسب کند سالی رویایی را برای هواداران رقم خواهد زد.

«ادموند بزیک» با اشاره به تساوی پرسپولیس برابر تراکتورسازی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر افزود: اطمینان دارم یک امتیاز آن هم مقابل تیم خوب تراکتورسازی در زمین حریف و در مقابل هواداران پر شور تبریزی نتیجه بدی محسوب نمی شود.

وی اظهار داشت: برای تیم برانکو شرایط سختی رقم خورده است چرا که پرسپولیس در سه جام همزمان می جنگد و هر چهار روز یک بار بازی دارد که این کار را برای تیم سخت می کند و بازیکنان را خسته می کند. در این شرایط تساوی برابر تراکتور سازی نتیجه بدی نمی تواند باشد.

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: پرسپولیس اختلاف امتیازش را با سایر تیم ها دارد و هنوز دو بازی هم باقی مانده و به طور حتم در دیدارهای باقی مانده امتیازات لازم کسب می کند و برای سومین سال متوالی قهرمان می شود.

وی در رابطه با دیدار پیش رو سرخپوشان با پاختاکور ازبکستان اضافه کرد: شرایط در گروه پرسپولیس سخت است چرا که هر چهار تیم شانس صعود دارند و همه برای رفتن به مرحله بعدی تلاش می کنند اما پرسپولیس در این مسابقه محکوم به برد است و باید بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد تا شانسش برای صعود کمرنگ نشود.

پرسپولیس در دو دیدار باقیمانده از لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور در هفته ۲۹ و ۳۰ به ترتیب در تهران میزبان ماشین سازی تبریز و در جم میهمان پارس جنوبی جم است. این تیم با ۵۷ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است.

قرمزپوشان همچنین روز دوشنبه (۱۶ اردیبهشت) در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا در تاشکند باید به مصاف پاختاکور ازبکستان برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقا ادموند! از خواب بیدار شو!

    • بدون نام

      همه ی جام هاراازدست خواهدداد

    • بدون نام

      سالهای رویایی ولی به لطف تبانی ارزش ندارد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج