جاباما
۸۵۹۱۲۹
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

فال روزانه ۱۴/ ۰۲/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۴/ ۰۲/ ۱۳۹۸

فال روزانه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 14 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما تلاش هایتان را طی سالهای گذشته کرده اید و امسال باید تنها شاهد به دست آوردن دست رنج هایتان باشید. درهای زیادی به رویتان باز می شوند که خودتان هم انتظارش را ندارید. شما لایق بهترین ها هستید پس از تمام این فرصت ها نهایت استفاده را بکنید. امروز را برای خود جشن بگیرید و تا می توانید خوش بگذرانید. اگر مجرد هستید، با دوستان تان بیشتر در ارتباط باشید تا فرصت های تازه ای در زندگی برایتان فراهم شود. گذشته ها را رها کنید، هر روز فرصت جدیدی برای شماست که می توانید آینده خود را بسازید. در ماه خرداد یک تغییر مهمی در زندگی تان رخ می دهد. سعی کنید کمی با دقت و صبر بیشتری در مورد آن تصمیم گیری و برنامه ریزی کنید. اگر در برخی مسائل پیشرفت شما کند پیش می رود، نگران نباشید زیرا با گذر زمان، سرعت شما نیز در موفقیت افزایش می یابد. بنابراین بی هیچ دغدغه فکری، به جلو پیش روید. ماههای خرداد، آذر و اسفند از بهترین ماههای سال شما خواهند بود.

فال روزانه ۱۴/ ۰۲/ ۱۳۹۸

وابستگی بیش از حد به فردی برایتان دردسرساز می شود، بنابراین بهتر است که کمی کنترل احساسات تان را داشته باشید. مطمئن باشید که همه چیز در شرایطی مناسب برایتان اتفاق می افتد. در چنین روزی، تمرکز خود را بر چیزهای مهم زندگی مانند زمینه کاری یا مسائل مالی بگذارید. از فکر تا عمل راه بسیار است بنابراین وقت خود را تلف نکنید و هر جه زودتر دست به کار شوید. سعی کنید آرام آرام هم که شده استقلال تان را به دست آورید. در این راه، اجازه ندهید که دیگران از صداقت و سادگی شما سواستفاده کنند.

فال روزانه ۱۴/ ۰۲/ ۱۳۹۸

نگران یکی از اطرافیان تان هستید اما او با وجود نصیحت های شما، همچنان به اشتباهش ادامه می دهد. بهتر است که حرص و جوش نخورید. شما به زور نمی توانید کسی را خوشبخت کنید. چند وقتی است که امید خود را برای ادامه زندگی از دست داده اید اما به زودی آن را دوباره به دست خواهید آورد. فقط کافی است که به اطراف تان دقیق تر شوید تا ببینید که خوشبختی تنها در یک نفر یا یک چیز خلاصه نمی شود. شادی های کوچک در اطراف تان فراوان است، کافی ست که نگاه تان را عوض کنید.

فال روزانه ۱۴/ ۰۲/ ۱۳۹۸

از مسئولیت هایی که روی دوش تان است خسته شده اید، اما شما تنها نیستید، بلکه می توانید برای رسیدن به اهداف تان از دیگران نیز یاری بگیرید. اگر برای ملاقات با فردی برنامه ریزی می کنید، مراقب باشید زیرا یک یا دو مانع در مقابل شما وجود دارد بدین معنی که همه چیز آنطور که می خواهید در ابتدا پیش نمی رود. بنابراین در مورد حرف هایی که می خواهید به زبان بیاورید، ابتدا فکر کنید تا پشیمانی به سراغ تان نیاید. یک میهمانی در راه دارید که تغییرات بزرگی به زندگی تان خواهد داد.

فال روزانه ۱۴/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز اطرافیان تان با شما مخالفت می کنند و در مقابل تان می ایستند اما سعی کنید که کنترل خود را حفظ کنید. به زودی خبری به دست تان می رسد که شما را از فرش به عرش خواهد رساند به طوری که سر از پا نمی شناسید. یادتان نرود که از افرادی که در راه به شما کمک کردند، قدردانی کنید. موضوعی نگران تان کرده اما اهمیت زیادی ندارد. بهتر است که خودتان را سرگرم کنید تا با گذشت زمان نگرانی هایتان برطرف شود. بی وفقه کار کردن آرام آرام شما را از پا در می آورد، بنابراین بهتر است که کمی از ساعات کاری تان کم و روی علاقمندی هایتان تمرکز کنید.

فال روزانه ۱۴/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز با افراد جدید یا دوستانی که مدت ها آنها را ندیده اید، ملاقات می کنید و این ملاقات در پیشرفت شغلی و روابط عاطفی شما موثر واقع خواهد شد. سعی کنید که ارتباط تان را با آنها به خوبی حفظ کنید و در دیدار اول خودتان را نشان دهید. در روابط دوستانه، دست از افراط و تفریط بردارید. تعادل در هر کاری شما را به شرایط ایده آل تان می رساند، بنابراین به خصوص در چنین روزی بیشتر مراقب رفتارهایتان با اطرافیان باشید. اگر به فکر مسافرت هستید درنگ نکنید، زمان خوبی برای گشت و گذار است.

فال روزانه ۱۴/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز فرصت هایی پیش پایتان قرار می گیرد، که نباید از دست شان دهید. اگر از توانایی های خود اطمینان دارید، وقت را تلف نکنید، آنها را به کار گیرید و خودتان را به دیگران، به خصوص در محیط کار، نشان دهید. امروز با افراد زیادی سر و کار دارید، بنابراین لبخند را فراموش نکنیددر رابطه عاطفی، به جای توقع بیجا داشتن از شریک زندگی تان، او را درک کنید و اختلاف نظرش را بپذیرید. به فکر خرید یا سرمایه گذاری هستید که بهتر است هر چه زودتر عملی اش کنید.

فال روزانه ۱۴/ ۰۲/ ۱۳۹۸

تغییراتی در زندگی تان در حال رخ دادن است که تمایلی به آن ندارید اما به تدریج از این تغییرات خوشحال می شوید زیرا می بینید که تاثیر مثبتی در زندگی تان خواهد گذاشت. سعی کنید که انگیزه تان را بالا ببرید و خودتان را به دیگران ثابت کنید. یک زنگ یا پیغامی را بی جواب گذاشته اید. بهتر است که هر چه زودتر ان را حواب دهید زیرا برایتان دردساز می شود. در روابط عاطفی، یادتان باشد آنچه شما را خوشحال می کند لزوما نباید طرف مقابل تان را هم شاد کند. پس آن آزادی را که برای خودتان قائلید برای طرف مقابل تان هم قائل شوید.

فال روزانه ۱۴/ ۰۲/ ۱۳۹۸

راهی را در پیش گرفته اید، اگر چه این کار در ابتدا ساده به نظر نمی رسد اما به مرور زمان روند آن دست تان می آید. سعی کنید در ابتدا هر چه انرژی دارید را بگذارید، آنوقت است که باقی مسیر برایتان راحت پیش خواهد رفت. امروز زمان بیشتری را با عزیزان خود به خصوص خانواده بگذرانید. در مورد موضوعاتی که ذهن تان را درگیر کرده با آنها صحبت کنید. آنها می توانند درهای امروز زمان مناسبی برای قرار گذاشتن با فردی است که مدت ها او را ندیده اید. او حاوی خبرهای خوبی است که انتظارش را ندارید

فال روزانه ۱۴/ ۰۲/ ۱۳۹۸

نگران مشکلات و موانع پیش رویتان هستید اما استرس شما بی جهت است زیرا نیمی از سختی ها را پشت سر گذاشته اید و نیمی دیگر هم بدون آنکه خودتان متوجه شوید، رد می کنید. بهتر است جای فکرهای بی مورد، تمرکز خود را روی دیگر مسائل مهم زندگی بگذارید. امروز اتفاقی برایتان می افتد که در بهبود رابطه عاطفی تان موثر است و آن را مطابق با انتظارات شما پیش می برد. برای رسیدن به بهترین نتیجه، اجازه دهید همه چیز به شیوه طبیعی خود پیش رود و دست از دخالت بردارید.

فال روزانه ۱۴/ ۰۲/ ۱۳۹۸

این روزها سردرگم هستید اما بدانید که تردید تنها پاهای شما را در طی کردن مسیری که در پیش گرفته اید، سست می کند. پس با اعتماد به نفس بالا جلو روید. شما روزهای زیادی را در تنهایی گذشته اید، وقت آن است کمی اجتماعی تر شوید و با دوستان خود قرار بگذارید و کمی در کنار آنها خوش بگذرانید. به زودی تلفنی به شما می شود که مدت هاست انتظارش را می کشیدید. پس از شنیدن این خبر مسیر زندگی تان را کمی تغییر می دهید که آینده روشنی را برایتان رقم خواهد زد.

فال روزانه ۱۴/ ۰۲/ ۱۳۹۸

راههای زیادی برای پولدار شدن است اما شما دست روی دست گذاشته اید و از توانایی هایتان استفاده نمی کنید. به منطق و تجربه هایتان شک نکنید، او راه درست را نشان تان خواهد داد. جسارت و ریسک پذیری کلید موفقیت شما در چنین روزی است. اگر متاهل هستید، وقت آن است که تغییری مثبت یه زندگی تان بدهید. یکنواختی نه تنها در روند زندگی شما، بلکه در رابطه عاطفی تان نیز تاثیر گذاشته است، پس معطل نکنید. برای مجردها نیز خبرهای خوبی در راه است، به شرط آن که کمی انعطاف پذیرتر باشند.

فال روزانه ۱۴/ ۰۲/ ۱۳۹۸

عجول بودن در جنین روزی به ضررتان تمام خواهد شد، بنابراین بهتر است که برای گرفتن نتیجه دلخواه تان کمی صبر داشته باشید. کمی نگران و سردرگم هستید. گاهی عدم احساس امنیت می تواند منجر به این احساس شود. بنابراین اگر در زمینه شغلی، خانواده یا روابط عاطفی خود احساس اطمینان و امنیت نمی کنید، بهتر است به دنبال دلیل آن و به تبع راه حل آن باشید. اگر فردی شما را یاری کرده تا در کاری به هدف تان برسید، بهتر است که هر چه زودتر از او قدردانی کنید.

فال روزانه ۱۴/ ۰۲/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج