۸۵۹۲۸۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نمایشگاه کتاب تهران امروز تمام می‌شود

سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امروز به کار خود به پایان می‌دهد.

ایسنا: سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امروز به کار خود به پایان می‌دهد.

نمایشگاه کتاب تهران امروز تمام می‌شود

سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که از چهارم اردیبهشت‌ماه در مصلای تهران پذیرای مردم بوده امروز (شنبه، چهاردهم اردیبهشت‌ماه) آخرین روزی است که میزبان علاقه‌مندان کتاب و کتاب‌خوانی است.

بنا بر اعلام، امسال ۲۳۹۸ ناشر داخلی در نمایشگاه کتاب حضور دارند که ۳۰۰ هزار عنوان کتاب را در معرض نمایش و عرضه قرار داده‌اند. همچنین ۸۰۰ ناشر خارجی با حدود ۱۴۰ هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب تهران شرکت کرده‌اند.

ناشران عمومی در شبستان اصلی مصلا، ناشران آموزشی در رواق غربی، ناشران کودک در تراز پنج رواق شرقی، ناشران خارجی در تراز ۱۲ رواق شرقی و در فضای مسقف جانمایی شده‌اند. ناشران دانشگاهی تنها ناشرانی هستند که در زیر چادر قرار دارند. همچنین غرفه کشورهای خارجی، نهادها و سازمان‌ها و سرای اهل قلم در نیم‌طبقه دوم شبستان قرار دارد.

با توجه به محدودیت پارکینگ، مسئولان نمایشگاه کتاب امسال از بازدیدکنندگان و ناشران خواسته‌اند تا از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند و به منظور رفاه حال شهروندان و استفاده کمتر از خودروهای شخصی، تمهیدات ویژه‌ای برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته‌اند که به این شرح اعلام شده است: بر اساس هماهنگی‌های انجام‌شده با سازمان تاکسیرانی، تاکسی‌ها و ون‌هایی انتقال بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب تهران به سوی پنج میدان اصلی شهر تهران (رسالت، صنعت، انقلاب، صادقیه و آزادی) را انجام می‌دهند.

کرایه ون‌ها از نمایشگاه کتاب تهران به سمت میدان رسالت، میدان انقلاب و میدان صنعت سه‌هزار تومان و میدان صادقیه و میدان آزادی چهارهزار تومان است.

کرایه تاکسی‌ها نیز به سمت میدان رسالت، میدان انقلاب و میدان صنعت چهارهزار تومان و میدان صادقیه و میدان آزادی پنج‌هزار تومان است.

همچنین با هماهنگی انجام‌شده با سازمان واحد اتوبوسرانی، اتوبوس‌هایی از درون نمایشگاه کتاب تهران به سمت میدان صنعت، میدان آزادی و فلکه سوم تهرانپارس کار جابه‌جایی بازدیدکنندگان را انجام می‌دهند. خدمات اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۱ ادامه دارد.

همچنین مترو تهران از دو ایستگاه شهید بهشتی و مصلای امام خمینی(ره) در خط یک و سه به انتقال بازدیدکنندگان می‌پردازد و بر اساس تمهیدات در نظر گرفته‌شده فاصله حرکت بین دو قطار در ساعت‌های ازدحام به چهار دقیقه کاهش پیدا کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج