جاباما
۸۵۹۲۵۱
۷ نظر
۵۰۱۰
۷ نظر
۵۰۱۰
پ

آمریکا: ایران «ژیو وانگ» را فورا آزاد کند

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با تکرار ادعاها درباره آنچه که «بازداشت ناعادلانه» تعدادی از اتباع آمریکایی در ایران خوانده، «آزادی فوری» آنها را خواستار شد.

خبرگزاری فارس: دولت آمریکا با انتشار بیانیه‌ای مداخله‌جویانه علیه ایران با تکرار لفاظی‌ها درباره «زندانیان آمریکایی در ایران»، خواستار آزادی این افراد شده است.

«مُرگان ارتاگوس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره یکی از اتباع آمریکایی که دو سال قبل به اتهام جاسوسی بازداشت و سپس به همین اتهام به ۱۰ سال زندان محکوم شد، بیانیه‌ صادر کرد.

آمریکا: ایران «ژیو وانگ» را فورا آزاد کند

در این بیانیه بدون اشاره به روند قضایی طی شده درباره این تبعه آمریکایی آمده است: «در روز ۴ ماه می که مصادف با هزارمین روز بازداشت نادرست ژیو وانگ در ایران است، ما با اندوه به یاد او هستیم».

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا افزود: «ما از رژیم ایران می‌خواهیم که ژیو وانگ و کلیه زندانیان آمریکایی که به طور ناعادلانه در ایران زندانی یا مفقود هستند را فورا آزاد کند».

این ادعا در حالی مطرح شده که سخنگوی قوه قضائیه ایران ۲۵ تیرماه ۱۳۹۶ گفته بود: یکی از عوامل نفوذی آمریکا که البته دو تابعیتی است با نفوذ خاصی وارد ایران شد، این فرد مستقیم از ناحیه آمریکایی‌ها هدایت می‌شده است و شناسایی و دستگیر شد.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای همچنین خبر داده بود که این فرد (ژیو وانگ) بخاطر اقدامات غیرقانونی مزبور توسط دادگاه بدوی به ۱۰ سال زندان محکوم شد.

مقام‌های آمریکایی، بارها درباره «زندانیان» و «مجرمان» آمریکایی بازداشت شده در ایران موضعگیری کرده و با ادبیاتی مداخله‌جویانه خواستار آزادی آنها شده‌‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این هم محصول گرای ظریف

      پاسخ ها

      • رضا

        ظریف چیکاره ست بابا!!بهش گفتن برو یه ذره از تنش با امریکا کم کن ولی ترامپ اوباما نیس اون برخلاف رئیس جمهورهای دیگه ایران رو دشمن میدونه ...مقصر سیاست های کلی و مدیریت و آرمان هاست که کارو به جایی رسونده اینقد ذلیل شدیم

      • ایرانی

        ظریف فقط گماشته‌س و دستور از بالا ضادر میشه و البته تموم بدبختی‌های یه ملت گردن بالا و پایین ایناست ،،، بنظرم غضب خداوند اغاز شده !

      • جعفر

        جناب خودت میفهمی که چه نوشته ای؟

    • حسن

      ترامپ این زنان را از کجا می آورد

    • بدون نام

      سلام هموطن چرا قدرت وجسارت دشمن رو زلالت خدمون میدونیم لارم نیست هر جسارتی رو پاسخ بدن بعدش اگر برادرت بایه نفر دعواش بشه پشت برادرت رو میگیری یا دشمنشو این مملکت مدیرش کارگرش کارمندش همه ایرانیه

    • بدون نام

      آره الکی زندانی شده انگار پدر کشتگي دارن هه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج