۸۵۹۱۰۳
۱۳ نظر
۵۰۰۴
۱۳ نظر
۵۰۰۴
پ

مهاجری: جرم ما این است که سالم بازی می‌کنیم

محمدرضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز تأکید کرد در بازی مقابل سپاهان فوتبال روی بد خود را به این تیم نشان داده است.

خبرگزاری تسنیم: محمدرضا مهاجری، سرمربی ماشین سازی پس از شکست ۲ بر صفر تیمش در خانه سپاهان، در نشست خبری اظهار داشت: امروز به نظرم فوتبال با ما بی‌رحم بود. سپاهان هم موقعیت‌شناس بود و از موقعیت‌هایش استفاده کرد.

وی افزود: تا قبل از گل اول سپاهان موقعیت‌های خوبی داشتیم، اما از آنها استفاده نکردیم و به حریف فرصت دادیم و سپاهان نیز از آن استفاده کرد. ما بعد از گل اول هم دوباره فرصت گلزنی داشتیم. به‌هرحال سخت است که در اصفهان شش هفت موقعیت ۸۰، ۹۰ درصدی داشته باشید که ما به این مهم رسیدیم، اما توپ‌های‌مان گل نشدند.

مهاجری: جرم ما این است که سالم بازی می‌کنیم

مهاجری خاطر نشان کرد: ما در جریان بازی تغییرات متعددی دادیم و موفق به خلق موقعیت هم شدیم که باز هم همان مشکل همیشگی یعنی عدم تمرکز باعث شد ناکام بمانیم. به‌هرحال دو بازی آینده را با قدرت انجام می‌دهیم تا ببینیم در آینده چه اتفاق می‌افتد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در واکنش به این موضوع که تیمش فقط تا پشت محوطه جریمه خوب حرکت می‌کرد، گفت: ما پشت دفاع حریف هم صاحب توپ شدیم. خرم‌الحسینی و یکی دو بازیکن دیگر از تیم ما در موقعیت تک‌به‌تک با دروازه‌بان حریف قرار گرفتند، اما ضربات‌شان تبدیل به گل نشد. به‌هرحال موقعیت‌های گل زیادی داشتیم، اما عدم تمرکز دوباره ما را اذیت کرد.

وی همچنین تأکید کرد: همان‌گونه که امروز با قدرت بازی کردیم در بازی‌های بعدی هم پر قدرت به میدان می‌رویم، شاید در آن دو بازی خوش‌شانس باشیم و گل بزنیم. پیام نیازمند (سنگربان سپاهان) دروازه‌بان خوبی است اما بازیکنان ما هم باید بهتر ضربه می‌زدند.

مهاجری در پایان درباره صحبت‌هایی که برخی تماشاگران مطرح کرده بودند، گفت: حرف‌هایی که زدند نوش‌جان ما. ما امروز شکست خوردیم و دیگر شائبه تبانی وجود ندارد. شاید جرم ما این است که با تمام وجود بازی می‌کنیم و سالم به میدان می‌رویم و در این وضعیت یکسری حرف‌ها را هم می‌شنویم که البته باید آستانه تحمل خود را بالا ببریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • rira

      آره خداوکیلی
      خصوصا جلو تراکتور پاکترین فوتبال دنیارو شاهدیم

    • برند شیشتقلال

      آره خیلی سالم بازی میکنی شل ترین بازی بود که تو زندکیم دیدم اومده بودین واسه باخت همه دست به دست هم دادین که یه تیم بجز پرسپولیس قهرمان بشه استقلال که اوت شد حالا همه به سپاهان کمک میکنن ولی یه با شرف مثله یحیی مونده سپاهان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سرنوشت پرسپولیس دست خودشه. اگه ببره قهرمانه نبره باید طرفداراش توهم تبانی بزنن.

    • بدون نام

      جلو پرسپولیس هم عمینطوری شل بازی میکنین مثل بازی دوستانه

    • بدون نام

      انگار بازی دوستانه بود بعد جلو پرسپولیس واسه برد خودکوشی میکنن بی غیرتا

    • ایرانی

      تویکی ازسالم بازی کردن ودرستی حرف نزن.تومربی تیمی شدی که دربست نوکرزنوزی هستی.6امتیازبه تیم اول اربابت هدیه دادی وتلاش کردی جلوی بقیه حریفای مستقیم تراکتورهرکاری انجام بدی که سولاختورجلوبیفته اماخبرنداشتی که یکی اون بالاست وترفندهاوتبانیهاتوبی اثرکرده ومیکنه.

    • بدون نام

      آقای مهاجری تو خیلی بیجا کردی گفتی سالم هستید شما در سال شش امتیاز به ترتر یا سوراختور تقدیم میکنید و امروز هم که دیدید تراکتور دیگه دستش از جام کوتاهه و از آنجایی که به گفته بازیکنان ماشین سازی مردم تبریز دوست دارن سپاهان قهرمان بشه جلو سپاهان وا دادین و شرافت نداشته تان را زیر پا گذاشتید

    • بدون نام

      آره اروای دمت
      خیلی خیلی سالم هستید ؟

    • بدون نام

      شما یه آشغالید کدوم فوتبال پاک ؟همون که ۶امتیاز به سوراختور دادین؟

    • Ruse

      یا خودت خبر نداری برادر یا واقعا داری ماس مالی می کنی یازیکنانت از یه متری دروازه به بیرون می زنند که سپاهان رو قهرمان کنند چون از اون بالا دستی اصل کاری تون دستور گرفته حرف ها ی بازیکن خودت بهزادی رو گوش کنی ویا گلهای که خوردی رو نگاه کنی بد نیست همشهری نکنید اخرتی هم هست زشته بخدا سالم و درست بازی کنید اگه واقعی واقعا مردین هفته بعد جلو پرسپولیس اتوبوس پارک می کنین با بازیکنان تون این هفته وا میدین بازی رو نکنه چرب وچیلی از شما پذیرایی کردند چون سپاهانی ها سابقه دارند کیف های داوران رو که پرمی کردند مثل جریان قهرمانی بازهم و الله واعلم

    • علی

      اگر سالم فوتبال بازی میکردی ، هیچگاه حرف نامربوط نمیشنیدی
      حداقل بهزادی کریمی رو توجیه میکردی که تو مصاحبه آبروریزی نکنه

      پاسخ ها

      • zoro

        شمارو نمیدونم آقای مهاجری ولی بازیکنات بسته بودن بدم بسته بودند بالاخره زندگی خرج داره پولهای مفت مافیا هم که کنتور نمیندازه جایی هم مدرک نمیزاره اصلا بزاره کی میخواد کنترل کنه دون کرلئونه

    • کامران

      سالم برا کی، تراکتور یا کمباین!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج