۸۵۹۱۳۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نیما عالمیان: در لیگ فرانسه می‌مانم

ملی پوش تنیس روی میز ایران گفت: قراردادم را با تیم ویلنوو تمدید کردم چون لیگ فرانسه تاثیر خوبی در سطح بازی من داشته است و ما در شرایط خوبی هستیم و شانس کسب سهمیه المپیک تیمی را داریم.

ایسنا: نیما عالمیان، ملی پوش تنیس روی میز ایران درباره ی عملکرد خود در مسابقات جهانی مجارستان بیان کرد: عملکردم در مسابقات جهانی بد نبود و توانستم نتیجه دوره قبل را تکرار کنم و بین ۶۴ نفر آمدم البته می‌توانستم بهتر نتیجه بگیرم چون بازی نسبتاً نزدیک با ارونا رنکینگ ۲۳ جهان از نیجریه داشتم و گیم هفتم نتیجه ۱۰ بر ۱۰ بود و در حالی که همه چیز ۵۰-۵۰ بود نشد آن بازی را ببرم اما اگر برنده آن دیدار می‌شدم خیلی در رنکینگم تاثیر داشت.

عالمیان در پاسخ به این پرسش که آیا قراردادش را با تیم فرانسوی ویلنوو تمدید کرده است یا خیر گفت: بله من قراردادم را تمدید کرده ام چون تیم بدی نیست. احتمالاً برای سال بعد کمپ خارج از فرانسه، به کمپ آلمان یا پرتغال می‌روم و تمریناتم را آنجا ادامه می‌دهم و برای مسابقه به فرانسه خواهم رفت و فکر می‌کنم به این شکل بهتر است. بازی‌هایم در نیم فصل دوم خیلی خوب بود و هفت بازی پشت سر هم را دارم می برم و بازیکنان خوب فرانسه از جمله پیچ فورد، والکر و فلور را شکست دادم.

نیما عالمیان: در لیگ فرانسه می‌مانم

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه فکر نمی‌کند شاید حضور در لیگ آلمان برایش بهتر باشد، تاکید کرد: لیگ آلمان هم خیلی خوب است اما لیگ فرانسه در سطح بازی من خیلی تاثیر داشته است نتایج خوبی گرفتم و توانستم بازیکنان خوب دنیا را شکست دهم. در مسابقات قطر نفر دوم سوئد، نفر اول و دوم انگلیس را شکست دادم که بین رنکینگ ۲۰ تا ۳۰ جهان بودند. از این رو چون لیگ فرانسه در سطح بازی من خیلی تاثیر داشت، خواستم در این تیم بمانم و ان شاءالله سال دیگر نتایج بهتری با این تیم بگیریم.

عالمیان در مورد برنامه اش برای رسیدن به سهمیه المپیک ۲۰۲۰ نیز گفت: فدراسیون برنامه ریزی هایی دارد تا ان شاءالله بتوانیم در بخش تیمی سهمیه المپیک را کسب کنیم. تورنمنت و مسابقاتی است که حتماً باید شرکت کنیم چون از لحاظ رنکینگ افت داشتیم و باید آن را جبران کنیم.

ملی پوش تنیس روی میز ایران در مورد سقوط ۲۰ پله‌ای خود در رنکینگ جدید فدراسیون جهانی نیز گفت: بی عدالتی از سوی کنفدراسیون آسیا انجام شد و من حدود ۱۵۰۰ امتیاز را از دست دادم. در قاره‌های دیگر وقتی کاپ‌هایی را برگزار می‌کنند، امتیاز پایه برای نفراتی که در مرحله گروهی حذف می‌شوند هم در نظر می‌گیرند.

در کاپ آسیایی هم من نتوانستم مثل سال قبل بازی کنم و در مرحله گروهی باختم. یک بازی مهم بود که استرس داشتم و نتوانستم برنده باشم و امتیاز سال قبل را از دست دادم. کنفدراسیون آسیا هم امتیاز پایه را به بازیکنان نداد و همه بازیکنان هم به این مسئله معترض بودند که چرا نباید امتیاز پایه به بازیکنانی که در مرحله گروهی حذف می‌شوند، داده شود.

به این دلیل که امتیازی به من ندادند و از آن طرف امتیاز زیادی را از دست دادم، ۲۰ پله در رنکینگ سقوط داشتم که به نظرم ناعادلانه بود.

عالمیان در پاسخ به این پرسش که چقدر ایران شانس گرفتن سهمیه تیمی المپیک را دارد، تصریح کرد: شانس خوبی داریم چون از لحاظ آمادگی در سطح خوبی هستیم خود من از لحاظ بدنی و سطح بازی خیلی پیشرفت کرده ام. نوشاد نیز خدا را شکر نتایج خوبی را کسب کرده است. از این رو فکر می‌کنم می‌توانیم سهمیه تیمی را بگیریم و مستقیماً سه بازیکن و تیم در المپیک شرکت کنند. فقط باید در مسابقات بیشتری شرکت کنیم که این خیلی حائز اهمیت است.

عالمیان در مورد تلاش برای پیدا کردن تیمی برای نوشاد و حضور برادرش در اروپا تاکید کرد: من دارم تلاش می‌کنم یک تیم برای نوشاد پیدا کنم. لیگ فرانسه، آلمان و اتریش را مد نظر داریم و در حال رایزنی هستیم و ان شاءالله این مسئله هم درست می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج