۸۵۹۲۳۱
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

پرونده‎ای که فتحی دوباره آن را باز کرد

مدیرعامل باشگاه استقلال با اظهار نظر در خصوص پنالتی زن دربی و نقش رحمتی در آن، بار دیگر پرونده‎ای که می‎رفت به فراموشی سپرده شود را باز کرد.

خبرگزاری مهر: پرونده ای که کم کم داشت بسته می شد و می رفت به فراموشی سپرده شود، با اظهار نظر روز گذشته مدیرعامل استقلال دوباره باز و ابهامات تازه ای پیرامون آن ایجاد شد.

ساشا شفر آنالیزور استقلال پس از تعلیق، بار دیگر مدعی شد مشکلات تیم از پنالتی دربی آغاز شد. پسرِ سرمربی برکنار شده تیم استقلال در این رابطه حتی اینگونه عنوان کرد که «وقتی بازیکنان داخل زمین تصمیم می گیرند پنالتی زن را عوض کنند آنها (اعضای کادر فنی) بیرون زمین چه می توانستند بکنند.»

امیر حسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال روز گذشته ضمن انتقاد از صحبت های شفر در نشست خبری پس از دربی و بیان این مطلب که سرمربی سابق تیمش چندبار صحبتش را عوض کرد، در دفاع از کاپیتان آبی ها گفت: رحمتی فقط به منشا گفته شفر فرد دیگری (پاتوسی) را مأمور زدن پنالتی کرده است. فتحی با بیان این جمله تاکید کرد که رحمتی نقشی در انتخاب پنالتی زن جدید (اسماعیلی) نداشته است.

با این اظهار نظر مدیر عامل استقلال یک سئوال و ابهام بزرگ پیش می آید. سئوال اینکه چرا رحمتی همانطور که به منشا گفت شفر بازیکن دیگری را برای زدن پنالتی تعیین کرده و مانع از پنالتی زدن وی شد، پیغام سرمربی را به اسماعیلی نرساند تا مثل منشا مانع از پنالتی زدن وی شده و در نهایت خواسته سرمربی در زمین اجرا شود.

شکست تلخ استقلال در نیم فصل دوم مقابل پرسپولیس نه تنها این تیم را از قهرمانی این فصل دور کرد، بلکه سر آغاز مشکلاتی شد که به برکناری سرمربی، هجمه بی سابقه هواداران به رحمتی و تحت فشار قرار دادن باشگاه برای عدم تمدید قرارداد با کاپیتان تیم ختم شد. هجمه و فشاری که همچنان هم وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • zoro

      هرآنکه باد بکارد طوفان درو میکند و این قانون طبیعت است خرید تمام بازیکنان موجود در ایران با قیمتهای بالا صرفا برای اینکه به پرسپولیس نروند که شدند بلای جان استقلال گماردن مهدی رحمتی بعنوان لابیگر و کارچاق کن مخفی بین تیم و شفر تاحدی که ایشان راجع به بازیکنان و فعالیتهای پرسپولیس هم اظهار نظر و مصاحبه میکرد خرید منشا صرفا و صرفا برای ضربه زدن و ایجاد حاشیه برای پرسپولیس در صورتی که احتیاجی به این بازیکن نداشتند اینها و خیلی مسایل دیگر مثل خود همین فرهاد مجیدی شدند بلای جان استقلال و گریبانش را گرفتند و همچنان میگیرند دلخوش به 4و2 نباشید

      پاسخ ها

      • ¤•¤ پاسارگاد ¤•¤

        احسن ... الحق که گل گقتی ... حقیقت هرچقدر هم تلخ باشه ... باید یه روزی برآشفته شه و برملاشه...
        درود برشما

      • بدون نام

        دمت گرم
        واقعیت رو.گفتی
        ایوالله داری

    • س

      مشکل اصلی باشگاه خود فتحی است از بس دروغ میگه کل دنیا دیدن او توپ را گرفت از پاتویب و داد به اسماعیلی و کلی داستان داخل رختکن چقدر حرف مفت

      پاسخ ها

      • فقط خدا

        دمت گرم واقعا کلمه به کلمه حرفات عین حقیقته

    • بدون نام

      بابا این تیم‌مدیریت نداره فرهادم کوچیکتر از اینه بخواد دوم بیاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج