۸۵۹۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کروش: ۲ امتیاز را خودمان آتش زدیم

کارلوس کروش در پایان بازی ایران و قطر خیلی سعی کرد در کنفرانس مطبوعاتی عصبانیتش از کریم انصاری فرد را بروز ندهد اما از نوع صحبت کردنش کاملا مشخص بود که برای از دست رفتن ۲ امتیاز این بازی چقدر عصبانی است.

کارلوس کروش در پایان بازی ایران و قطر خیلی سعی کرد در کنفرانس مطبوعاتی عصبانیتش از کریم انصاری فرد را بروز ندهد اما از نوع صحبت کردنش کاملا مشخص بود که برای از دست رفتن ۲ امتیاز این بازی چقدر عصبانی است.

او در ابتدا گفت: ما به دلیل اشتباهات خودمان این ۲ امتیاز را از دست دادیم. وقتی موقعیت‌های مسلم گلزنی را از دست می‌دهیم، قانون فوتبال می‌گوید که باید گل بخوریم و ما گل خوردیم. ما این ۲ امتیاز را خودمان از دست دادیم. با این حال از کار بچه‌ها راضی هستم چون آنها کار خودشان را انجام دادند و این اشتباه من بود که ۲ امتیاز را دست ما برد.

خبرنگار خبر ورزشی در این لحظه پرسید از نتیجه تا چه اندازه راضی هستید که گفت: اگر تیم نبرد تقصیر من بود. توپ‌های ما اگر تبدیل به گل می‌شد الان یک برد پرگل برای ما به دست آمده بود اما به هر حال نتیجه مساوی شد و من باید از این نتیجه راضی باشم ضمن آنکه ما در خانه حریف بودیم.

خبرنگار قطری از کروش پرسید فکر نمی‌کنید با بیرون بردن کریمی اختیار بازی را به ما دادید؟ که کروش گفت:« کریمی زحمت خودش را کشیده بود و تیم نیاز به خون تازه داشت. من مجیدی را فرستادم تا تیم ریتم تهاجمی‌تری به خودش بگیرد واو هم وظیفه خودش را به خوبی انجام داد چون ما در حمله آهنگ بهتری پیدا کردیم.

خبرنگار قطری به کروش گفت شما دیروز با اطمینان از برد تیمتان می‌گفتید پس آن برد کجاست؟ که کروش گفت:« سرمربی تیم شما هم قبل از بازی با بحرین در بازی اول با اطمینان از برد صحبت می‌کرد پس آن برد کجاست؟ من وظیفه دارم از نظر حرفه‌ای تیمم را با این حرفها آماده یک بازی خوب بکنم و به تیم روحیه بدهم وکار خودم را خوب بلدم.»

منبع: خبرآنلاین

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

کروش: 2 امتیاز را خودمان آتش زدیم


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج