جاباما
۸۵۹۱۷۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

خبر خوب برای طرفداران کاپولا

به زودی نسخه ویژه‌ای از فیلم «اینک‌آخرالزمان» که با کیفیتی فوق‌العاده بالا از نگاتیوهای آن تهیه شده است، علاوه بر اکران در سالن‌های سینما به صورت بلورِی نیز منتشر می‌شود.

خبرگزاری صبا: به زودی نسخه ویژه‌ای از فیلم «اینک‌آخرالزمان» که با کیفیتی فوق‌العاده بالا از نگاتیوهای آن تهیه شده است، علاوه بر اکران در سالن‌های سینما به صورت بلورِی نیز منتشر می‌شود.

خبر خوب برای طرفداران کاپولا

«اینک آخرالزمان» اینک با کیفیتی خارق‌العاده در سالن‌های سینمابه گزارش صبا به نقل از EW، علاقه‌مندان به سینمای فرانسیس فوردکاپولا می‌توانند در چهل سالگی اکران «اینک آخرالزمان»(۱۹۷۹) این اثر حماسی - ماجراجویی را یک بار دیگر با کیفیتی خیره کننده در سالن‌های سینما تماشا کنند.

بنا بر خبری که کمپانی لاینزگیت منتشر کرده است، بسته بلوری این فیلم در کیفیت‌های عالی و گوناگون و از جمله نسخه ۴K اولترا اچ.دی از روز ۲۷ آگوست در اختیار سینمادوستان قرار می‌گیرد، اما پیش از آن و در نیمه آگوست این فیلم در سالن‌های منتخب در سراسر ایالات متحده آمریکا به نمایش درخواهد آمد. نمایش نخست این نسخه از «این آخرالزمان» ۲۸ آپریل در جشنواره ترابیکا در نیویورک بود.

«اینک آخرالزمان»(۱۹۷۹) فیلمی درباره جنگ ویتنام در ۱۹۷۰ است و داستان سرهنگ نیروهای ویژه ارتش با نام والتر ای.کورتز و بازی مارلون براندو را روایت می کند که عقل خود را از دست داده و با افراد خود که او را به صورت نیمه خدا پرستش می‌کنند در جنگل‌های کامبوج پناه گرفته است. ستوان ویلارد با نقش‌آفرینی مارتین شین طبق فرمانی کاملاً سری از ستاد مشترک ارتش آمریکا ماموریت می‌یابد تا فرماندهی سرهنگ کورتز متمرد را به شدیدترین وجه خاتمه دهد. دنیس هوپر و هریسون فورد از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

این اثر با وجود مشکلات بسیاری که در تولید داشت در گیشه خوش درخشید و نخل طلای جشنواره کن آن سال را از آن خود کرد. علاوه بر این «اینک آخرالزمان» در ۸ رشته نامزد جایزه اسکار شد که از آن تعداد دو اسکار بهترین صدابرداری و بهترین فیلمبرداری را به ارمغان آورد.

این پک ویژه ۳۵ دلار قیمت‌گذاری شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج