جاباما
۸۵۹۳۱۵
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

علی‌اکبری: پولدارترین ورزشکار جهان می‌شوم

مبارز ایرانی در رابطه با پیوستنش به سازمان UFC در یک نشست خبری شرکت کرد.

ایسنا: امیر علی اکبری در این نشست اعلام کرد: برای اولین بار یک ایرانی به سطحی از مهمترین مسابقات حرفه‌ای دنیا رسیده که تاکنون انجام نشده است. بعد از چهار سال مبارزه این هفته با UFC قرار داد بستم و طی یک سال و نیم و ۴ بازی خواهد بود که بعد از بازی سوم اوپن است و بازی به بازی جلو می‌رویم.

علی اکبری افزود: توافقی با باشگاه سوئدی داریم که در کمپ آنها می‌توانم حاضر باشم. از سویی با گروهی از دوستان در ایران نیز همکاری می‌کنیم و قصد داریم ۸۰ درصد تمرینات را در ایران برگزار کنیم تا این رشته در ایران توسعه پیدا کند.

وی با بیان اینکه دیگر با علیرضا استکی همکاری ندارد گفت: مربیان جدیدی اضافه می‌کنیم همانطور که با مربی جدید در بوکس قرارداد بستم از استکی تشکر می‌کنم اما از این به بعد او دیگر نیست و امیدوارم بتوانیم سفت و سخت کار را جلو ببریم.


علی اکبری در پاسخ به این سوال که آیا قرار است در آمریکا مبارزاتش را برای سازمان جدید برگزار کند یا خیر، گفت: سازمان UFC فعلاً قصد دارد در کشورهای اطراف برای من مبارزه بگذارد و ان‌شاءالله در آینده با گرفتن ویزای کشورهای دیگر در آنجا نیز مبارزه خواهم کرد.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا این رشته در ایران همچنان ممنوع است یا خیر گفت: فایترهای خوبی در ایران داریم و قطعاً از ایران در آینده نمایندگان خوبی در UFC خواهیم داشت. قصد دارم کمپی در ایران ایجاد کنیم و ممنوعیت این رشته نیز برداشته شود.

وی درباره مبلغ قرارداد خود با سازمان UFC نیز گفت: فایترهای حاضر در این سازمان پردرآمدترین ور زشکارهای دنیا هستند. شاید در باز ی اول و دوم نتوانیم به آن مبلغ برسیم اما مطمئناً در آینده به جایی می‌رسم که پردرآمدترین ورزشکار در جهان شوم.

وی در ادامه افزود: قصد داشتم شرکتی بزرگ از آمریکا وارد ایران کنم تا در رشته MMA در ایران استعدادیابی کند اما متاسفانه با دخالت فایترهای رشته‌های دیگر این کار نابود شد و من منصرف شدم.

علی اکبری با تاکید بر اینکه انگیزه زیادی برای کسب موفقیت دارد، گفت: آمده ام به UFC تا با هر فایتری با تمام وجود بجنگم و قطعاً بعد از دو سه مبارزه با بزرگان این رشته در جهان مبارزه می‌کنم تا نشان دهم ایرانی‌ها توانایی انجام بزرگترین کارها را دارند. به غیر از قلی پور و عابدین زاده که شناخته شده هستند سایر اعضای تیم ما ناشناخته هستند و نیاز است حداقل ۳ سال این رشته را تمرین کنی تا به سطح خوبی برسید.

وی در پاسخ به ایسنا، مبنی بر اینکه اولین مبارزه وی چه زمانی برگزار می‌شود گفت: انتخاب فایتر با ورزشکاران نیست اما تمام تلاشمان این است که اولین بازی مان در ابوظبی باشد و فکر می‌کنم اگر در شهریور اولین مبارزه را در این شهر برگزار کنیم برای MMA آسیا بسیار خوب خواهد بود.

علی اکبری با بیان اینکه حامیان مالی اش همگی خارجی هستند گفت: کسی اگر فکر می‌کند سربند می‌بندم تا حامی مالی داخلی جذب کنم اشتباه است. این کار را دلی انجام می‌دهم و همه اسپانسرهای من خارجی بودند و یک ریال هم از داخل ایران کمک نداشتم و حتی درآمد وارد ایران نیز کرده ام.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شایعه شده سپاه پاسداران از او حمایت دارد گفت: ما همه ایرانی هستیم و سپاه حافظ همه ماست اما تا به امروز فقط زیر پرچم اهل بیت بودم و فقط خدا من را کمک کرده است. زیر پرچم هیچ سازمان و ارگانی نبودم و فقط به کمک خدا و امیرالمومنین به اینجا رسیدم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • 1111

      نوش جونت

    • خخخخخخخ

      جوش نونت

      پاسخ ها

      • پرسپولیسی88

        جوش نونت چه ضیغه ایه،،،
        ؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      چون ترکی لیاقت داری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقدر مسخره حرف میزنی

    • پرسپولیسی88

      خدا بیشتر کنه حقته با اون کتکایی ک تو میخوری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج